Drunk ideas

6f0d

Ziceam cã seria Barbie se va încheia cu 2 metode originale de sinucidere pentru Barbie… Pânã la urmã, cele 2 s-au transformat într-una: adicã înecatul în bere.

De ce înecatul în alcool?
Dupã cum am mai precizat deja, fetele-Barbie nu gândesc prea mult si nu iau în considerare prea multe, iar sãptãmâna trecutã am ajuns la concluzia cã dupã îngurgitarea a putin alcool, apar cele mai tari si mai deschise la nou idei. Prin urmare, înecarea în alcool ar duce la un fel de botez al „the new and inventive” Barbie-girl.

Si, ca sã mã credeti pe cuvânt, o sã vã reproduc câteva discutii de betie (unele sunt chiar idei de afaceri), ca sã întelegeti cum vâjâie ideile prin capul unui om dupã alcool:

1) eu: – Bãi, cum se numeste omul care vinde într-un aprozar? Are vreun nume specific?!
X: – Aprozarist?
Y: – Aprozator?
Z: – Aprozareur?
(dupã juma de orã de dileme si certuri pro si contra unuia sau altuia dintre titluri, cineva mai treaz salveazã situatia si opreste dezbaterile)

– Terminati odatã! Se numeste vânzãtor!!

Am încercat sã repet experimentul si cu oameni treji dar n-a mers, toti rãspunzând din prima cã e vânzãtor.

2) X: – Andrea, cum ai ajuns de partea asta a mesei? (era o masã foarte greu de ocolit, pentru cã era înconjuratã de canapele)
Y: – Oh my God! She’s a fairy!

3) eu: – Auzi, Bogdan, tu chiar te-ai lãsat de alcool asa serios? Mãcar bere fãrã alcool bei?
el: – Nu, nu-mi place gustul.
eu: – Dar vodcã?
el:
eu: – Uhm… fãrã alcool?

(dupã discutia asta am hotãrât cã o sã devin rich and famous dupã ce o sã fiu prima persoanã care va produce vodcã fãrã alcool la scarã industrialã „Same great taste of vodca… no alcohol„… Si dacã merge afacerea, mã apuc sã dezalcolizez si tzuica)

4) un prieten: – Oare existã concursul de „Cel mai înalt pitic”? Sau… si mai curios: dacã s-ar tine concurs de „Cel mai ghinionist om din lume”, câstigãtorul ar fi cel de pe locul I sau cel de pe locul II?

5) Vero: – Ar fi tare sã ne facem o echipã pentru campanie si sã ni-l luãm siglã pe ‘The Brain’ din ‘Pinky and The Brain’ (pt cei ce nu-i cunosc, poza aici). Ne-am putea face chiar tricouri cu ei!
eu: – Da… cu singura exceptie cã eu nu as vrea sã am un THE BRAIN mare, pe tricou, în dreptul sânilor, cã n-am chef de misto-uri ,,subtile”.
Vero: – Da, ce-i drept, mai degrabã ar merge sã creem boxeri pentru bãrbati, care-l au în mijloc pe THE BRAIN.
eu: – Wow, genial! Hai ne asociem si intrãm în afaceri împreunã! Putem face set pentru bãrbati: cãciulã cu Pinky si boxeri cu The Brain, pe ideea din cântec cu: „one is a genius, the other’s insane”

Dacã aveti alte exemple de idei inventive apãrute de pe urma alcoolului, vã rog, feel free to share.

P.S. Pentru cã am nevoie de pãreri diverse ca sã pot lua o decizie la care nu mã pot hotãrî de una singurã, o sã fac un poll care n-are nici o legãturã cu subiectul:

Dacã ar fi trebui sã alegi între a face ceva ce te-ar face fericit în prezent dar în viitor cu sigurantã te-ar face sã suferi si a nu face nimic în prezent, lucru ce te-ar face sã suferi acum, dar în viitor s-ar putea sã-ti fie mai bine, ce ai alege?

Dacã mã gândesc la faptul cã chinul din viitor ar putea fi mai lung decât fericirea din prezent, mã gândesc cã poate mor mâine… dar dacã nu mor mâine, it’s gonna be a looong waiting. Prin urmare, care ar fi alegerera rationalã, dupã pãrerea mai multor oameni?! Empiristi, hedonisti si nihilisti, uniti-va:))

16 răspunsuri so far »

  1. 1

    jock said,

    am voie sa fiu neutru?

