Sea-weed?

ordzonikidze_6

Weekendul trecut am fost în Vamã. Si dacã anul trecut am fost de pãrere cã era gata Vama… s-a dovedit cã mã înselasem… De fapt anul ãsta e gata Vama, moartã si îngropatã… Anul trecut era doar pe moarte.

Cu aceastã minunantã ocazie, însã, am aflat toate cele strict necesare românului la mare, fãrã de care nu existã nici o statiune decentã:

1) Alee pentru pietoni… cã doar vã dati seama cã nimeni nu e prost sã meargã la mare si sã vrea sã calce prin nisip… Cã doar nu de-aia mergi la mare ca sã stai la plajã pe nisip si sã te bucuri de mare asa cum a dat-o cine-a dat-o, ci mai degrabã mergi la mare cu pantofi Gucci si costum Armani, curate amândouã ca lacrima,  sã te plimbi pe pietonalã si sã agãti pipitze

2) Alee pentru biciclisti… doar banii populatiei trebuie cheltuiti pe ceva ce sã parã util dar de fapt nu e… Oricum, las’ cã se bucurã toti trei punkerii care au mers la mare cu bicicleta în mai ca sã se întoarcã acasã în septembrie… si pe lângã ei, se va bucura si restul puhoiului de lume care merge cu bicicleta la mare

3) Magazine cu mâncare chiar la marginea plajei… cã doar românul dacã a mers în concediu, nu vrea el sã se deplaseze prea mult (decât în cazul în care s-a dus cu bicicleta la mare, caz în care are 300 de metri de asfalt special fãcut ca sã se dea în sus si în jos cu bicicleta pe el orice persoanã care vrea sã facã muuuuuuuuultã miscare). Prin urmare, pentru românii care s-au dus la mare doar ca sã stea pe plajã cu burta la soare, mâncând seminte si scuipând cojile în nisip: ,,cã sh-ashea e biodegradabile… si eu sunt ecolog, eu stiu d’astea”, se fac în fiecare statiune locuri ce vând mâncare chiar lângã ,,plaje”, sã nu care cumva sã fie nevoie sã se deplaseze prea mult sãracul om ca sã se îmbuibe de shaorme, hamburgeri, cartofi prãjiti si alte mâncãruri de-astea pescãresti

4) Persoane tuciurii strigând: ,,Ba-na-ne, co-vrigi, go-goshi, po-rumb” pe ,,plaje”… Asta e pentru ãia lenesi de tot, care n-au chef sã se ridice si sã meargã nici pânã la capãtul plajei pentru a-si lua de mâncare… Problema aici e cã de obicei plãtesti si transportul pânã la locul de consum… adicã un adaos ,,comercial” destul de mãricel… Oricum, uneori, pentru respectivul adaos ai norocul de a fi încântat de câte o poezie duioasã, gratuitã, din partea vânzãtorului, gen: ,,Porumbelu’ fierbintelu’/ Întãreste cocoshelu’ ” si atunci chiar cã nu te mai poti plânge… dai un ban în plus da’ meritã…

5) Sãritoare… Probabil vã întrebati ce-s alea… Ei bine, sunt chestiile alea de formã pãtrãtoasã de pe plajã, pentru care plãtesti si ei, în schimb, te lasã sã intri 10 minute sã sari în ele… Mare inventie si treaba asta… sau cel putin asa cred, nu stiu, dar vãd cã nu lipseste din nici o statiune… Mã gândesc cã o fi si treaba aia utilã la ceva… poate dacã sari îndeajuns de sus vezi malul turcesc al Mãrii Negre… sau nu stiu… chiar trebuie sã încerc, sã vãd, poate-poate…

