Too many freaks, not enough circuses…

a8e9

[Pentru cã vreau sã scriu bloguri si mi-e dor de voi toti, dar nu reusesc sã-mi fac timp nicicum sã scriu un blog întreg, am hotãrât sã fac un compromis (si voi sã-l faceti cu mine, bineînteles). Voi scrie în fiecare searã, înainte sã mi se închidã definitiv ochii pe ziua aceea, câte un paragraf la blogul ãsta, pânã-l termin. ]

Nu am scris pânã acum nimic despre vacanta mea prelungitã de anul acesta, pentru cã toatã vacanta si buna mea dispozitie s-au încheiat în momentul în care am pãshit în Vama Veche si mi-am dat seama cã-mi lipseau tocurile, fusta mini si bronzul atipic (cum descriam acum câteva zile: „bronzul ãla de parcã ai locui într-un solar”)… Oricum, vestea bunã era cã, pentru a mã încadra cât de cât în atmosferã îmi puteam achizitiona la un pret modic un pix sau un breloc de chei cu numele meu ()…

A fost pentru prima oarã când am vãzut fete cu tocuri pe plajã si cu fustã tip curea (fustã de-aia care e mai scurtã decât partea anatomicã ce trebuie acoperitã) în Vamã… Ba mai mult, am întâlnit punkeri care nu stãteau pe jos, cã-si murdãreau pantalonii si rockeritze de 16-17 ani care, cu cea mai mare luciditate, spuneau tipilor „stiti… noi am venit în Vamã sã ne futem” (citat exact) .

Mai mult, mâncarea din alimentare nu mai e bunã pentru cei gurmanzi pânã la ultimul por, cã doar deh… numa’ sãracii mãnâncã de acolo. Dacã tot vii în Vamã trebuie sã mãnânci de la restaurant întotdeauna, ba sã mai si întrebi: „ceva restaurante mai luxoase nu gãsim pe-aici, nu stiti?”…

Ah, si, pe lângã asta, în Vamã a devenit rebeliune sã dormi cu izolir si cu sac de dormit pe plajã, pare-se… Mã distra cât de scandalizatã era toatã lumea în momentul în care le explicam cum dormim noi… Reactia era întotdeauna sau „Vai, sunteti nebuni!” sau „Dumnezeule! Cum rezistati?!” (de parcã odatã ce dormi fãrã acoperis deasupra capului ceva se schimbã radical în psihologia individului si el nu mai poate functiona normal în societate)…

Cel mai tare mã cãlca pe nervi faptul cã 65-70% din oamenii de acolo erau pentru prima oarã în Vamã, si „e asa belea cã venim si la anu’ !!”.

Rest in peace, Vama Veche

10 răspunsuri so far »

  1. 1

    plughy said,

    am votat!!! :P

  2. 2

    Buburuza melancolica said,

    Ha! you’re definitely alive :)

  3. 3

    jock said,

    da de michu nost o sa scrii oarece? ha?

  4. 4

    Zâna Carabină said,

    Eu cred ca ce face Utopian e faza aia cu „gata, nu mai scriu” ca sa atraga mai multa publicitate, asa cum facea Jessica Simpson „Am noduli la amigdale si nu o sa mai pot canta!” (pe dracu, canta la fel), Donald Trump „o sa imi pierd averea” sau Justin Timberlake „o sa ma retrag din showbiz”.

    Va zis eu, face asta numai pentru publicitate, stie ea de la scoala ca aceasta chestie merge, lumea va veni, apoi va pune bannere cu reclame, lumea va veni si mai tare, ii va spala pe creier pe toti, va face o armata si apoi she’ll take over the world!!!

  5. 5

    miss_deianeira said,

    lasa disclaimeru, pune mana si scrie! ce atata invarteala in jurul coadei, ha?

  6. 6

    Utopian said,

    @Bubu: Da… dar tot poti să-mi trimiti bunătătzuri:D

    @Jock: La un moment dat o să trebuiască să scriu ceva si de el… că blogul ăla are un final deschis deocamdată…

    @Zâna Carabină: N-ai dreptate, dar either way, I’ll take over the world!:P

    @Miss D: Tu oricum deja stii povestea care o să fie în blog, ce te tot agiti?:P (Si acum urmează să mi-o iau cu „marsh”:)) )

  7. 7

    Oanamaria said,

    abia astept sa se faca seara! :D

  8. 8

    Zâna Carabină said,

    Tu Geniala Mica, unu la mana mai haide pe la mine (Flacau, plange berea fara tine).
    Doi la mana, mi-e dor de blogurile tale geniale si nu cred ca nu ai vreme sa ne mai incantzi cu ele.
    Nu cred si pace!
    Si scrii prea bine!

    Eu nu iti zic „Marsh” ca o doamna sudista de aici, eu iti zic „Puiii miiic, dragalassshhh, puiutzzz, miei miei miei!”

  9. 9

    Utopian said,

    @Oanamaria: Hahaha… blogul meu o să fie „the bed time story”:D

    @Zâna Carabină: Puiu, first of all, înainte să trec pe la tine tre să mai trec pe la mine, că plec dimineata si ajung seara… Da’ cel târziu trec pe la tine de ziua ta, să te mieluiesc un pic de urechi:D

  10. 10

    […] trecut am fost în Vamã. Si dacã anul trecut am fost de pãrere cã era gata Vama… s-a dovedit cã mã înselasem… De fapt anul […]


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

