De ce?

390d

Am o presimtire cã ãsta va fi un blog dintr-o lungã serie „DE CE?!”…

De azi încolo trebuie sã-l scot de la grãdinitã pe nepotul meu, Adelin, si sã stau cu el pânã ajung acasã ai lui. Azi a fost prima mea zi cu el. Mi-era fricã… Stãteam si mã gândeam cã habar n-am ce trebuie sã fac, cum trebuie sã vorbesc cu el, ce e bine sã-i zic si ce nu… Ba mai mult, e la faza cu „da’ de ce?” (are 4 ani, ca sã stie toatã lumea când e faza asta!!!)…

Dupã ziua de azi, as putea spune cu mâna pe inimã cã „nu sunt mai desteaptã decât un copil de clasa a 5-a”. Clar! Fãrã regrete! M-a închis piciul, în decurs de o orã, de 2 ori…

Situatia 1:

el: – Camionul ãsta nu l-am lãsat aici! Cum a ajuns aici?
eu: – Pãi, s-au jucat niste pitici mici mici cu el dupã ce ai plecat tu de acasã si l-au lãsat aici! (ideea mea de educatie constã în dezvoltarea spiritului creativ al copilului)
el: – Da’ unde-s piticii?
eu: – Pffff… Pãi au fugit toti când au auzit cã rãsucim noi cheia în usã…
el: – Da’ de ce?
eu: – Pãããii ……………………………………………… (pauzã lungã, brainstorming cu mine însãmi, nici un rezultat)
el: – Le-a fost fricã de noi, asa-i?
eu: – Da, clar! Le-a fost fricã! De ce altceva ar fi fugit??!!?! (am încercat sã par cât mai normalã si degajatã în momentul în care am înghitit în sec… Damn! Cum naiba nu m-am gândit la asta?!?!)

Situatia 2:

el: – Mi-e asa de foame încât as mânca tot cerul!
eu: – Pãi sã ai grijã sã-mi lasi si mie un nor! (din nou, încercând sã duc procesul creativ mai departe)
el: – Of, Doamne, Andrea, tu nu stii cã norii si cerul nu sunt de mâncare? (cu tonul unui profesor universitar cãruia i s-a predat un proiect cu greseli de ortografie)

Astept cu nerãbdare ziua de mâine… E o fiintã atât de micã încât atunci când îmi vorbeste pe stradã sunetul nu rãzbate de acolo de jos pânã la urechea mea… cu toate astea reuseste sã mã lase speechless (damn!).

23 răspunsuri so far »

  1. 1

    călin said,

    cred că…, de ce te temi, nu scapi. să nu mă ntrebi „de ce?”.

  2. 2

    Utopian said,

    da, asta era si problema mea… că nu mai am garantia pe copil, si în cazul în care mă plictisesc de el nu-l pot duce înapoi la magazinul de închiriat copii ca să mi-l schimbe:)

    oricum, se pare că deocamdată nu o să mă plictisesc:)

  3. 3

    Zâna Carabină said,

    iti zice „mama”?

    andreea, cum ramane cu cafelele si berile noastre de joi seara?
    cand te mai vad?
    ha?

  4. 4

    Utopian said,

    dragă Zână, relatia mea cu Adelin este în plină înflorire, dar încă nu ne simtim atât de apropiati încât să ne manifestăm sentimentele verbal:)

    În al doilea rând, te-am sunat duminică, în ultima mea zi de libertate, si mi-ai închis![-( Asa că dacă vrei să ne vedem, ne vedem în weekend sau vin într-o zi cu adelin la tine:))

  5. 5

    eu aka me said,

    i go for adelin!… numa’ sa nu fie ‘petrisor’

  6. 6

    jock said,

    daca te intreaba despre iubire?

  7. 7

    Utopian said,

    @pion: mie nu-mi place în mod deosebit numele, dar el e foarte cute, vă pun poze într-o zi :D

    @jock: ohoho… la asta m-am gândit deja, că era chestia la care m-ar fi închis cel mai tare! uite, aici, a doua bulină: http://blog.360.yahoo.com/blog-yg7xjaM3d6dgcih0MsJgpOGud0Up?p=417#comments

  8. 8

    Zâna Carabină said,

    telefonul zanei carabine nu a inregistrat apeluri de la tine:( zana carabina e demoralizata ca te-a suparat.

