It’s time to leave this town, it’s time to steal away

5602

Dupã cum ziceam în blogul dinainte, vreau sã cãlãtoresc în jurul lumii. Pe lângã traditionalele ,,vreau sã vãd Turnul Eiffel si Big Ben-ul”, eu mai am notate câteva repere de-astea mici si obscure pe care vreau sã le vizitez prin lume.

Pentru nu pot pune tare multe poze/filme, o sã pun în schimb multe linkuri la care vã puteti uita dacã vi se pare vreo locatie mai interesantã. Prin urmare vreau sã vizitez (dupã ce câstig la loto, bineînteles) urmãtoarele:

  • Orasul Fucking din Austria si sã-mi fac poze cu cea mai furatã plãcutzã de intrare în vreun oras (aveti link AICI)
  • Zglobiii indigeni Maasai din Tanzania si sã dansez cu ei muult de tot. Ei au un dans ritual foarte drãgut pentru care se pregãtesc de mici. Dansul constã în ,,sãrituri ca mingea” si îl gãsiti AICI
  • Lac Rose din Senegal, care m-a uluit de cum l-am vãzut, pentru cã apa lui de de culoare… roz! Mai mult, fiind aproape la fel de sãrat ca si Marea Moartã, îmi fac sperante cã voi putea pânã si înota în el fãrã sã fac bâlbâdâc, ca de obicei. Pozã gãsiti AICI si dacã vã place mai aveti poze AICI
  • Templul Karni Mata din India, sau ,,Templul sobolanilor sacri”, un templu enorm în care locuiesc mii de sobolani pe care lumea îi venereazã, le dã de mâncare si îi îngrijeste (gãsiti un exemplu AICI). Mi-ar plãcea sã vãd templul ãsta în primul rând pentru cã stiu cã nu vezi în fiecare zi asa ceva, în al doilea rând ca sã-mi testez autocontrolul (sunt asa de multi sobolani încât în unele zone nu poti pãshi, pentru cã îi calci, si trebuie, prin urmare sã-ti târãsti picioarele în timp ce sobolanii mishunã joviali pe picioarele tale). Oricum, sper sã nu calc vreunul pentru cã se pare cã dacã omori vreun sobolan trebuie sã-l înlocuiesti cu un altul fãcut din aur masiv.
  • Templul Wat Arun din Bagkok, Tailanda, numit si ,,Templul Rãsãritului”. As vrea sã-l vãd pentru cã-mi aminteste tare mult de casa bunicii (si cred cã cel mai probabil as plânge de fericire când as ajunge într-un loc atât de îndepãrtat si mi-as aminti atât de multe de casã), fiind decorat cu oale de lut si având niste scãri de-ti vine rãu si la urcare si la coborâre. Vedeti la ce mã refer AICI
  • Toate statuile ciudate din lume (chiar am un fisier întreg acasã cu statui de vizitat, dar încã nu le-am aflat chiar tuturor locatia). Gãsiti câteva (si la astea chiar vã rog sã vã uitati când aveti timp): AICI (asta e preferata mea), AICI si AICI(ultima statuie de pe pagina asta e absolut bestialã)
  • Swakopmund City din Namibia si sã gãsesc locul unde se face sandboarding (pozã AICI si poze AICI). Nu cã as sti sã fac snowboarding sau ceva, dar mã gândesc cã as fi mult mai dispusã sã încerc ceva de genul undeva unde e cald si nisip fin si moale decât pe frig si gheatã.
  • Harry’s Cafe de Wheels, un bar ambulant celebru în Sydney(Australia). Acolo vreau sã mãnânc o plãcintã, orice fel de plãcintã, ca simplu tribut la faptul cã desi barul ãsta a fost mutat de n ori de autoritãtile locale pe diferite motive, patronul nu si-a bãgat picioarele si nu s-a angajat la o corporatie multinationalã unde sã nu mai aibã astfel de probleme. Un filmulet gãsiti AICI
  • Neaparat neaparat vreau sã merg în Noua Zeelandã sã mã dau cu Zorb Ball(încã nu m-am interesat mai exact unde trebuie sã merg, dar VREAU). Asta e cicã ceva sport extrem la ei: te bagã într-o minge mare gonflabilã si-ti dau drumul pe un deal în jos. Mie cred cã nu mi-ar provoca deloc adrenalina specificã sporturilor extreme, eu cred cã mai degrabã as chicoti tot drumul si dupã aia din minge m-as opinti ca un hamster sã urc iar dealul, sã mã dau din nou. Video aveti AICI

Si cam atât deocamdatã cã e 7 dimineata si mi-e somn, dar dacã vã place blogul ãsta promit sã revin cu o partea a 2-a la el, cã mai sunt multe locuri si lucruri pe care nu le-am pomenit.

