Utopia

25f9

Ok, de ce Utopian… pentru cã „a Utopian is a person that lives in/ was born in Utopia”… sau ceva în genul ãsta era definitia mea de când eram mai micã. Eu chiar credeam cã existã o tarã numitã Utopia, unde stãteau toti utopicii. Ei bine, acu, dacã tot sunt Utopian si eu, m-am gândit sã vã descriu putin tara asta.

Tara noastrã s-a nãscut într-un univers paralel, odatã cu aparitia primului om pe Pãmânt. Cu toate cã avem multe în comun cu restul tãrilor, existã si multe diferente. Printre acestea se aflã si faptul cã toate obiectele/ideile existente în tara noastrã au fost inventate altfel, de cãtre un utopic, nu de cãtre un pãmântean.

Astfel, la noi:

– existã bomboane cu aromã de cascaval, bacon, smântânã si mãrar, ciuperci si alte bunãtãti (în curând asteptãm sã aparã si editia limitatã de bomboane cu aromã de sarmale si bomboane cu aromã de slãninã cu ceapã)

– becurile au formã de paralelipiped… prin urmare camerele noastre aratã ca luminate de o bucatã de soare închisã într-o cutie

– parfumurile de femei au miros de bere si mici, în timp ce parfumurile de bãrbati au mirosuri rafinate de haine noi cumpãrate din Mall si mirosuri de bani multi (cu diferite sortimente: euro, dolari, lei,etc). Aici, aceste parfumuri sunt numite „parfumuri cu feromoni”.

– simbolul iubirii este un creier, deoarece, dupã considerentele noastre, acesta este organul care coordoneazã toate functiile corpului, si nu inima… prin urmare persoana iubitã ar trebui comparatã cu creierul. Astfel, pe strãzile Utopiei poti vedea oameni oferind ursuleti de plus care spun, atunci când le apesi burtica: „I love you with all my brain” si oameni purtând tricouri cu „I *brain picture* this t-shirt

– existã vodcã cu aromã de tequilla si bere cu aromã de whisky (pentru cei care nu au prea multi bani, dar vreau sã arate cã se respectã)

– nimeni nu locuieste la bloc (hotãrâserãm la un moment dat cã e prea greu sã-ti suporti vecinii astfel), si toatã lumea locuieste la casã. Casele noastre nu au colturi, ca ale voastre. Casele noastre sunt sferice si Primãria a dat ordin ca 2 case alãturate sã nu aibã aceeasi culoare. Prin urmare, toatã tara noastrã, privitã de sus, aratã ca o grãmadã de mingiutze colorate si jucãuse uitate în iarbã de un copil.

– pasta de dinti e si sãpun, si gel de dus, si sampon în acelasi timp… prin urmare cumpãrãm 1 SINGUR produs maaare, o datã pe lunã.

Acum cã am terminat prezentarea tãrii mele, vreau sã vã spun cã eu sunt un savant celebru în Utopia, pentru cã toate cele de mai sus au fost inventate de mine singurã singuricã.

Ah… si, fãrã sã inventez eu asta: la noi în tarã e pace si toatã lumea iubeste pe toatã lumea, fãrã urã si rãzboaie.

Prin urmare, credeti cã ar trebui sã pãstrez nickname-ul de Utopian sau sã aleg unul din urmãtoarele (by the way, la Andrea nu revin! nu si gata!):

LATER EDIT: Vlad (a.k.a. cel mai bun prieten al meu a.k.a tatãl lui Sculer Natural) a sugerat o a treia aromã pt. parfumurile de bãrbati: Parfumul cu miros de faimã.

13 răspunsuri so far »

  1. 1

    Andrei van Mészáros said,

    io nu vad nicio dâră de feminism in nick-u` tau ! Suna foarte masculin ! Io n-as deschide pajina ! Uite exemple de nick: Neuron cu ADHD; Croitoreasa de idei ( cu relatari din atelierul propriu) Oracolul Feleacului, Creatina, Carantina, Gheorghina ( sa ti se zica „La multi ani” de n ori pe an )Dopamina , Tiroliana, Gâză Balcâză, Sardinela, Geniocratziela ( cu fiica Gratziela Cozma ) sau na, Scumpy4u

  2. 2

    Zâna Carabină said,

    Pastreza Utopian, tu nu vezi ce lume frumoasa ai, copilule? O lume portocalie, pufoasa, moale, de calitate, indie, cu captuseala, exact ca hainele mele!

  3. 3

    Utopian said,

    @Meszaros: Foai, deja mă simt prost cu un astfel de nick:))

    @Carabina: Miei! Miei! Miei!:P

  4. 4

    Zâna Carabină said,

    Behaitori!

  5. 5

    miss_deianeira said,

    recomand un mai feminin Utopique, sau o utopia simpla sau, de ce nu, croitoreasa de idei :D

  6. 6

    Utopian said,

    Utopique sună feminin, dar dă spre furculicion :)

  7. 7

    jock said,

    io cred ca ti se trage de la canicula!

  8. 8

    Bursucu said,

    sigur nu-i typo? sigur n-ai vrut sa zici „utopina”? :D

  9. 9

    Utopian said,

    @jock: da’ chiar, nu te-am intrebat niciodata, jockasta de la ce vine?

    @Bursucu: Ufff… nu,nu e typo… Degeaba zici tu, uite ce nick cool am eu acum: dacă îl citesti invers, cuvântul care-ti iese îti arată cum să pui accent american la cuvântul „nepotul”:D… Eh, vezi, nu este nici un alt nick atat de cool!
    (si da, am stat foarte mult si m-am gandit la argumentul asta stupid :P )

  10. 10

    Buburuza melancolica said,

    bai, mie imi place Utopian. Pus sub tanti aia.
    Utopian imi suna a Tatian, Georgian, Laurian si chiar a Titian, Domitian.
    Si a martian, si a martipan. Deci e bun, io zic sa-l lasi.

    Imi place tara asta a ta pe nume Utopia, da’ la partea cu pasta de dinti-sapun-gel 3 in 1 si 1 in 3 nu-s de acord. Mie imi place sa am gel de dus de ciocolata, exfoliant, cu miere, dove, energizant bleah, deci la mine se aplica pasta de dinti-sapun 2 in 1 si in rest sa fie muuuulte geluri de dus :D
    daca-mi faci hatarul asta, ma mut in Utopia ;;)

  11. 11

    Utopian said,

    Da… dar când mergi in excursii iei un singur tub cu tine, nu 10!:D Si in Utopia se fac muuulttee excursii, peste tot:D

  12. 12

    Oanamaria said,

    Mie imi place faza cu bomboanele cu gust de mancare, dar sa tina si loc de masa, sa nu mai pierd timpul mancadn. repede sa iau o bomboana in loc de masa de pranz si apoi sa calatoresc cu „pasta de dush” in buzunar! :)

  13. 13

    Utopian said,

    Dragă Oanamaria, îti multumim(adica eu) pentru feedback, pentru că firma noastră(adică eu) vrem mereu să stim preferintele, nevoile si sugestiile clientilor.

    P.S. Se demonstrează încă o dată că există public pentru produsele inventate de mine, si ca, cu siguranta, in viitor o sa ajung rich and famous de pe urma unei astfel de idei (la fel ca cel cu agrafele de birou:))


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