  2. 2

    Utopian said,

    nu, nu ai voie, că pasivitatea si neutralitatea(sper ca am nimerit cuvântul) nu mă ajută să iau o decizie… de aia nici n-am pus varianta de mijloc…

    as fi si eu neutră, dar nu am cum… sunt cam obligată să mă decid la una din astea 2… deci pune-te în situatia asta si dă-ti cu părerea…

  3. 3

    Andrei van Mészáros said,

    pot sa exemplific decizii luate la betzie: sa stai in cort cu capu in partea de jos a pantei, ca poate iti vine sa borasti si avand in vedere ca langa tine ii chiar ma-ta, fa nevazut lucru. A doua zi simteam cum in cutia craniana se scala atat creieru cat si stomacu, ficatu, prostata si inima pompa de-mi bubuiau urechiile.

  4. 4

    jock said,

    io cred ca de saptamana viitoare revin cu fanclubul secsual!

  5. 5

    Cinderella said,

    eu zic sa mai astepti putin, sa te convingi singura de ceea ce vrei, nu sa te bazezi pe parerile unor persoane care habar n-au despre ce vorbesti

  6. 6

    Utopian said,

    @Meszaros: fază celebră în Cluj – un grup de prieteni au mers cu cortul la Cheile Turzii si pe timpul noptii l-au scos pe cel mai beat din cort, ca să nu borască înăuntru. L-au asezat în fata cortului, sub o copertină, în sacul lui de dormit. Tipul se trezeste noaptea cu borhotul fermentând în el, vede că e într-un loc acoperit si se gândeste să nu vomeze la oameni în cort, asa că trage fermoarul de la capul lui si vomează „afară”(adică peste oamenii din cortul de la capul lui)

    @jock: dac-as avea 1 leu pentru fiecare dată când am auzit asta :P

  7. 7

    Utopian said,

    @Cinderella: hey! missed you! pe unde-ai fost? >:D<
    Decizia trebuie s-o iau mâine… deci timp nu prea este… Am încercat să-mi dau seama ce vreau, nu am reusit… Am încercat să stau de vorbă cu oamenii care cunosc toată situatia, si cu cât stiau mai multe detalii, cu atât le era mai greu să dea un sfat… Asa că am hotărât să simplific problema, să scot variabilele, si să întreb oameni care habar n-au despre ce e vba :D

  8. 8

    alinutza said,

    barbie a luat sfatul „sa’ti ineci problemele in alcool” la propriu….sau ea n’are probleme?….si vroia sa foloseasca berea pt par in loc de fixativ?!?….mai mult ca sigur…..
    revenind la intrebarea ta……aleg sa fiu fericit in viitor……ca’i mai lung decat prezentul

  9. 9

    Utopian said,

    @alinutza: n-are probleme… dar prin inecarea in alcool a ales sa si le creeze:))
    După cum ziceam, de unde stii ca nu mori mâine? Sau săpt viitoare? Sau luna viitoare? De unde stii că viitorul e mai lung decât prezentul?

  10. 10

    alinutza said,

    cred ca dupa ce mor o sa ‘mi fie egal dc m’am distrat in prezent sau nu……dar dc nu mor n’o sa’mi mai fie asa egal ce’am facut cu prezentul si ce’mi rezerva viitorul;)

  11. 11

    Utopian said,

    ok… hai s-o luăm altfel: dacă mori mâine ti-ar fi tot una dacă i-ai zis azi mamei tale că o iubesti cu faptul că vroiai să-i zici săptămâna viitoare?

    pt mine, dacă mor mâine o să conteze dacă mor fericită sau mor cu gândul că acum sufăr, dar dacă as mai fi trăit putin, poate(!) as fi fost fericită.

  12. 12

    alinutza said,

    asta nu putem sti decat dc intrebam pe cineva care’i deja mort dc’l chinuie vreun regret:-P….yo cred ca nu

  13. 13

    Utopian said,

    :)) mă refeream la alea câteva clipe dinainte de moarte, când iti trece viata prin fata ochilor:)

  14. 14

    Cinderella said,

    pe de-o parte vrei sa fii fericita acum, pe de alta parte ai vrea sa fii si in viitor. eu zic sa cantaresti fericirea de acum cu potentiala suferinta din viitor si vezi care cantareste mai mult. daca tii mortzis sa fii fericita si acum si in viitor, atunci go for it si gaseste o cale de a-ti asigura un viitor fericit in ciuda deciziei pe care o vei lua maine. you know, find A way!!

  15. 15

    Cinderella said,

    and by the way, >:D<

  16. 16

    Utopian said,

    multzumesc, Cinderella… intr-un fel m-ai ajutat:)


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

