Dragi compatrioti…

58d5

Cercetãtorii Institutului nostru au descoperit cea mai eficientã metodã de a face oamenii sã cumpere un produs. Dupã îndelungi studii sociologice asupra psihologiei consumatorului şi asupra calitãţilor funcţionale apreciate de acesta, cercetãtorii noştri au descoperit un punct comun al celor mai cãutate produse din toate timpurile: acestea SUNT INTERZISE!

Da, ştim, nici nouã nu ne-a venit sã credem cã aceasta e metoda cea mai eficientã pentru a determina cumpãrarea unui produs, aşa cã i-am trimis înapoi în laborator pentru a repeta experimentele… de 3 ori. De fiecare datã, rezultatele au fost acelea şi (+- 3%, marja de eroare).

Acesta a fost momentul în care ne-am oprit spre cugetare. Marijuana, Absinth, SEX… [Now that we’ve got your attention…] Da, astea sunt produse interzise în “comerţ” (nu, Absinth-ul pe care-l beţi voi nu e chiar Absinth) şi da, astea se cautã şi se cumpără.

Ce-i drept, PR-ul nostru ne-a recomandat sã fim puţini mai realişti în discurs, aşa cã vom veni şi cu o propunere mai apropiatã de posibil şi mai îndepãrtatã de ideal: pentru a vinde un produs pe care nu vrei sã-l interzici, trebuie doar sã-l retragi de pe piaţã şi sã-l oferi publicului “pe sub mânã”. Bineîneles, avem nenumãrate exemple pentru a susţine şi aceastã teorie: blugii pe vremea comunismului, hainele/bijuteriile/parfumurile “de firmã” din Milano/Paris/New York vândute în prezent, filmele porno, ţuica maramureşanã etc.

Probabil acum vor sãri pe noi oamenii care lucreazã în advertising, cum cã îi lãsãm fãrã joburi… Dar nu! Institutul nostru de Cercetare nu ar face niciodatã ceva ce sã rãneascã interesul compatrioţilor! Institutul nostru nu creeazã probleme; el vine cu soluţii.

Prin urmare, dupã aplicarea acestei strategii, publicitatea va lua forma product placement-ului şi a zvonului. Reclamele la detergenţi, de exemplu, nu vor mai fi despre proprietara de restaurante cu feţe de masã murdare, nici despre copiii pentru care “murdãrirea e bunã”… Nu! Reclamele vor fi planificate ca nişte zvonuri constante gen “am auzit cã Maricel de la 4 are ceva rudã ce vinde un produs cu 2 pãrţi:una hidrofilã şi una hidrofobã care, luptându-se între ele, scot petele din haine… am înţeles cã-l vinde ieftin!!”… sau, acelaşi zvon, de data asta mai bine îndreptat spre target: “Maricel are ceva mãtuşã în Italia care aduce un praf cu nişte chestii în el. Chestiile alea se luptã între ele când le bagi în apã, cã una vrea sã intre şi una vrea sã iasã, şi din toatã treaba asta se scot petele din haine! Am auzit cã o vinde ieftin, cã e la promoţie!”.

În cazul product placement-ului, vã putem oferi un exemplu simplu: în cadrul unei emisiuni cu reţete culinare, bucãtarul spune ingredientele:”mazãre, apã, sare, morcovi şi, bineînţeles, smântânã Del (în limita stocului disponibil, aceasta se poate cumpãra de la Dan Diaconescu, telefon 07xx xxx xxx)”.

Ideea de publicitate se va învârti în jurul celui mai longeviv zvon sau al celui mai “subtil” promovat produs. Oricum, produsele se vor vinde, pentru cã nu se gãsesc!

Prin urmare, proleta… uhm… publicitari din toatã ţara, uniţi-vã! Trebuie sã golim magazinele de produse, sã interzicem serviciile de consultanţã, sã abolim posibilitatea de a cumpãra orice, oricând! Aceasta e soluţia, acesta e viitorul!

Sursa imagine: aici

Anunțuri

5 răspunsuri so far »

  1. 1

    jock said,

    apoi ce frantz e hoopla asta?

    nooa ta pajina?

  2. 2

    Utopian said,

    nu, nu, participăm la un concurs de creatie în publicitate. Echipa se numeste Hoopla! si ăla e blog-ul nost:D

  3. 3

    Buburuza melancolica said,

    HOOOOPA!!
    te-ai dus la Olimpiadele Comunicarii :D foarte tare! am fost si io in 2005, la Comunicare Institutionala.
    tuuu, sa te tii tare pe pozitie, sa nu fii dezamagita de rezultate, ca si-acolo mai umbla caini cu covrigi din cand in cand si sa te distrezi! neaparat!
    cand vii in Buc, ai?

  4. 4

    Utopian said,

    Duminica ajung, si stau până luni… nu stiu cât o să am timp de chefuit, dar eu mă gândeam să tragem un chef duminica seara, daca tot o să mă aflu pe-acolo;))

  5. 5

    eu aka me said,

    go redhead!
    show’em what’u’v got


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: