PREGNANT!!!

Ce este ABSURDUL? Pentru cã în ultima vreme doar de el dau… Mi-am dat seama de asta doar atunci când Irina a început sã râdã singurã (treazã si lucidã) într-un bar plin de oameni betzi care fãceau fiecare ce-i tãia capul. Întrebatã de ce râde singurã, Irina a rãspuns printre hohote: „Râd de atâta absurd!”.

Prin urmare, vã rog rezistati pânã la sfârsitul acestui blog alãturi de mine, pentru o mai bunã perspectivã asupra absurditãtii:

  • Nu ti se pare absurd sã o auzi pe prietena ta vorbind la telefon cu al ei iubit, si spunând:
    – Cum sã nu am timp de tine? Cum adicã nu comunic cu tine? Esti nebun?! Anyway, hai cã acum n-am chef sã vorbim…
  • Nu ti se pare absurd ca cineva care si-a înselat prietenul cu mai multi tipi decât ai avut tu vreodatã sã-ti spunã: „Stii, dacã ai avea si tu o relatie serioasã, asa cum am eu, ai realiza cât de importantã e încrederea reciprocã si loialitatea”.
  • Nu ti se pare absurd sã te roage o bãtrânicã, în autobus, sã stai pe alt scaun, ca sã se poatã aseza ea pe cel gata-încãlzit de tine?
  • Nu ti se pare absurd cã 15,8% din tinerii români desi „îsi doresc sã câstige mult, nu concep sã se supunã unui efort sustinut” (cei cãrora vi se pare absurd, aveti link-ul AICI)
  • Nu ti se pare absurd cã un om care se considerã bun crestin si e ofensat de blogul tãu despre „cum spui la spovedanie cã ai fãcut sex?” spune cã ar trage în teapã oamenii care au comentat la blog?
    (P.S. Ca sã nu existe certuri ulterioare: nu condamn pe nimeni, nu vreau sã vorbesc despre religie pe blog si nu vreau sã conving pe nimeni sã creadã/sã nu creadã. A fost pur si simplu unul din multele lucruri absurde auzite în luna asta(from my point of view). )
  • Nu ti se pare absurd cã motivul principal pentru care ai intrat pe blogul ãsta a fost faptul cã are titlul: PREGNANT!… lucru care te-a dus cu gândul la sarcinã, avort, copii, sex, probleme, etc, când de fapt în limba românã înseamnã „vizibil, clar, evident, expresiv„.
  • Nu ti se pare absurd cã un om care are un picior mai scurt decât celãlalt si a crescut în orfelinate a donat 1 milion de lei vechi pentru cadourile unor copii cu handicap, în timp ce 3000 de studenti au reusit sã strângã doar în jur de 4,5 milioane… si cu toate astea, omul cu un picior mai scurt decât celãlalt este cel marginalizat în societate…
  • Nu ti se pare absurd cã a fost nevoie sã scriu atât de mult doar ca sã-ti dovedesc cât de absurd este sã judeci oamenii dupã aparentze?

Îndeajuns de PREGNANT?

20 răspunsuri so far »

  1. 1

    Zâna Carabină said,

    Deci gresesti, geniala mea mica

    1. Pregnant in engleza inseamna cat se poate de „gravida” si acest cuvant asociat cu o burta gravida, imediat ne-am dus la ideea de gravida (logic). Sau pe noi, anglofonii.

    2. In romana exista cuvantul „pregnant” as in „o atitudine pregnant ostila” si atuncia e alta mancare de peste.

    3. Blogul e f bun in rest.

  2. 2

    Utopian said,

    Da, ce-i drept…

    1) Am cugetat putin dacă să pun poza cu burta sau nu (initial trebuia sau să nu fie poză, sau să fie ceva poză absurdă de Renee Magritte), dar apoi m-am gândit că o persoană care n-ar sti engleza si ar intra pe blog nu s-ar astepta să fie destăinuirile unei teenage mom chiar dacă ar fi poza acolo. Dar oricum, si fără poză, dacă vezi pe blog-ul unei fete titlul „PREGNANT!!!”, cred că o să te gândesti oricum la sarcină/avort, etc, la fel cum m-am gândit eu când am văzut cuvântul ăsta la statusul unui prieten, pe mess (baiat!).

    2) Din DEX: PREGNÁNT, -Ä‚, pregnanĹŁi, -te, adj. Care iese în relief, care se impune prin evidenţă; vizibil, clar, evident; expresiv.

    3) Multu >:D<.