Later edit: Woohoo! Acum am vãzut cã am FIX 100 de bloguri:D Si ma bucur cã ãsta e al 100-lea:D

26 răspunsuri so far »

  1. 1

    Blanche Fleur said,

    Du-ma si pe mineeee!!!!!!!!!

  2. 2

    Utopian said,

    Yay! Păi începem de pe acum o listă cu cine vine, si de cum câstig la loto vă anunt în ordinea în care sunteti pe listă, ne facem bagajele si plecăm:D

    De acord?:D

  3. 3

    jock said,

    eu cred ca cetind de chestiunile astea asa de interesante de prin reviste carti, s-ar putea ca ajunsa acolo sa ai o mare dezamagire.

  4. 4

    Zâna Carabină said,

    Deci eu la vara vreau la Amsterdam si vbesc pe bune. Deja mi-am strans banii. Daca vreti sa veniti cu mine, sunteti bineveniti!

  5. 5

    Bursucu said,

    da. in noua zeelanda merita sa mergi si n-o sa fii dezamagita. dezamagirea _mea_ e ca ai pus-o pe ultimul loc.

    rostogolirea in bila merita incercata, desigur, dar in afara de stropul initial de adrenalina nu-i mare lucru (zic eu care n-am incercat-o! hihihi…). mai poti degusta bungee jumping (kiwi sint cei care l-au inventat!) de pe sky tower in auckland, canyoning in insula de sud, cave exploring in nord, tongariro (=mount doom din LoTR), o cafea in Wellington, inot cu delfinii in Kaikoura, dat mina cu cel mai in virsta proaspat tata din lume (http://news.bbc.co.uk/2/hi/asia-pacific/7850975.stm) in Invercargill, sea kayaking in fiordurile de la Milford Sound…

  6. 6

    alinutza said,

    mie statuile imi plac la nebunie!…cand merg undeva prefer sa fac poze cu statui decat cu mine..statuile de pe pagibile alea sunt superbe

    ps : cum ar fi sa zici ” I WENT FUCKING?” :-)))

  7. 7

    Utopian said,

    @jock: Păi foarte putin probabil… Că în general le văd undeva/aud de ele, după care mă apuc si caut pe net detalii.. Deci aflu din mai multe surse ce si cum… Plus că mă uit la poze, filme, etc (deci nu doar citesc despre un loc). Plus că dacă a avea compania potrivită cred că nu ar reusi să mă dezamăgească nimic:D

    @Zâna Carabină:Tu mergi la Amsterdam de când te stiu!:))

  8. 8

    Utopian said,

    @Bursucu: Ordinea în care le-am pus nu prea contează… Oricum trebuiau să fie muult mai multe, dar mi s-a făcut somn. O să fac oricum o continuare la blogul ăsta. Că dacă le las în capul meu le uit:(

    De sporturile extreme clasice nu sunt prea atrasă (poate pentru că mi se pare că le-am văzut încercate de prea multă lume ca să mi se mai pară interesante), cel mai în vârstă proaspăt tată suna foarte bine până am văzut că e o reptilă (uhm… am o problemă cu astea:)), dar la Tongariro as merge:D

    De fapt chestia care m-ar atrage pe mine cel mai mult la Noua Zeelandă(că îti dai seama că n-as merge atât doar pentru Zorb Ball) sunt indigenii de-acolo, cu care as vrea să stau câteva zile, pe principiul de „back to the roots”. Demult tot zic că vrea să merg în Australia, Papua sau noua Zeelandă si să trăiesc cu indigenii de acolo până trece criza economică. Cred că m-ar durea undeva de conflicte politice si falimente:)

  9. 9

    Utopian said,

    @Alinutza: Si eu sunt fascinată de ele! Si nici eu nu fac poze cu mine când merg undeva, că eu sunt de principiul „având în vedere că poza e pe aparatul meu, lumea o să stie că eu am fost aici, deci de ce să stric poza?!”. M-a marcat foarte tare ceva tipă care tinea neaparat să-si facă poză în prispa fiecărei case din muzeul satului de la Bran… si era asa de grasă că acoperea mereu casele alea mititele, încât din poze nici măcar nu-ti mai dădeai seama de locatie.