6) Banane… De astea iarãsi, clar e nevoie în orice statiune, cã fãrã ele nu se simte românul bine (în Vamã, deocamdatã nu existã decât caiac… da’ mai stãm vreo 2-3 ani… Ah, si de pe plajã vã puteti închiria ,,Labe” cu 5 lei… Vine omul, vã dã niste labe, plãtiti 5 lei si plecati fericiti… Nu uitati sã returnati seara labele la om)… Hmmm, ok, revenind la subiect… pentru cei care nu stiu ce-i aia bananã, e o chestie gonflabilã ce aratã a bananã dar e mare cât o barcã, pe care încalecã vreo câtiva ,,curajosi” si care mai apoi e trasã în larg de o barcã cu motor si sucitã în toate directiile pânã cei care stau pe bananã cad în apã… Moment care se pare cã reprezintã un fel de orgasm al întregii cãlãtorii, pentru cã în acest moment toatã lumea urlã(si pânã la acest moment urlau, dar mai încet), dupã care oamenii sunt recuperati din apã si adusi la mal fãrã alte incidente sau urlete

7) Hoteluri pe plajã… cã doar deh… n-o sã te chinui sã dai bani ca sã stai în gazdã la bãtrânii de prin sat (asta bineînteles, presupunând ca a sta la cort e un adevãrat sacrilegiu, iar ãi mai nebuni care dorm pe ,,plaje” ar trebui internati undeva, prostii dracu’, cã dorm lângã marea în care te-ai pishat tu azi-noapte, când erai prea beat sã cauti o baie)… Deci încã o datã, dacã te respecti, stai la un hotel pe plajã, dacã se poate, si cu piscinã… cã doar n-ai mers la mare sã te umpli de sare din apa aia scârboasã în care se spalã toti turcii…

8) Magazine cu iarbã legalã (uhm… scuze, magazine ,,cu produse destinate colectionarilor de plante etnobotanice rare, produse ce nu sunt destinate consumului uman” si pe care scrie mare: ,,SMOKE! SMOKE! SMOKE!”)… Asa, vreo 5 magazine de-astea în fiecare statiune, ca sã am de unde alege dacã vreau sã-mi fure cineva bagajele si banii în noaptea aia… Si bineînteles, la preturi imbatabile gen 1 300 000 RON plicul cu salvie, cã deh, dacã esti colectionar înrãit, dai oricât doar sã-ti vezi colectia completã…

Mai astept sã aparã în Vamã discotecile cu ATV-uri ce se plimbã pe plajã în timp ce niste fete danseazã semidezbrãcate în ele, chemându-te lasciv în ,,superdiscoteca” sau ,,megadiscoteca”… depinde cum li se numeste concurenta… Ah, si bãrbatii cu megafoane ce se plimbã pe plajã anuntând zgomotos cã vând bilete la nush ce spectacol la care cântã si vreo 2 manelisti cunoscuti…

28 răspunsuri so far »

  1. 1

    thecreatrix said,

    tu ramai geniala mea, boema mea, draga mea.

    deci blogstock?

  2. 2

    Utopian said,

    Blogstock imediat, doar sã vãd dacã reusesc sã strâng destul de multã lume pentru Blogstock… În cel mai rãu caz vã pun sã mã promovati voi:D

  3. 3

    Sweeper said,

    Corbu/Vadu anyone?

  4. 4

    Utopian said,

    Cred ca la anul acolo merg… Mai trec vreo 5-6 ani pana apar si acolo treburile de mai sus

  5. 5

    vrăji said,

    po-rum-b???pe vremea mea era shi tziganu mai cosmopolit. striga MAIS! :)) eh..vremuri. ..ai dreptate abia acum e gata vama.
    blogstock olrait! detzine cineva logistică,sistem,plan, infrastructură,etc??
    mă bag!

  6. 6

    Utopian said,

    Numa putin sa-mi mai pun pe picioare blog-ul si sa vina lumea din vacanta, si ne apucam de Blogstock.

