TheyDream a DayDream

ee22

Acu vreo câteva zile am avut cel mai drãgut vis pe care mi l-am imaginat vreodatã.

Eram undeva într-o salã. Mi-am dat jos adidasii, nu-mi erau comozi. Foarte natural, am început sã-i ling. Aveau gust de banane. Imediat, lângã mine a apãrut Irina. I-am dat si ei sã guste. Si ei i s-au pãrut foarte buni. S-a descãltat si ea si a început sã-si lingã pantofii. Mi-a dat si mie sã gust. Aveau gust de cãpsuni. Dintr-o datã, camera s-a umplut de oameni si, vãzându-ne, fiecare si-a dat jos papucii si a început sã si-i lingã.

M-am trezit (în vis, bineînteles:) ) în stradã, si toatã lumea umbla descultã si îsi lingea pantofii. Din când în când, oamenii se opreau (chiar dacã nu se cunosteau) si începeau sã-si lingã reciproc pantofii, pentru cã fiecare pantof avea altã aromã (caramel, visine, vanilie, scortisoarã, mere verzi, etc).

[Stiu, probabil o sa-mi ziceti cã e ceva chestie sexualã… Dar eu mã gândesc cã tine mai mult de faptul cã în ultimele zile am vorbit foarte mult despre cât de frumoasã e diversitatea într-o societate si despre cât de prosti sunt oamenii cã se lasã condusi spre alienare]

Anyway, pânã-mi rezolv eu problemele cu netul & calculatorul, motive pentru care am cam lipsit în ultima vreme de pe blog, vã las sã vã gânditi la o întrebare ce m-a frãmântat sãptãmâna trecutã ( si dacã aveti idei vã rog sã le faceti publice:) ):

Ce viseazã cei ce sunt orbi din nastere?

P.S. Dacã mai aveti alte vise abstracte si dragute, feel free to share:D

18 răspunsuri so far »

  1. 1

    splendorA said,

    io cred ca ti-era pofta de cev dulce :p

  2. 2

    Utopian said,

    hmmm… mă duc să-mi ling pantofii… vreau să aibă gust de afine:D

    Si vreau zăpadă cu aromă de portocale… dar nelipicioasă… Si ploaie cu aromă de cirese:D

  3. 3

    ce mai scrie ioana said,

    dulce visul tau:)

  4. 4

    Utopian said,

    hihi… dacă vă place asa de mult atunci tre să mă pun serios pe visat!:))

    Poate o să fac o carieră din asta… O să mă angajez ca visătoare undeva:D (si la discursul de primire a premiului de „Cea mai visătoare femeie din România”, când o să multumesc celor care m-au sustinut, o să vă amintesc pe voi:D)

  5. 5

    călin said,

    bine, bine fecelor, numa’ la dulşuri vă gngiţ… da’ andrea v-o pus ş-o ntrebare… la sfrşt. vă faşeţ că ploauă? io zc aşe, andrea.., ş-s convins dă asta: ORBII DIN NAŞTERE VISEAZĂ CA, NTR-O BUNĂ ZI, SĂ VADĂ !!!

  6. 6

    Utopian said,

    la asta nu m-am gandit:))

    ok, dar cum visează asta? prin imagini? prin sunete? cum?

  7. 7

    Zâna Carabină said,

    Pui mic, tu iara visezi nebunii? Auzi frate, ca-si lingea adidasii. Eu sunt la dieta de 3 luni si visez mancare si mancare si mancare, munti de mancare.

    Orbii cu siguranta viseaza forme indefinite, adica no, cam ceea ce „vad” si ziua.

    Calin: tu de ce folosesti dialectul asta dificil? Ardelenii nu vorbesc asa.

  8. 8

    alinutza said,

    yo am visat odata(ok de mai multe ori recunosc:-P)…ca eram intr’un magazin cu haine si posete si pantofi draguti si bijuterii si aveamvoiesa’mi iautot ce vreau si cat vreau….si mi’am umplut bratele de haine si posete,etc,etc….si eram asaaaaaaaaaa de fericita! :-D….asta pt ca visez ca intr’o zi o sa am bani sa’mi cumpar tot ce vreau eu (sau pasarea malai viseaza)
    la intrebarea ta o sa afli raspunsul cand o sa’ti scrii si un blog in alfabetul brailles(sper c’am scris corect)….te’am lamurit:-)?:-P

  9. 9

    Buburuza melancolica said,

    mai, dar pantofi cu gust de ciocolata n-avea nimeni??
    io cred ca orbii viseaza forme ciudate.. si probabil viseaza in al-negru.ah… cred ca viseaza sunete. si atingeri. si mirosuri si gusturi… fiindca astea mai dezvoltate acum.

  10. 10

    Utopian said,

    @Zâna Carabină: Păi linge-ti pantofii, ce mama dracu!:)) Cineva mi-a zis că orbii visează cu auzul si simtul tactil (nu-mi dau seama cum o fi aia)… Si eu mor de ciudă că nu cunosc pe nimeni care e orb sau care cunoaste vreun orb ca să aflu sigur:(

    @alinutza: Of, Doamne, spirit de consumator ce esti tu!:)) Si never say never la internetul cu alfabet brailles, că nu stii niciodată ce se mai inventează:)

    @Buburuzul melancolic:) Ba da, erau si de ciocolată, da’nu am vrut să vă spun pentru că ăia îmi plăcuseră cel mai mult si vroiam să-i tin doar pentru mine:) Ah… si uite că deja am găsit 2 oameni cu părerea că orbii visează cu simtul auditiv si tactil:)

  11. 11

    Utopian said,

    P.S. Întrebare pentru toată lumea (sondaj pe care-l fac de ani de zile): Vi se întâmplă/ întâmpla(mai ales în copilărie) să visati faptul că ati cădea în gol?

  12. 12

    Raluka said,

    ploaie cu aroma de cirese.. :X:X:X
    bine ai zis :)

  13. 13

    Utopian said,

    Raluca, dacă esti cuminte, îti inventez si tie ceva:)

    Uite tie îti daaauuu… hmmm… nori cu aromă de nucă de cocos… pe care dacă-i scuturi bine poti să-i golesti de lapte de cocos :D

  14. 14

    Buburuza melancolica said,

    „Vi se întâmplă/ întâmpla(mai ales în copilărie) să visati faptul că ati cădea în gol?”
    DA. De obicei, ma arunc eu, cand ma urmareste cate-un urs.
    Da’ de ce intrebi??

  15. 15

    Utopian said,

    Că după cercetări asidue pe esantioane reprezentative, am ajuns la concluzia că ăsta e un vis comun la 90% din oameni… Vroiam să văd dacă rezultatul cercetării va fi acelasi si pe blog:)

  16. 16

    Raluka said,

    nu nu nu!!! nu vreau nuca de cocos :((
    ramanem la cirese :X

  17. 17

    Utopian said,

    hihi… bine, mofturoaso, las’ că-ti ia mama unul de cirese:D

  18. 18

    Raluka said,

    asa :D
    multumesc:*
    o sa-ti iau si eu ceva bun :D


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

