Umor englezesc

a683

De fiecare datã când stau închisã în casã prea multã vreme încep s-o iau pe ulei de la nesocializat. Si încep sã am glume tâmpite… de-ale gen umor englezesc. Adicã de obicei am glume de genul… dar ici-colo… Dar de la stat în casã si abtinut de la glume morbide si ciudate, am câte o zi (cum a fost asta), în care fac doar glume de genul.

Si pentru cã demult tot zic cã tre sã fac o colectie, o sã adun aici câteva exemplare (sper sã nu existe privacy issues, având în vedere cã nu sunt discutii prea personale).

De asemenea, pentru cã stiu cã umorul englezesc nu e apreciat de toatã lumea, nu mã astept nici ca umorul meu sã fie apreciat de toti. Si tocmai ca sã nu existe comentarii referitoare la felul meu de a glumi (în special din partea persoanelor care nu mã cunosc), o sã fiu politically correct si o sã vã atentionez la pãrtile care ar putea jigni anumite grupuri de oameni. Prin urmare, respectivele pãrti puteti sã le sãriti cu usurintã, fãrã sã puteti zice cã nu v-am avertizat sau cã vreau sã vã îndoctrinez. În cazul în care cititi (chiar dacã existã o atentionare prealabilã), înseamnã cã vã asumati riscul si nu aveti voie sã-mi sãriti în cap cum cã am glume morbide sau de prost gust.

1) Miss D (dupã accidentul cu TIR-ul despre care probabil ati aflat de AICI )

eu: esti bine?
Miss D: da mãi
Miss D: speriatã de numa si nervoasã cã nu azi aveam chef de asa ceva
eu: dacã te face sã te simti mai bine… nu cred ca o sã te trezesti în vreo zi dimineata si sã zici „wow… ce mi-ar plãcea sã mã loveascã azi un TIR”… deci noah… probabil în nici o zi nu ai fi avut chef
….

eu: stai cã trimit pe mail
Miss D:trimite
eu: este despre ce ai face tu la marshuri de protest
eu: de fapt… cred ca tu ar trebui sa participi la MARSHuri
(pt. cei care nu se prind, Miss D e celebrã pentru folosirea cuvântului „Marsh”)

2) IUBITORII DE ANIMALE (în special pisici) AR PUTEA FI OFENSATI (dacã nu vreti glume cu pisici, treceti la punctul 3)!!!

Irina: a, vreau sã te informez cã mâtza e în cãlduri

Irina:când o sã mã duc în bucãtãrie o sã încerce sã se împerecheze cu piciorul meu

eu: irina.. eu zic cã ãsta e semn cã tre sã te epilezi

(dupã ce am propus ca solutie pentru cãldurile mâtzei poza ASTA)

eu: eu as turna peste ea apã cu otzet si cu sare si as pune-o de murãturã pe iarnã…
eu: pe când bate mai tare criza economicã o sa fie tare bunã mâtzã muratã
Irina: hahha, mâtzã muratã
Irina:o mi god
eu: ba mai pun si ceva boabe de mustar ca sã-i dea o aromã dulce-acrisoarã
Irina: pe langa clãtite cu zacuscã si cremã de papuci (o retetã mai veche de-a noastrã), mâtzã muratã
eu: Paté de mâţ
eu: ah… si „Filé de cal”

(Mai vechi, dar produse tot în contextul statului în casã excesiv:)
3) OAMENII FOARTE RELIGIOSI AR PUTEA FI SERIOS OFENSATI (dacã nu vreti glume cu Iisus, treceti la punctul 4)!!!

cu Meszaros (cu care de obicei o iau pe ulei):
eu: chiar.. daca stai asa sã te gândesti
eu: Iisus a fost un supererou
eu: cã nah… umbla pe apã, fãcea vin din apã, învia oameni (si bineînteles era nemuritor)
eu: daca erai rau te bãtea la fund si te trimitea in iad
eu: ta-dam… tocmai am gasit cel mai vechi supererou pozitiv din istoria omenirii
eu: si mai avea si superputerea de a zice pilde si de a cunoaste viitorul
eu: mai nashpa ca n-avea simtzul umorului
eu: gen: „hehe… ce buna e tipa aia!” si Iisus zicea:”ai râvnit la femeia altuia… nu conteaza cã n-ai fãcut nimic… ai gândit cu pãcat, în iad cu tine!”
Meszaros:da, era de gascã numai când avea interes
eu: aha… si se pare cã nu prea empatiza
eu: adicã atunci când multi oameni vroiau sã omoare pe cineva cu pietre el repede se bãga în seamã
eu: era un ciudat pentru cã nu corespundea cu opinia majoritãtzii… era un individ marginal…
Meszaros: avea si o laturã violentã ascunsã, zicea sã dai cu franzela dupã ceafã
eu: da… si sã întorci si celãlalt obraz…
eu: adicã nu conteazã dacã celãlalt vrea sã te loveascã înca o datã..
eu: tu tre sã întorci obrazul oricum, ca sã-l incitzi pe ãla la violentzã
(da, s-au întâlnit Comunicarea cu Psihologia)


eu: ce
crezi… cã si-a lãsat barbã si pãr lung cã nu avea cu ce se tunde?
eu: nuuuu… era biker
eu: ca doar de-aia avea barbã
eu: ca sã nu-i biciuiascã vântul fatza când se dã pe motor cu 200 km/h
eu: si umbla îmbracat in piele
Meszaros: un magar putere
Meszaros:îi exploata..
eu: si pe spatele gecii lui scria:”Jesus loves you!… I am Jesus :D”