    Va fi minunat, va fi extraordinat, toate personalitatile mondene vor fi acolo!:D

  7. 7

    nadaella said,

    well, try 2 mai :)

    PS sorry ca sunt intr-o pasa nu tocmai buna si am fost un pic aricioasa la garana; mi-ar fi placut sa povestim mai mult. anyway, it was nice meeting you :*

  8. 8

    cutza40 said,

    Bine te-am gasit, bomboana de Utopian!

  9. 9

    Utopian said,

    @Nadaella: Am auzit anul trecut de Gura Portitei, si mai este oricand varianta Corbu… Si stai linistita, ca mi-am dat seama ca n-am prea apucat sa petrec timp cam cu nimeni la Gãrâna:( Dar ne vedem odatã când nu sunt out of this world (adicã nu trãiesc în simbiozã cu muzica si pãdurea) si cred cã ne-am întelege foarte bine. Sighisoara sau Peninsula anyone?:D

    @Cutza40: yuhu! uite lume cunoscutã, ce bine cã ne reîntâlnim toti aici:D

  10. 13

    Utopian said,

    Peninsula: Prodigy, Nine Inch Nails… Sighisoara e ieftina… daca stai cu cortul iti gasesc cazare cu pana la 50 000 pe noapte… Deci ar fi tren+cazare+mancare si bautura… Pretty ok:D… Ah! Si lume cu chitara ce canta Beatles si Led Zeppelin si Pink Floyd… Serios… anyone who wants to come is free to join:D

    • 14

      nadaella said,

      :) chestia e ca plecam la londra o saptamana pe 3 august… si nu prea mai am timp de nimic…
      btw, tu cand ai fost ultima data la sighisoara? eu am fost prin liceu. intre timp, am auzit ca s-a stricat rau festivalul…

  11. 15

    Utopian said,

    @ sweeper: Pãi stai linistit ca si eu am aflat tot de pe net de locul ala… si mai stiu ceva oameni care au fost pe acolo. Dar bine, n-o sa mai pomenesc:)

    @Nadaella: Am fost prin liceu… in clasa a X-a… si am inceput sa merg iar din primul an de facultate, ca eram tot timpul aproape… ca la cativa km e Peninsula… si atunci ziua mergeam in Sighisoara si seara la Peninsula…Pana a ajuns sa-mi placa asa de mult incat stateam si seara la Sighisoara… S-a stricat in sensul ca nu mai vin toti distrusii de punkeri care vor sa se bata cu rockerii si tipe care se ofera sa faca sex oral pe 50 000… Aia acum merg la Peninsula… Au ramas sa vina in Sighisoara doar folkistii… Si e f misto… Nu mai sunt batai, urlete, scheunãturi… toata noaptea se aduna lumea pe deal si canta la chitara…

    Si sunt mai multe chitari.. si te pui langa chitara care-ti place… e ca si cum iti alegi clubul in care-ti place ce muzica se pune:)

    • 16

      nadaella said,

      of, fir-ar sa fie! io tocmai pt tipele alea care ofereau sex oral as fi venit :))))

      mai, suna bine ce spui tu despre sighisoara… in caz ca ne apuca tare de tot cheful si decidem sa fim complet iresponsabili, poate o sa venim. altfel, astept povesti de la tine :*

  12. 17

    Utopian said,

    ok, have fun la Londra:D… desi poate-poate ne vedem in sighi(iei tel meu de la oana)

  13. 18

    thecreatrix said,

    Copil utopic, mie mi-a fost dragă Sighişoara pentru multe motive, si unul dintre cele mai importante este ca acolo te-am intâlnit pe tine. Era 2004. Era flumos.

  14. 19

    Utopian said,

    Si acum imi amintesc ca stãteam la campingul de lânga garã si dupã 2 zile de festival apa din piscina campingului era neagrã si plinã de gângãnii si noi ne încãpãtânam sã facem baie în ea

  15. 20

    thecreatrix said,

    Eu ţin minte că nu era picior de român treaz.