    P.S. pe mine ma distrează ideea de „I’ll go to Fucking Austria!”:))

  10. 10

    Bursucu said,

    indigenii de acolo… mda. sint foarte emancipati. sint ghizi turistici, membri in formatii de dansuri (indigene), piloti la air new zealand, primesc separat burse universitare.

    eu vad o problema la mersul tau in noua zeelanda, printre indieni: n-o sa mai vrei sa pleci. :)

    [ http://www.flickr.com/photos/7471419@N03/sets/72157600107712847/ ]

  11. 11

    Utopian said,

    Wow, ce frumooos!!! O să merg, neaparat!:D Si o să găsesc si indigeni prietenosi si neatinsi de civilizatie! O să-i caut în cartea de telefoane sau în ghidurile turistice:))

  12. 12

    miss_deianeira said,

    Eu cu statuile nu am treaba, desi cateva din alea de pe site is foarte interesante si simpatice.

    Revenind la o discutie anterioara, mergem impreuna in India. dupa care ajungem in Yucatan si apoi la pas in tarile mahgrebiene. Noua Zeelanda suna brici, numa ca ploua acolo de rupe… Australia da! oricand! ma gandeam acum cativa ani chiar sa emigrez acolo! si cu Australia eu mai am o fantezie: sa ma duc la Opera din Sydney la un concert Guns’n’Roses. Asta ramane utopie, din pacate.

    Musai China, da asa, vreo 6 luni, ca la cata mancare e acolo nu pot sta mai putin :) Thailanda, Hong-Kong,Singapore…
    In Europa Irlanda, Scotia si Anglia, fiecare cam tot cate trei-patru luni…

    iar pentru turism clasic tipic romanesc, Croatia, Grecia, Turcia…

    Toata treaba asta la mine ar dura in medie cam trei ani. Nu ar fi misto sa te iei cu rucsacu in spte si cu cardul de debit vesnic alimentat si sa incepi sa cutreieri lumea? Eu m-as duce intr-o croaziera turistico-culinara in tarile mai sus mentionate. ma intorc acasa pe port-avion ca sigur depun 200 de kile :D

  13. 13

    Utopian said,

    Tu vrei concert Guns la opera din Sydney cum vroiam eu să vină Nirvana la Tg. Mures, la Peninsula:))

    În China mergem dacă vrei, dar eu îmi pun mâncare de acasă! Sau, ca toti europenii low-class, mănânc la McDonald’s:))

    Ah, si după cum faci tu când mănânci, cred că n-apuci să stai 3 ani prin lume, că te deportează ăia de fircă că au trimis românii Foametea la ei:))

  14. 14

    miss_deianeira said,

    geniala faza cu Peninsula :))

    nu manci mancare chinezeasca? shame on you!

    nu Foametea mama, Pofta! care vine mancand si stim… :D

  15. 15

    Utopian said,

    Si vad ca pe cand ajungem in China e pustiu. că tot miliardul de oameni si-a otrăvit fântânile, si-a pârjolit holdele si a fugit în munti de frica Poftei:))

  16. 16

    miss_deianeira said,

    don’t be mean to meeeee :((

  17. 17

    Utopian said,

    Uof… nu-s rea… da’ nush ce am azi că orice zic sună malitios…

    Oricum stii că glumesc…si stii că te-as lua cu mine în lume:D

  18. 18

    Zâna Carabină said,

    …si eu chiar ma voi duce la Amsterdam!

  19. 19

    Utopian said,

    Eu as fi vrut sa merg în Amsterdam prin anii ’60… cică acolo era paradisul:))

  20. 20

    Venus of Suburbia said,

    Rhcp, Road trippin?

    E o melodie buna pentru reverie.

    Sigh

  21. 21

    Utopian said,

    Let’s get lost, let’s go get lost:D

  22. 22

    Bursucu said,

    hm.

    ai reusit sa importi din 360? parca nu-mi amintesc sa fi trimis comentarii pe wordpress.

  23. 23

    Utopian said,

    Hihi… uiteeee cine-i aici!:D Ai si tu blog pe wordpress?

    Dada… importat tot-tot:D Si cand termin cu vacanta mai scriu bloguri noi:D

  24. 24

    Bursucu said,

    hmm… mie nu-mi merge nicicum. importul. in wordpress. sint prea multe. asa-mi trebuie. sa mai tac din gura.

  25. 25

    How can I translate this site s that I can read it well, It say’s here it can’t be translated. Please enlighten me here, thanks!

  26. 26

    Utopian said,

    Hey, Aileen… Sorry, I don’t know how you could translate my blog into something intelligible in English. You could try Google Translate or http://www.howtosayin.com. They can at least give you an idea on what the blog is about, but the translation isn’t very exact. If you only need a specific blog, I could translate it for you if you tell me which one you need (and send the translation to you by e-mail), but I have no idea on how you can translate the whole site.


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