4) Liviu: mã întreb dacã „the undead” au discriminare rasialã
Liviu:
oare ei ca si societate fac misto de cei care sunt doar pe jumãtate morti?
eu: da…. îti dai seama cã cei mai fraieri sunt ãia mortzi de tot
eu: pe ãia îi bat si le furã banii de mâncare

5) (Actual conversation, la tigarã)
eu: cum de te-ai apucat de fumat?
un coleg: pãi fumam ocazional de mai demult… si acum fumez permanent… plus cã m-a ajutat sã mai slãbesc…
eu: wow, stii ce te mai ajutã sã slãbesti?… CANCERUL!

Si da, sunt omul care face cele mai potrivite glume în cele mai nepotrivite momente

29 răspunsuri so far »

  1. 1

    Buburuza melancolica said,

    duuuuude, asta cu „the undead” e cea mai tare… bate la fund orice mitza murara si trece si pe langa Gizas cu 250 km/h!!

  2. 2

    Blanche Fleur said,

    Tuuuuuuuuuuu, ioioiooooi!! si asa-s fara chef, ca am consiliu profesoral.Da aia cu canceru-i trista.

  3. 3

    miss_deianeira said,

    mie aia cu canceru mi s-a parut cea mai tzapana! ceea ce demonstreaza ca nici io nu-s tumna ok cu capu…

  4. 4

    Oanamaria said,

    Meszaros: avea si o latură violentă ascunsă, zicea să dai cu franzela după ceafă
    eu: da… si să întorci si celălalt obraz…
    eu: adică nu contează dacă celălalt vrea să te lovească înca o dată..
    eu: tu tre să întorci obrazul oricum, ca să-l incitzi pe ăla la violentză

    iiiisuuuuseeeee, ce-am mai ras! =)))) =))

  5. 5

    Utopian said,

    Hahaha… ce-mi place… că anticipasem când am scris blogul genul de umor care o să vă placă fiecăruia. Si se pare că am avut dreptate:)

    @Bubu: Da… si se mai mira lumea ca rad la inmormantari:))

    @Didi: Da, ce-i drept, aia e tare morbidă, stiu… Da’ ce alt mod mai bun de a determina un proaspat fumător să se lase stii?:D

    @Miss D: Puteam garanta că aia o să te atingă la sufletel:D

    @Oanamaria: I knew you’ll understand that conversation. Poate, daca esti cuminte, trimit prin mesaj pe yahoo si restul conversatiei:D

  6. 6

    Oanamaria said,

    da, cu plamanu’ tremurand, recunosc ca m-a amuzat tare si aia cu fumatu :D
    p.s.mersi de mesaj. asa cuminte sa fi fost eu?;))

  7. 7

    Utopian said,

    A se lua la cunostinta ca si eu sunt fumătoare… dar asta nu contează atunci când vrei să faci o faptă bună pentru un proaspat fumator:D

    P.S. Da, da, Mos Craciun si Baby Jesus love you:D

  8. 8

    Blanche Fleur said,

    nici motivul ala nu e suficient uneori.Tatal meu a avut cancer la prostata si mi-a zis:’a zis medicul sa ma las de tzigara si cafea. Bun, reduc cafeaua…tzigara n-o las!”.A fost fumator pana in ultima clipa aproape.

  9. 9

    Draqula said,

    Votez pentru „Paté de mâĹŁ”

    Dar cea mai tare nu mi s-a parut vreuna din post, ci o replica din comentarii:

    „@Bubu: Da… si se mai mira lumea ca rad la inmormantari:)) ”

  10. 10

    Utopian said,

    @Didi: Da, stiu multe cazuri de genul… Eu mi-am propus sa ma las de fumat la 25 de ani. Sper sa reusesc pana atunci sa ma satur de fumat:(

    @Draqula: Eu am râs (singură) mai bine la „Filé de cal”(citit totul cu accent frantuzesc). Cred că o să mă fac făcătoare de meniuri în restaurante chinezo-franceze:D

    @ALL:
    Ca să întelegeti de unde provine umorul meu tâmpit, vă reproduc o conversatie cu mama:
    eu: Ce rău îmi pare că se mută Andre (a.k.a. Zâna Carabină) în alt cartier si nu mai stă aproape de mine…
    mama: Eh… păi asta e… tre să-ti găsesti o altă prietenă în cartier…
    … Asta pe principiul „nu-i bai dacă moare… că facem altu'”:))