  16. 21

    oanamarrria said,

    ma, io nu stiu ce sa zic. cred ca am aparatul de ignorat activat de fiecare data cand merg acolo. m-am simtit foarte bine si anul trecut cand am fost, pentru ca mi-am ales bine locurile in care am mers si m-au interesat doar prietenii mei, nu si lumea din jur. dar eu sunt o optimista incurabila, asa ca nu stiu daca cineva ar trebui sa puna baza pe spusele mele. :)
    (pe unde v-ati mai oprit, in excursia spre casa? anything interesting? ;;) )

  17. 22

    Utopian said,

    @The Creatrix: Si nici de altã natzie for that matter… Atunci am tras eu prima mea betie cruntã de mã târa Vlad prin toatã Sighisoara si-mi povestea ca dintre toti rockerii de 3/4 metri eu eram cea mai beatã ;;)

    @Oanamaria: Mi s-a zis ca poate a fost asa si pt ca am prins noi weekendul… da’ oricum… chiar azi vorbeam ca nu cred ca mai mergem in Vamã…

    Am mai trecut pe la Parcul National Retezat… dar n-am vazut mare lucru din masina… si am mai mers la Sarmisegetusa Regia (adicã aia dacicã, nu aia romanã)… Si râdeam cã în sfârsit am ajuns si noi sã ne plimbãm pe unde se plimba Burebista dimineata in halat si papuci in formã de iepurasi, bându-si cafeaua… Nu era mare lucru(adica nah… eu nu sunt prea impresionatã de ruine)… niste ziduri, un cadran solar si un drum pietruit, care, pentru cã era foarte scurt, am prespus noi cã de fapt era pistã pentru role:D (în rest era noroi… si n-am avut cizme de gumã dacice… deci ne-am cam împotmolit putin:P)

    Chiar mã gândeam, ce putin am stat împreunã:( Las’ cã recuperãm noi cumva:D

  18. 23

    thecreatrix said,

    Cum adica, pui, „rockerii de 3/4 metri „?

    I am stupid tonite.

    PS> imi pare fff rau ca sunt asa rupta si nu am mai ajuns la teatru in my way…:/

  19. 24

    Utopian said,

    Adicã ãia cât usa:D

    Nici eu n-am mai mers în My Way… Dacã mi-ar fi plãcut barul, poate as fi mers singurã, dar asa… Dacã n-am avut cu cine merge am zis ca n-are sens sã merg sã mã enervez cã tre sã-mi dau toti banii mei pe o bere

  20. 25

    plughy said,

    Eu m-am simtit genial…pana a venit w-endul. Atunci am ramas socata, ma simteam ca in mamaia, dar pana la urma si cu vamalarii (ca asta sunt, un derivat din cocalar care se vrea rebel, dar cu un rezultat dubios :)) ) langa mine m-am simtit f bine, asta datorita grupului. Bai, pe mine magazinele astea cu legal drugs ma intriga..care e treaba cu ele?

  21. 26

    Utopian said,

    Sunt tot felul de salvii si alte plante care deocamdata inca sunt legale in Romania, dar care au efecte care mai de care mai diverse… Eu am tot incercat de pe la lume… si am patit de la a mi se face ingrozitor de somn la a râde încontinuu si la a-mi bate inima îngrozitor de tare, ca dupã proba de rezistenta…

    Depinde de nimeresti… dar oricum n-ai cum sa-ti prea dai seama ce efecte au, ca nu scrie pe ele si la compozitie scris in mare parte doar numele in latinã al plantelor.

    Anyway… se pare cã într-adevãr, am fãcut eu greseala de a merge in weekend in Vamã:(

  22. 27

    xelomon said,

    buei, ai parasit complet locul asta?? hai inapoiiii!

  23. 28

    Utopian said,

    Nuuuu… dar ma plimb atat de mult prin tara si stau doar 2-3 zile prin Cluj(in care ma intalnesc cu prietenii), ca nu am timp inca sa scriu blog… Da’ am promis ca de cum trece vara ma linistesc si revin la blogging:D


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un comentariu