  3. 3

    Zâna Carabină said,

    Io sunt fericita ca te-am putut ajuta atuncia cu strangerea de fonduri. A fost minunat.

  4. 4

    Bursucu said,

    ahaaa, deci asta inseamna de fapt absurd? eu credeam ca-i mai degraba suprarealism…

    clar, n-am facut litere.

    :D

    pacatoasa mica, nu poti sa pui o burta gravida si „pregnant” in titlu pentru ca trei paragrafe mai jos sa ne dai peste nas ca de ce ne gindim la prostii! :))

    [ inca impresionat de dr. cuddy exsudind estrogen, in house-ul de aseara, m-am repezit sa fantazez pe tema „andrea mamica”. fascinanta ipostaza! nu ma pot hotari: binecuvintare sau blestem? …peste 15 ani ai fi „colega” cu propria fiica. inclin spre „binecuvintare”. ]

  5. 5

    Utopian said,

    @Andre: >:D< Încă o dată

    @Bursucu: Uite, nah, să nu-mi mai săriti în cap, scot poza… Desi am făcut experimentul cu PREGNANT! si pe blogspot, cu lumea de pe mess-ul meu, oameni cărora le-am dat link-ul (deci nu vedeau poza:P)… si rezultatele au fost aceleasi: lumea intra să vadă care metodă anticonceptională a dat gres:D

  6. 6

    Utopian said,

    P.S. bursucu, eu am episodul numit „SEX KILLS” pe rol :D Serios! Coincidentele exista:D

  7. 7

    Goa said,

    Deci nu pui poze de astea cand eu imi doresc asa de tare un copil si nu am cand sa il fac:)))

  8. 8

    jock said,

    deci!
    nu e absurd ca azi giovana iar nu avea chilotz pe ea la sala? sua ca mesaros va trebui sa vina cu pret intreg la cluj???

    p.S. blogul e bun! si am avut si rabdare!
    aaaa! si eu is francofon!

  9. 9

    Utopian said,

    @Goa: fă-ti unul virtual… dacă n-ai observat, la mine a mers! Si Scully s-a dezvoltat destul de bine:))

    @Jock the Rock PUNCT: Mais oui, monsieur, nici nu mă asteptam ca tocmai dumneavostră să cititi cuvântul în engleză! Si da, uite, Giovanna e un alt exemplu de aparente absurde:)

  10. 10

    jock said,

    si lista cu absurditati poate continua!
    ce mai face michu nost?

  11. 11

    Utopian said,

    Michu l-am lăsat la mama, ca să pot să beau, fumez si scriu linistită:D

  12. 12

    jock said,

    da tu esti alcoolista? pfuaiaiaiaiai!ashe da!

  13. 13

    alinutza said,

    aia cu „dc ai avea si tu o rel serioasa ca a mea” am auzit’o si eu ,si tot de la un gen asemanator de „femeie”…..ce sa zic….stii bine ca hidrogenul si prostii are everywhere…..
    anyway……blogul e de nota 10!

  14. 14

    Utopian said,

    @jock: shhhhhh! nu mai zice la nimeni! chestiile astea nu se discută asa, în public… se discută la o bere:))

    @alinutza: ms, ms:) si by the way, f tare faza cu hidrogenul si prostii! de tzinut minte:))

  15. 15

    Ioan said,

    good to see ca mai sunt si altii care lupta against global laming…

    keep making the injustice visible, e o cale buna de a lupta impotriva raului… Dar pt asta e nevoie de implicare… lucru care cam lipseste oamenilor…

    http://blog.360.yahoo.com/blog-ukvB75cjcrXy6iN8LNNyXMZh8M7BRe0cwQ–?cq=1&tag=you.for.a.better.world

  16. 16

    vraji said,

    heeeeeeeeeeeeeeeeeei! unde-i barbie?pregnant?

  17. 17

    Utopian said,

    hoho… vraji, barbie e deja demodata:))

  18. 18

    Stefan said,

    pe mine m-au atras culorile. e primul tau blog pe care-l citesc si e scris bine. voi aprofunda.

    post scriptum: nimic nu este ce pare a fi, cu exceptia… oamenilor.

  19. 19

    Oda said,

    primele cinci si al saptelea punct, da
    ultimul si pct 6, nu.

    pct 6 pt ca nu de`aia am intrat
    ultimul pt ca nu ajung opt exemple pt a convinge pe cineva ca aparentele nu sunt viata insasi.

  20. 20

    Utopian said,

    hmmm… da, si eu mă gândeam la asta după ce-am scris blog-ul


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

