Doctor Love

Ea: azi am realizat ca urasc sa fiu indragostita, pt prima data
Ea: :))
Ea: m-am saturat
Ea:
e ca si atunci cand esti beat
Ea:
stii ca faci si vb prostii si pt aia tot o faci
Ea:
:))
Eu: da, numa ca betia trece pana a doua zi
Ea: daaaaaaaaa
Ea:
:))
Eu: plus ca betia e voluntara (de cele mai multe ori )
Ea:
azi citeam un articol in care scria ca creierul analizat in stare de indragosteala e la fel ca si atunci cand esti bolnav psihic
Ea:
:)))))
Eu: ceea ce inseamna ca dragostea e mai naspa ca betzia
Eu:
nush de ce dracu nu exista inca centre de tratare a indragostitzilor
Eu:
gen indragostitii anonimi
Eu:
sau ceva de genul
Eu: adicã… asa, ca la alcoolici… cine vrea sã fie îndrãgostit, foarte bine, sã fie, dar cine nu vrea ce se face?!?!
Eu: e nevoie de un centru din ãsta, cerere cu sigurantã ar fi
Eu: sa mergi acolo, sa zici „Buna, sunt Mircea si sunt indragostit”
Eu: restul lumii zice „bunã, Mircea”, si deja totul e pe jumãtate rezolvat
Ea: =))
Eu: sa stai de vorba cu alti oameni care au trecut prin ce ai trecut tu si si-au revenit (ca sa-ti dea puterea sa lupti)
Eu: si dupa ceva terapie de-aia in 12 pasi sa fii vindecat
Ea: dar nu te poate ajuta nimeni
Ea: cred ca asta e faza
Eu: sa te lase inapoi in libertate, la familie, etc
Ea: ca stiu cum e
Ea: am mai trecut prin asta
Ea: stiu ce sa-mi zic
Ea: dar degeaba
Ea: :))
Ea: parca sunt 2 pers in una
Eu: pai si la alcoolici e la fel… de aia au nevoie de „grup de sustzinere reciproca”
Eu: crezi cã nu te poate ajuta nimeni, dar primul pas e sã recunosti cã ai o problemã si ai nevoie de ajutor:)

Nu stiu cum de nu s-a gândit pânã acum nimeni la chestia asta: cabinet de tratare a îndrãgostitilor patologici (ce-i drept, dã putin spre Eternal Sunshine of the Spotless Mind). Lumea ar fi mult mai buna, ar exista mult mai putinã dramã, si acum, pe crizã, chiar s-ar putea scoate niste bani frumosi dintr-o terapie de genul, mai ales ca ar fi singularã(cred) în România, dacã nu în lume.

Oricum, nu stiu câti ar prefera sã iubeascã fãrã sã fie iubiti, în schimbul unui tratament sãnãtos si a revenirii la o viata normalã, deschisã spre noi oportunitãti de a iubi:D => Ta-dam, once again, I’m a genius:D

24 răspunsuri so far »

  1. 1

    xelomon said,

    Ai, bre, daca si indragosteala s-ar putea trata… ar fi trist. Cate capadopere au creat oamenii indragostiti fara speranta… Cati copii au fost chinuiti in scoala cu studiul lor… Sa nu mai existe Romeo si Julieta, Tristan si Isolda, Dante si Beatrice? Sa nu mai fim indragostiti de imaginea persoanei iubite, inventata de noi insine?
    Si ce facem cu cei indragostiti de dragoste? precum Eminescu :P

    Acuma ma intreb: daca ar avea succes clinicile de dez-indragostire, s-or putea face si clinici de in-dragostire? Din alea bune pentru cupluri in relatii de 7 ani, care nu stiu daca sa se desparta, sa faca un copil sau sa se insoare. Sau pentru insuratei de 10 ani, care nu stiu daca sa se sinucida sau sa se ucida (de divortat, nici vorba, copilul e prea mic, partajul e nasol, ce zice lumea??).

    • 2

      Utopian said,

      Dupã cum ziceam, merge doar cine vrea la vindecush. Sunt sigurã cã multi îndrãgostiti din ãstia iremediabili nici nu s-ar gândi sã meargã, pt ca ar avea încã speranta ca totul se va rezolva si va functiona într-o bunã zi. Si alcoolismul se trateazã si de aia încã mai vãd multi alcoolici.

      Si acum o sa fiu avocatul diavolului, pentru ca tre sa privesti si partea bunã: rata sinuciderilor va scãdea drastic, la fel si rata violentelor, rata certurilor (mai ales între prieteni) si lumea va fi un loc mai bun fara atatia îndrãgostiti degeaba:)

      Clinicile de îndrãgostire, în schimb, ar fi dramatice. Adicã serios… Deja îndrãgosteala ar ajunge prea artificiala daca cineva te-ar putea determina sa te indragostesti. O sa ma intrebi care-i diferenta. Diferenta e ca la dezîndrãgostealã pacientului, care e un fel de dependent, i se explica logic si frumos de ce trebuie sa se lase de chestia respectiva si ce avanataje ar avea daca ar face-o. Din nou, exact ca la alcoolici, doar cã viciul/dependenta pentru care ai ajuns la clinicã a fost optiunea ta. Si una dintre minunatele atribute umane este abilitatea de a te bãga singur în cãcat, înaintând cu pasi mici voluntar si constient. Or, dacã poti opta pentru a fi bãgat de altul în cãcat si a fi scos tot de el din acesta, deja nu ai mai învãta nimic din greselile tale si s-ar pierde spontaneitatea.

