Hai sã jucãm teatru!

Decor: O încãpere bine luminatã. În spate, pe dreapta, un perete de pânzã, pe care se vede proiectatã umbra unui bucãtar ce gãteste într-o tigaie mare si alte 2 umbre care se agitã, cãutând ingrediente pentru bucãtar. În mijlocul încãperii se aflã o masã de 6 persoane, aranjatã impecabil, cu semnul „REZERVAT” pe ea. La dreapta si la stânga ei, mai în spate, câte o masã de 2 persoane.Pe fundal, muzicã frantuzeascã în surdinã.

Personaje:
Gabriel si Grigore, doi tineri foarte manierati si atenti, care întâmplãtor sunt gay si întâmplãtor sunt împreunã
Laura si Loredana, ambele foarte rafinate si elegante; întâmplãtor sunt lesbiene si întâmplãtor sunt împreunã
Silviu, student, prieten cu toti cei mai sus numiti
Sânziana, colegã de birou cu Gabriel si Laura, si prietenã cu toti cei de mai sus
Chelnerul

[Cortina se ridicã lãsând sã se vadã „Restaurantul”. Masa din dreapta e ocupatã de un cuplu de lesbiene. Cea din stânga de un cuplu de gay. Ambele cupluri îsi aratã constant afectiunea unul fatã de celãlalt (îsi dau unul altuia pãrul dupã ureche, îsi sãrutã mâinile, îsi dau unul altuia sã guste din mâncare, etc) ]

(Pe scenã apar Gabriel, Grigore, Laura, Loredana, Silviu si Sânziana însotiti de chelner. Acesta îi conduce la masa de 6 persoane, unde se aseazã unul lângã altul, în ordinea de mai sus)

Loredana(cãtre chelner): Ne puteti aduce ca de obicei? Stiti dumneavoastrã… Spaghete lor (arãtând spre Gabriel si Grigore), soufleu mie si pizza celorlalti trei… Ah! Si un vin rosu cum aveati data trecutã…
Chelnerul: Bineînteles! (ia semnul cu „Rezervat” de pe masã si pãrãseste scena)

Grigore: Si Sânziana, prietena ta cum de nu a venit? Lorena, sau cum o chema? V-ati despãrtit sau ce s-a întâmplat?
Sânziana: Da, nu a mers nicicum relatia… ne-am despãrtit de ceva vreme…
Grigore: Eh,oricum, e bine cã ne întâlnim în sfârsit toti 6! Mi-era dor sã iesim iar ca pe vremuri, noi, cei 6 buni prieteni!
Silviu: De asta v-am si sunat… Am o veste si m-am gândit cã voi ati fi cei mai potriviti s-o aflati primii! Cã doar ne stim de atâta amar de vreme!
Laura: Nu-mi spune cã te cãsãtoresti înaintea noastrã (o ia tandru de mânã pe Loredana)! Cine e norocosul?! Câti ani are?
Sânziana: Pãi tocmai aici ar fi problema…
Laura: Dumnezeule! Doar nu e minor!!!
Silviu: Nu, nu… Doar cã ceea ce urmeazã sã vã spun e foarte greu pentru mine… Si si pentru Sânziana (o ia timid de mânã)
Sânziana: Ne-a fost foarte greu sã nu vã spunem atâta vreme… Dar pur si simplu nu ne-am considerat pregãtiti…
Gabriel, Grigore, Laura si Loredana (în cor): Ce s-a întâmplat? Vã putem ajuta cu ceva? Vã puteti baza oricând pe noi! Doar suntem prieteni, ce naiba! Ce e? Ce e?

(Cuplurile de la celelalte 2 mese încep sã se uite lung la masa celor 6)

Silviu: Stiti… Eu si Sânziana am realizat cã de fapt suntem heterosexuali…
Sânziana: Da… da… Si suntem împreunã de 3 luni… Si ne iubim…
Silviu: Am încercat amândoi sã fim normali, sã ne întâlnim cu persoane de acelasi sex, dar n-a mers… pur si simplu nu ne simteam în largul nostru… În schimb, între noi doi totul e atât de natural…
Sânziana: Dumnezeule, ce bine mã simt acum cã am spus-o! (din ce în ce mai tare) Desi e imoral, desi nu e acceptat social, da, sunt straight, si îl iubesc pe Silviu! (se apleacã spre el si îl sãrutã)

(Cuplurile de la celelalte 2 mese aratã cu degetul spre Sânziana si râd)

Gabriel: Pãi…
Laura: Ce putem zice…
Grigore: Nu ne asteptam la asa o veste…
Loredana: Tocmai voi doi… care pãreati normali…
Gabriel: Oricum…
Grigore: Felicitãri!
Loredana: Sã fiti fericiti!
Silviu: Multumim, stiam cã voi o sã ne întelegeti!
Sânziana: Acum, ne scuzati, trebuie sã plecãm, cât mai avem curaj, sã-i anuntãm si pe pãrintii nostri!
Silviu (îmbrãcându-se grãbit alãturi de Sânziana): Dar vã sunãm sãptãmâna viitoare sã ne întâlnim sã vã spunem cum a mers! Bineînteles, facem noi cinste!