  11. 11

    miss_deianeira said,

    lasa mandro, lasa lasa, ca am auzit ca vrei sa patentezi o noua categorie de bancuri: „Miss D si TIR-ul”, sa nu crezi ca nu am aflat :))

    Da am pretentia ca inainte sa ma transformi in Bula a 360-ului, sa imi dai bancurile la verificat :D

    Oricum, maica-ta e dementiala. Jur ca trebuie sa o cunosc :))

  12. 12

    Zâna Carabină said,

    @Utopian: vrei sa te lashi de fumat pana la 25 de ani? Daca nu mori pana atuncia…

    Eu zic sa strangem cate 5 lei fiecare sa punem mana de la mana, sa ii luam la Miss De, cu ocazia relocarii in alt orash, sa ii luam un TIR de jucarie.

    A, si stiti ca este un obicei: cand un prunc se naste la tara, i se aduce: un stilou, un portofel, un ghem de atza, sa se vada ce caracter va avea copilul. Daca pune mana pe stilou, va fi scriitor, daca pune mana pe portofel, ii vor placea banii si daca va pune mana pe ghem, va fi harnic etc.

    Ghiciti pe ce a pus mana Miss De cand era bebe? Pe un TIR!

  13. 13

    Utopian said,

    @Miss D: TIR-ul e singurul care rezistă la „Marsh!”. =))
    Da, da, mama e tare amuzanta si ironico-sarcastica cu mine. Cred ca v-ati intelege de minune:P

    @Zâna Carabină: 5 lei fiecare?!?!?! Da’ vrei să-i angajezi si sofer la TIR-ul de jucrie?:))

  14. 14

    alinutza said,

    cancerul nu te ajuta totdeauna sa slabesti…dc ii din ala cre evolueaza super rapid mori tot gras….deci dc’ti doresti sa slabesti tre sa’ti doresti un cancer din ala chinuitor de lunga durata :-D
    nu degeaba mi se zice alinutza sadica:-)

  15. 15

    Utopian said,

    Pfff… medicii astia… strica tot timpul distractia:P

  16. 16

    thecreatrix said,

    Servustoc, people, asta e primul meu comentariu aici.

    Andreea Mica, bine si venit si da, Miss D este o clasica a Tirurilor.

  17. 17

    plughy said,

    bai, lesin de ras, esti mortala :))
    ce bine ca te-am gasit si pe tine, Utopian :P
    te pup

  18. 18

    Utopian said,

    Si mie îmi pare bine cã am dat de tine(ca vroiam sa-mi fac lista cu my hippies:P)… noroc cu Creatrix:D

  19. 19

    thecreatrix said,

    Creatrix adună hippioatele.

  20. 20

    plughy said,

    le aduna, le aduna si un’le duce? :))

  21. 21

    Utopian said,

    La Blogstock:)…. Chiiiaaaarrrr… ar trebui sã facem ceva eveniment de blog….

    Stiu! O sa fac bal mascat pe blog! Serios! Si fiecare trebuie sã punã commenturi dupã cum ar pune personajul pe care-l ,,întruchipeazã”:D Numa putin, sã-mi pun pe picioare blogul ca lumea… si neaparat neaparat trebuie sã facem ceva de genul:D Blogparty online:D

  22. 22

    thecreatrix said,

    Deci ca să inţeleagă şi frumoasa Plughy…

    Noi chiar am făcut blogparty la Cluj in nov. 2008 şi andreea mică a fost senzaţia petrecerii. ştie micuţa de ce.

    a fost divin.

    @Utopian: auzi la ea, Utopichat. Genialo.

  23. 23

    plughy said,

    Blogstock sa fie!!! :))

  24. 24

    Utopian said,

    Bine, facem sãpt viitoare blog si încercãm si un Blogstock:D

  25. 25

    thecreatrix said,

    Blogstock…o să mă imbrac hippie şi o să cânt take a piece of my heart.

    Creatrixa adună hippioatele.

  26. 26

    xelomon said,

    am recitit azi postul, Doamne, cat de amuzante pot fi replicile!
    tot cea cu undead e cea mai tare, nu pot sa nu rad gandindu-ma la niste undead care se duc la un Ghita mort, ii dau 2 palme si fug!

  27. 27

    Utopian said,

    Abia astept sa ma intorc din vacanta si sa ma apuc iar de scris bloguri:D

  28. 28

    Gia said,

    : )))))))) voi nu sunteti normali- aia cu tiru’ si cu Isus mi-au scos hohote

    pies: da’ creatrixa nu ii andre/zana carabina reloaded? cum adica primu’ comentariu? uat za fac?

    • 29

      Utopian said,

      Always glad to see people enjoying religious jokes:D

      P.S. Ba da, e, si era primul ei comentariu aici adica pe WordPress, pentru ca blogul a fost transferat de pe yahoo:)


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