      Oricum, pentru cuplurile de care ai zis ar fi minunat sã existe clinici de îndrãgostire. Dar doar pentru ele:)

  2. 3

    thecreatrix said,

    ma inscriu. pe cand prima sedinta? In insomnia, doamna doctor heltai?

  3. 5

    thecreatrix said,

    sper că la şedinţele de terapie se dă alcool din partea casei. să ne vină inspiraţia.

    in vino veritas.

    • 6

      Utopian said,

      Hahaha, sigur ca da, alcool, tigari, droguri… si stripperi in fiecare vineri.
      Nu de alta, dar scopul nostru e sa te vindecam de indragosteala ca dupa aia sa revii sa te vindecam de alcoolism, de fumat, de droguri si de dependenta de sex.

      Asa se fac afacerile de miliarde, nu oricum!:))

  4. 7

    missdeianeira said,

    baby we’ve got a deal!

    fa rapid un studiu de piata, sa vedem cu cati ani inainte trebuie un client sa isi faca programare, ca lista de asteptare va fi infinita.

    si facem program dublu: indragostire pentru cuplurile plictisite si rodate, si dezindragostire pentru dependenti. si din cand in cand facem exchange programs intre cele doua grupuri terapeutice, pentru imbunatatirea stimei de sine. si ca sa vada ca oricand poate fi mai rau si ca pentru toti there is hope.

    si facem role-play si team-work: unu care vrea sa se dezindragosteasca face echipa cu unu care vrea sa se indragosteasca, pentru schimb de strategii de coping!

    doamne ce bune am fi si ce succes am avea!

    • 8

      Utopian said,

      Pe bune, mã tot întreb cum dracu nu s-a mai gândit nimeni la asta?!

      Si da, îi luãm pe ãia îndrãgostiti si ii bagam, intr-un cuplu de-ala care se cearta continuu si nu se suporta si le zicem:”vedeti, asa ati ajunge si voi!” si le-ar trece.

      Doamne, am fi multimilionare. Multimiliardare chiar. Ne-am deschide francizã si am avea cabinete pânã si în Japonia si Irak (în special în tãrile conservatoare ar merge bine afacerea, pentru ca acolo ar veni parinti bogati care ar plati oricat ca sa nu mai aiba copii indragostiti de vreun derbedeu din clasa de mijloc).

      Si tu ai fi Doctor LOVE=))

  5. 9

    missdeianeira said,

    de geniu, ma, de geniu!

    plus ca ai avut dreptate la o faza. dupa ce ii dezindragostesti pe astia indragostitii, trebuie sa le oferi alt obiect al dependentei, ca deh, suma viciilor e constanta. deci cand se lasa de iubit asa, a-mpulea, se apuca de… mancat dulciuri, sa zicem…

    si noi hop, tragem un centru de fitness, consiliere pentru grasi, programe de consiliere in dieta, etc. si…. dupa ce se lasa dulciuri…. se pot apuca de orice :)

    si noi, cu franciza noastra, la fiecare problema…. pac! un nou biznis!

    bill gates o sa ne ceara o programare sa ii tinem un curs de managementu afacerilor :)

    • 10

      Utopian said,

      Ideea cu reviciatul mi-a venit ca m-am uitat alaltaieri la The Apprentice, unde unul incerca sã dea cat mai putina mancare vedetelor de la un eveniment de caritate, si cat mai mult de baut, in speranta ca se imbata aia si arunca cu banii in copiii din Africa si bolnavii de cancer:)

      The human behavior never seizes to amaze me:D

  6. 11

    thecreatrix said,

    am putea să ne extindem, să ajungem până in japonia, cu francizele.

  7. 13

    coramica said,

    Mie da-mi ciocolata, un pachet maaaare…si vin. Vin acolo, adica. Dar poate fi si vin rosu.

  8. 14

    Utopian said,

    Dãm, dãm, tu doar sã ne plãtesti:D

  9. 15

    Bursucu said,

    am tot scris, pe urma am sters, si iar scris/sters, pina a ramas doar:

    imi place cum ginditi! : D

    • 16

      Utopian said,

      Hihi… ne bucurãm, ne bucurãm, tell your friends and stuff…

      Pentru inceput n-o sa avem bani de promovare, deci o sa mergem pe Word Of Mouth:))

  10. 17

    thecreatrix said,

    Deci când prima şedinţă, deea si uti?

    când mai vine deea in cj, facem reuniune acasa la mine?

    începem episodul pilot.

    mă ofer cobai.

  11. 19

    oanaclara32 said,

    E scumpa terapia? :D :D :D

    • 20

      Utopian said,

      Depinde, daca promiti ca dupa ce termini tratamentul te apuci de ceva alt viciu, gen fumat, alcool, droguri sau mai stiu eu ce(ca sa revii la noi), facem o reducere substantialã:D

      • 21

        oanaclara32 said,

        Nasoooool! Nu fumez, de baut, mai mult de 1-2 pahare, nu pot sa inghit. De droguri , ce sa zic, nici nu vreau sa aud de ele.
        Sunt dependenta de cafea. Asta se pune? :D :D :D

      • 22

        Utopian said,

        Se pune, cum sa nu?! Si dependenta de sex, dependenta de pisici, dependenta de bani, toate se pun:D Ca doar sunt dependente, si nici o dependenta nu e mai buna ca alta, toate sunt egale:D

  12. 23

    thecreatrix said,

    Dependenţa de lady gaga se pune?

    cred că ma va costa mai puţin, pt. ca e o dependenţă ieftină.


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

