Old Barbie

91eb

Pentru cã nu am timp sã scriu pânã la capãt blog-ul cã mã grãbesc sã ajung la sarmale, shorici si alea-alea, o sã dau un citat din mine (commentul la blog-ul de ieri):

Era la un moment dat o reclamã ce arãta bãtrâni pe la vreo 80-90 de ani prizând cocainã, fumând iarbã si injectându-si heroinã în vene. La sfârsit scria: „Did you ever see old junkies? No? Doesn’t that make you think…?” (campanie anti-drog). Ei, la fel, ai vãzut vreodatã Barbie bãtrâne? Nu? Asta înseamnã cã toate Barbie mor tinere… deci deep down inside, fiecare Barbie e anorexicã/alcoolicã/drogatã/fumãtoare :D Si gata demonstratia stiintificã:D

Cu toate astea, nenea si tanti ãia drãguti cu pensia privatã au fãcut o reconstituire la cum ar arãta Barbie la bãtrânete, pentru a face vânzãri cât mai mari firmei de pensii.

Ken a murit demult, cã deh, se stie cã femeile trãiesc mai mult ca bãrbatii, si de Old Barbie nimeni nu mai are grijã, pentru cã toti copiii vor pãpusi tinere si frumoase.

KEEP REALITY AWAY FROM THE BARBIE WORLD!

P.S. Sãrbãtori fericite la toatã lumea!

10 răspunsuri so far »

  1. 1

    jock said,

    da azi asa de Nasterea Domnului nu este ceva Barbie in contest?

  2. 2

    Utopian said,

    nu, nu… tot ce am putut face pentru Nasterea Domnului a fost să amân chestiile secsuale până pe 26… ca să nu mă fuljere pe stradă

  3. 3

    alinutza said,

    bah da asta si la batranetze e slaba,cu sprancenele perfecte si cu buzele rujate….c’est pas posible dom’le!

  4. 4

    Utopian said,

    ce sa zic… pensia privata face minuni:))

  5. 5

    Oanamaria said,

    ce te miri, alinutza? s-o vezi pe bunica-mea cum se machiaza si isi traseaza sprancenele perfect, in fiecare dimineata! :)) pe bune.

  6. 6

    Utopian said,

    n-am putut niciodată să înteleg o treabă: odată cu menopauza îti cad sprâncenele si tre să începi să tzi le desenezi sau există femei care chiar si le smulg intentionat, că li se pare că sunt mai frumoase desenate?!

  7. 7

    Oanamaria said,

    ma, nici eu nu stiu asta. cred ca lu’ bunica-mea (nu bunica-mii):), i-au cazut natural, fara efort. :)) si acum le deseneaza cu maro, atunci cand nu e adormita si le deseneaza, din greseala, cu verde! :))

  8. 8

    Utopian said,

    :)) la bunica-mea mă distrează că are ceva ruj de pe vremea lui Ceausescu… doar ăla e bun(desi e expirat, pute si e moale) si refuză să se dea cu orice altceva înainte să meargă la Biserică, pentru că orice altceva îi strică buzele:))

  9. 9

    Ioan said,

    pai cum ma, dupa ce tot postul te-ai abtinut de la chestii sexuale, pe 25 dec cand se termina postul si tre sa te bucuri de nasterea lui Iisus, tu ai mai amanat inca o zi? :)) Cadourile macar sper ca le-ai luat din timp, ca fara ele nu poate exista Craciun :)))

  10. 10

    Utopian said,

    mie ai mei îmi ziceau când eram mică că Crăciunul(mi-e prea lene ca să găsesc solutii de evitare a cacofoniei) durează 3 zile: 25, 26 si 27… de aia am zis sa nu incep cu Barbie secsuală încă, pentru că 26 e prea aproape de 25


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un comentariu