Take a walk on the wild side

4bac

De mâine sunt cam în vacantã, si blogul vine cu mine:). Mâine vin verii mei din Ungaria si îmi fac vacanta alãturi de ei, în Cluj, dupã care:

1) 14. 07 – 18.07 în tabãrã la Pârâul Rece, la 7 km de Predeal

2) 18.07 – 21.07 la Festivalul International de Jazz de la Gãrâna

3) 23.07 – 25.07 la Festivalul Peninsula de la Târgu Mures

4) 25.07 – 28.07 la Festivalul Medieval de la Sighisoara

5) 28.07 – 11.08 (aproximativ) ROADTRIP prin tara (în spiritul traditiei de pânã acum): Munte-Vama Veche-Deltã-Munte-Acasã. Nu stiu când voi fi unde, dar meritã sã încercati:)

Dupã aceea, nu stiu… Probabil o sã merg prin Piatra Craiului, la Bãisoara si probabil la Rosia Montanã… Depinde câti bani îmi mai rãmân din toate astea…

Oricum, the main ideea era cã dacã sunteti prin datele de mai sus pe unde sunt eu, vã rog anuntati-mã pe privat sã iesim la o bere . Dacã nu rãspund la mesaj, puteti sã cereti numãrul meu Zânei Carabinã (ea e persoana de contact în cazul în care pãtesc ceva:) ).

12 răspunsuri so far »

  1. 1

    miss_deianeira said,

    have fun baby… daca te intereseaza, eu vara asta o sa shed prin cluj si o sa fac naveta in floresti, deci se poate spune ca ma culturalizez si eu pe la tara, pe la oras… :D

  2. 2

    Utopian said,

    Pfff… mai pe scurt: analizezi prin metoda observatiei participative, facand un calcul cost-beneficiu, modul de trai din Romania, esantionand pe urban si rural:D

  3. 3

    Oanamaria said,

    se pare ca nu o sa ne intersectam caile..:( garana imi ramane iar un vis nerealizabil. eu am planuit vara asa: excursii frumoase de acasa la birou, zilnice. :)) la un moment dat, si niste excursii pe la bunici, in maramures si moldova. :)
    p.s. mersi ca m-ai anuntat de noul blog, dupa ce am insistat cu cateva refreshuri, chiar l-am vazut! :)

  4. 4

    Utopian said,

    Damn… noi doua nu ne intalnim nicicum:(

  5. 5

    Zâna Carabină said,

    Deci va anunt ca mi-am schimbat slujba: sunt secretara lui utopian. raspund la telefoane, ii fac cafea, ii organizez agenda si ii duc hainele la curatatorie. salariul e mic dar dupa vacanta asta sper si eu la un bonus de 30 de euro de la ea sa imi fac si eu abonament pe bus.

  6. 6

    eu aka me said,

    la Garana e bestial!!! go for it

  7. 7

    Oanamaria said,

    soarta ne e impotriva, intr-adevar, micuta domnisoara utopiana, trebuie sa ne unim puterile si sa invingem acest blestem! totusi, prima miscare in acest sens a fost facuta: am primit elementul secret si magic in forma de munti de cacao! shhhhh! ;))

  8. 8

    miss_deianeira said,

    asa o sa va esantionez eu pe voi astea care luati in ras suburbia mea… :))

    oricum, la party- ul de inaugurare mai mult ca sigur ca o sa vreti sa veniti, sa mancati sa beti si sa dormiti, ma insel? :))

    eu vroiam la sighisoara, da noah, daca e vorba despre festival medieval, ma multumesc cu al meu din fata blocului, ca drumul de la soseaua principala la mine acasa, trecand prin parcare, arata mai rau decat erau drumurile in epoca de piatra :(

  9. 9

    Zâna Carabină said,

    pun pariu ca nu ai nici apa calda nici electricitate acolo la tzara la tine, deci o sa ne simtim ca pe vremea lui william wallace.

  10. 10

    Buburuza melancolica said,

    Andrea mica, have fuuuun wherever you go!

    Miss D: daca mancare buna ieste, nu conteaza ca drum nu ieste! Zano, facem sport, mergem pe jos si poate intalnic vreun localnic demn de atentia unor fete de oras ;)

  11. 11

    miss_deianeira said,

    poti sa pui pariu linistita, ca l-ai pierdut inca de saptamana trecuta :D

    @Bubu: mancare buna ieste, si o sa shie shi drum :D

    in ceea ce priveste localnicul demn de atentie, va recomand cativa tractoristi notabili de prin zona, e drept ca au brandul mai dezvoltat decat brain-ul, dar ca peisaj nu is rai deloc… :))

  12. 12

    Utopian said,

    @Zâna Carabină: Tu nu esti angajata mea, esti ucenica mea într-ale scăpării din febra cotidianului. Si daca esti cuminte, te promovez la rangul de initiată:)

    @me: Da, stiu, am văzut weekendul ăsta! Superb! Totul e asa de bine gândit încât n-ai cum să nu te simti bine acolo!

    @Oana: Nu mai spune, altfel toata lumea o sa vrea elementul secret de la mine si va trebui sa producem iubirea la scală industrială :))

    @Miss D: Nu poti amana inaugurarea mai pe toamna, sa fiu si eu acasa (acasă la NOI, bineinteles)? :D

    @Buburuza: Multumesc, ai un loc oricand alaturi de mine daca te apuca aventura din senin:D


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