  9. 9

    Kitty said,

    cred ca trebuie tu sa-ti dezvolti spiritul creativ mai intai. Pitici nu au fugit de frica ci pentru ca zana piticilor le-a dat ordine sa nu fie vazuti de oameni. De ce? Pt ca daca ar fi vazuti toti oamenii ar vrea sa vina in lumea piticilor si nu e loc pt toti in lumea lor. Iar cerul si norii sunt de mancare, asta ca sa stii si tu. Am gustat odata un nor, avea gust de vata de zahar :D mi l-a lasat un pitic la usa cand a auzit ca mi-e foame :P

  10. 10

    Andrei van Mészáros said,

    ioi, io abia astept sa am unu si sa-i formez cea mai deschisa minte. Sa stie sa se joace chiar si ore intregi cu un banal cui ! Daca n-o sa fie creativ inseamna ca am facut umbra pamantului dejaba.

  11. 11

    Utopian said,

    @Zâna: eu o iubesc pe Zâna Carabină forever and ever chiar dacă nu răspunde la telefon:)

    @Kitty: awwwwwwww, ce cute:)… da’ de ce?:P

    @Meszaros: auzi la el! cum să- dai să se joace cu un CUI?! vezi, oamenii ca tine strică copiii, că mie azi mi-a împuiat capul cu cum o să ia el sabia si o să taie si o să spintece toti oamenii de pe stradă care nu-i plac… toti oamenii cu pistoale de pe stradă!!! si asta cu o simplă sabie, deci îtzi dai seama ce-ar putea face cu un CUI?!

  12. 12

    eu aka me said,

    jeez! moama kt d aiurea n’ntelegem!!!
    coplu’ e cool am vrut sa spun… restu’ doesn’t matter

  13. 13

    Raluka said,

    ce o sa-i zici dak te intreaba de unde vin copii? :P
    k presupun k barza s-a demodat…nu mai e ca pe vremea nostra

  14. 14

    Utopian said,

    @pion: :))

    @Raluka: păi îi ziceam si lu’ jock, o să-i zic punctul 2 din blogul ăsta: http://blog.360.yahoo.com/blog-yg7xjaM3d6dgcih0MsJgpOGud0Up?p=417#comments

  15. 15

    Zâna Carabină said,

    Zana Carabina NU are apeluri de la andrea!!!! Nu are ma, nu are!!!

  16. 16

    Utopian said,

    ok, ok, o să înaintez o cerere spre secretariat si o să spun că s-a făcut o eroare:)

  17. 17

    alinutza said,

    andrea…de ce stau casele afara?…de ce,de ce? :-P

  18. 18

    Utopian said,

    dar casele nu stau afară!!!!

    casa caselor este cerul si pământul… ele se simt în sigurantă asa… iarna le ninge, si ninsoarea se depune pe ele ca să nu le fie frig… când plouă de fapt fac dush si când bate vântul de fapt se usucă cu foehn-ul… când e soare fac plajă si când ne plimbăm noi prin fata lor se uită la televizor:)

    ba mai mult, oamenii care locuiesc „pe dinăuntrul” casei sunt de fapt sufletul ei:)

  19. 20

    Bursucu said,

    da… sint draguti „teroristii” la 4 ani.

    dar hei, de ce nu-ti lasi libera imaginatia? ati avea amindoi de cistigat! :D

    (auzi, sa te blochezi la faza cu piticii! pfff!)

  20. 21

    Utopian said,

    eram si obosită, trebuie să recunosc… următoarele zile a mers mult mai bine… doar că acum nu mă mai lasă vară-mea să-i zic povesti fanteziste că zice că îl influentez prea tare si el chiar mă crede (asta după ce i-am zis că nu există balauri în România, doar în China… prin urmare nu trebuie să-i fie frică de ei că la noi în tară nu exista:))

  21. 22

    alinutza said,

    now i’m speachless:-)….m’ai incuiat….u’r good girl :-)….yo zic ca poti deja sa ai proprii tai kinderi….gemeni chiar.,…deja ai raspunsul la orice intrebare:-)

  22. 23

    Utopian said,

    :)) nu, pentru că am ajuns la concluzia că nu am deloc spirit matern… pentru că cu Adelin mi-am dat seama că nu mă port ca o mamă ci mă port ca un copil:)


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