(Silviu si Sânziana pleacã)

Gabriel (în soaptã, uitându-se dacã într-adevãr au plecat): Dumnezeule! Nu pot sã cred!
Laura: Da, stiu! Mi s-a fãcut atât de scârbã când s-au sãrutat! Mi-am amintit de toate filmele alea ciudate cu heterosexuali care sunt la modã acum… Adicã… Nu cã as avea ceva cu ei… Da’ mãcar sã se sãrute la ei acasã, nu în public, sã-i vedem toti!
Loredana: Pfff! Grotesc! Bine cã nu au fost si copii prin preajmã, cã rãmâneau cu sechele pe viatã! Mie mi-a venit sã intru-n pãmânt de rusine la faza aia! Toti cei din jur se uitau la masa noastrã si arãtau cu degetul!
Grigore: Cel mai comic a fost faptul cã, dupã toate astea, sperau cã ne întâlnim si sãptãmâna viitoare! Eu cu sigurantã o sã fiu ocupat cu ceva… Gãsesc eu ce!
Gabriel: Laura, tu îti dai seama ce ar zice cei de la lucru? Cred cã ar fi si ei socati… Cu totii!
Laura: Daaa… Abia astept sã vãd ce reactie o sã aibã Maria când o sã-i zic! Doar stii cã ea îi fãcuse cunostintã Sânzianei cu Mirela!
Loredana: Chiar, ce drãgutã era fata aia! Dar Sânziana bineînteles cã nu s-a multumit, cã doar ea vrea tot timpul sã facã pe interesanta! Sã nu-mi povesteascã mie nimeni cã heterosexualitatea e ceva predeterminat în creier! Eu stiu cã e doar un moft al ei!

Gabriel:
Dumnezeule! Acum realizez! De atâtea ori am zãrit-o pe Sânziana uitându-se la mine la birou! Ba chiar în vreo 2 dimineti, când a mers sã-si cumpere cafea, mi-a adus si mie. Atunci am luat-o ca pe o colegialitate, cã doar o credeam lesbianã si eram prieteni, ce dracu! Si eu sunt cu Grigore! Dar acum mã gândesc cã de fapt se dãdea la mine!
Loredana: Cum sã mai iesim vreodatã cu ei în oras, când existã posibilitatea ca, dacã mai venim cu niste prietene, Silviu sã se dea la ele?
Grigore: Sau Sânziana la amicii nostri!!! Cã doar stim cu totii cum sunt heterosexualii… Nu sunt fideli deloc!

Laura: Doamne, dacã as putea, as omorî toti heterosexualii!

11 răspunsuri so far »

  1. 1

    miss_deianeira said,

    It’s a cruel world out there, isn’t it?

    Asa si… morala? :D

  2. 2

    Bursucu said,

    hmm…

    de la ce ti s-a luat?

    stii, citeam anul trecut ca graffity-ul asta a fost distrus…

  3. 3

    jock said,

    da tu de michu nost hapt de tat ai uitat! ioi ioi ce ma supar….

  4. 4

    Utopian said,

    @Miss D: Morala o trage fiecare singur după cât de tare se recunoaste în personaje:)

    @Bursucu: Important e ca a ramas poza:) P.S. Ce mi s-a luat?:)

    @jock: Păi dacă ti-e asa dor de el, vezi că blogurile cu mich sunt încă deschise pt commenturi:) Pe Mich o să-l readuc când n-o să mai stiu ce să scriu:) Deocamdată sunt bine la capitolul ăsta:P

  5. 5

    Zâna Carabină said,

    Tu ai scris piesa de teatru ca daca da, esti geniala!!

    Eu is hetero-flexibila, ta-ram! Asta da e ceva nou!!!

  6. 6

    Utopian said,

    @Zana Carabina: Si daca n-am scris-o eu, nu e?:) Eu sunt hetero pur-sânge, din părinti campioni:)) Si cu toate astea accept faptul ca exista oameni diferiti de mine

  7. 7

    Zâna Carabină said,

    Shi daca io am ieshit asha, parintii mei nu is campioni? Dic aia! Michu vost!

  8. 8

    miss_deianeira said,

    Ba, daca ultima oara cand am fost cu trenul, o mare parte din drum m-am atarnat obsesiv cu privirea de fundul unei pustoaice, va sa zica ca nici parintii mei nu este campioni? :))
    recunosc, eu ma uitam din curiozitate stiintifica mai mult, am vrut sa ma conving ca asa ceva poate exista in natura…

    eu am mai spus-o si o repet, eu sunt stropt ( a se intelege str8 :))) all the way… mai nou is asa de hetero ca ma si speriu :D

  9. 9

    Zâna Carabină said,

    @deea: adica te gandesti tot timpul la….

  10. 10

    Utopian said,

    @Miss D: Părinti campioni în sensul de „mai straight ca ei nu se poate, fără tendinte spre acelasi sex”. Din cate stiu eu si ai tăi sunt cam la fel:)

    @Zâna Carabină: „Marsh”! :)))))

  11. 11

    miss_deianeira said,

    adica da, ma cam gandesc :D


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

