Why is the King of Hearts the only one that hasn’t a moustache?

a132

Acum ceva vreme am primit o temã pentru un concurs de publicitate, care spunea „Dati-ne 15 motive pentru care este mai bine sã ai mustata.„. Am fãcut brainstorming cu juma’ de Cluj pentru a reusi sã gãsesc 15 motive, si pânã la urmã nu am mai participat la concurs…

Oricum, m-am gândit cã dacã tot am întrebat atâtia oameni, întelepciunea nu trebuie sã se piardã, asa cã o sã postez cele 15 motive gãsite:

1) Poţi sã râzi pe sub mustaţã.
2) Dacã nu poţi mânca tot, poţi, cu ajutorul mustãţii, sã pãstrezi puţin şi pentru mai târziu.
3)
Dacã ai mustaţa îndeajuns de lungã, poţi sã-ţi acoperi chelia cu ea (o dai dupã ureche şi dupã aceea ţi-o extinzi pe tot capul, stil Bãsescu)
4)
Ţi-e mai greu sã inhalezi muşte.
5)
Iarna nu mai ai nevoie de batistã.
6)
Nu te mai confundã lumea cu o femeie (nici mãcar dacã eşti femeie).
7)
Poţi vorbi fãrã sã-şi dea lumea seama, pentru cã nu se vede când ţi se mişcã buzele.
8)
O mulţime de oameni influenţi şi importanţi în istorie, în mai multe domenii au avut mustaţã (Mihai Viteazul, Ştefan cel Mare, Hitler, Friedrich Nietzsche, Allan Poe, Albert Einstein, Frank Zappa, Freddy Mercury, Salvador Dali, Charlie Chaplin, Chuck Norris etc), mustaţa devenind, în timp, un simbol al puterii şi al bãrbãţiei.
9)
Dai o utilitate unei pãrţi a corpului nefolosite altfel: zona dintre gurã si nas.
10) Vei pãrea o persoanã ce ţine la valorile familiei şi e mândrã de moştenirea culturalã dobânditã de-a lungul generaţiilor. Dacã maimuţele, fiinţele din care ştim cu toţii cã ne tragem, aveau pãr pe tot corpul, atunci noi de ce sã ni-l radem de pe faţã, în loc sã fim mândri de el
11)
Nu trebuie sã mai porţi aparat dentar, oricum nu-ţi vede nimeni dinţii…
12) Poţi folosi mustaţa ca unitate de mãsurã a timpului (ştiind cã firul de pãr creşte 0,5 mm pe zi )
13)
Nu te plouã în gurã.
14) Dacã-ţi rãsuceşti mustaţa va pãrea cã gândeşti profund şi vei arãta mai intelectual decât eşti.
15)
Partidul nu te mai vrea tuns! Mustaţa = Libertatea ta! [aici o sã continue jock cu Libertate = Salam ]

Astept completãri creative, dacã mai gãsiti

19 răspunsuri so far »

  1. 1

    [idiot] said,

    ciaplin trisa: avea mustata falsa.

    :)) oricum, mi-ar fi trebuit mult timp sa-mi pice fisa care este elementul comun pe care il au toti oamenii din carnatzul ala :))ai uitat de Lemmy din Motorhead, cu mustata lui stil ghidon de Harley Davidson

    sa stii ca eu am fost convins de la punctul 1! din pacate, am fatza de bou cu mustata :(

  2. 2

    călin said,

    ţi poţi stabili un ţel n viaţă; să figurezi n cartea recordurilor cu cea mai lungă mustaţă (de exemplu).
    dacă pui un strop de parfum pe ea, poţi intra n orice budă, după oricine, orice ar fi mncat ăla (vezi blog jock , entry hazard).
    dacă-mi mai vin, revin.

  3. 3

    Utopian said,

    @idiot: da, de Chaplin stiam… da’ m-am gândit să nu spun pe blog, să-i stric cariera:)… oricum, ai făcut-o tu… si e cumva echivalentul la a-i spune unui copil că nu există Mos Crăciun:P

    @sonnyC: hahahahahahahahahaha… la prima m-am gândit si eu, dar a doua e genială =))

  4. 4

    jock said,

    uite un slogan preferat de mine: femeia ideal in viata? curu mare si mustata!
    no! fost-am creativ?
    ha?

  5. 5

    Utopian said,

    da, dar nu si sincer:P

  6. 6

    jock said,

    dic aia! da di ce?

  7. 7

    Utopian said,

    pt ca daca ala ar fi idealul tau in viata, l-ai fi gasit deja demult:P

  8. 8

    jock said,

    da tu stii ca pe un camin din Marasti scria Libertate egal Salam, iar pe celalalt Trezeste Doamne Tara?

    ioi tu, cred ca zilele astea o sa fut un blog despre simbolurile Clujului care s-au dus pe p**a! Gen Croco, Varzarie sialte chestii misto ce s-au transformat in agentii de banca!

  9. 9

    eu aka me said,

    moama c morti v’ar fi dat mushketarii dak vb as d ei!!!
    ps
    vezi k mihai v si chuck sunt barboshi

  10. 10

    Utopian said,

    @jock: da, da, bine faci! Si „Crema” au făcut-o bancă!:))

    @pion: acu nah… bărbosi, mustăciosi… tot aia:P

  11. 11

    jock said,

    sau mai degraba o sa scriu un blog despre bushy! adica despre frezele femeilor de la pasarica! ca si aici e o diversitate! Domne tine-ma!

  12. 12

    Utopian said,

    păi scrie, ce mai stai?:) că desi despre simbolurile Clujului mai stiu câte ceva, despre al doilea subiect tre să recunosc că habar n-am… nu de alta, dar femeile nu sunt la fel de competitive ca bărbatii… noi nu ne comparăm niciodată „acolo”

  13. 13

    jock said,

    maine!
    bun?
    ca azi is la job si amulta treaba!

  14. 14

    alinutza said,

    mie barbatzii cu mustatza imi provoaca greatza:-|

  15. 15

    Utopian said,

    da, stiu, si eu aveam aceeasi problemă, dar, ce-i drept, depinde ce fel de mustată, cât de lungă, etc etc

    azi de exemplu am văzut un prieten care uitase să se radă si arăta ok cu n început de mustată:)

  16. 16

    bazzbazz said,

    Hey! Ma apucasem si eu de temele pentru concursul ala, nici eu n-am mai participat dintr-un motiv sau altul…
    Anyway hai sa-ti zic si motivele mele, ce-mi amintesc: faci economie la pasta de ras, provoci senzatii tari la sarutat, tine de cald, mananci la umbra, e filtru de aer pentru nas, oferi adapost pentru paduchii/puricii homeless si…nu mai tin minte! :D

  17. 17

    pol said,

    16. arata cool
    17. tine copiii mici la distanta
    18. cand te plictisesti poti sa te joci cu ea
    19. semn de ‘virilitate’ (cmon toti stiu ca a fi span nu e bine :) )

  18. 18

    Utopian said,

    @bazzbazz: genială aia cu „mănânci la umbră”:)) de ce nu m-am gândit la asta?:(

    @pol: la 19 tre să faci un studiu sociologic: toti stiu că a fi spân nu e bine din cauza unor mosteniri psihologice ancestrale sau din cauza povestii cu harap-alb si omul spân de când
    eram mici?

    ba mai mult, dacă toti stiu că nu e bine să fii spân, atunci de ce se rad toti, ha?!?!:P

  19. 19

    Meister des Zirkuss ® said,

    „tie mai greu sa inhalezi muste” =)))
    si kestiutza cu copiii as well :D


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

