Giving Birth Barbie

f6ff

Îmi cer scuze anticipat de la cei cu retine sensibile, dar, cum încã nu a venit Crãciunul, m-am gândit cã nu o sã vã ofensati prea tare.

Când eram eu micã micã, mi-am tot bãtut pãrintii la cap cã vreau Barbie de-aia gravidã, cum aratã pe Cartoon Network. Reclama arãta cã Barbie este acum si gravidã si cã, dupã ce scoti copilul, rãmâne ca o Barbie normalã. Ai mei, înnebuniti de mine, mi-au cumpãrat-o.

Din reclamã nu-ti dãdeai seama exact cum iese copilul si cum rãmâne Barbie din gravidã, ne-gravidã. Ei bine, Barbie avea o burticã mobilã, pe care puneai copilul si o împingeai înãuntru (puteti vedea AICI), si apoi, peste, montai burta falsã, de gravidã. Când te sãturai s-o mai vezi gravidã, pur si simplu dãdeai jos burta de gravidã, scoteai copilul, si arcurile împingeau burta de „Barbie normalã” înapoi.

Cred cã Barbie asta a fost un fel de turning point în viata mea. Din cauza ei, am crezut pânã pe clasa a 3-a cã, dacã iubesti îndeajuns de tare pe cineva, rãmâi gravidã, just like that, fãrã alte complicatii. Pe clasa a 3-a, mi-am dat seama cã eu chiar îl iubesc pe verisorul meu… cã deh, we’re family si ne jucam toatã ziua împreunã si i-am zis prietenei mele cele mai bune (care era pe clasa a 5-a) cã îmi fac griji cã o sã rãmân gravidã, pentru cã îl iubesc cu adevãrat.

Ea mi-a explicat cã, pentru a rãmâne gravidã, trebuie sã fac „ce fac ãia prin filme”(singura scenã de dragoste vãzutã de mine vreodatã într-un film fiind pe atunci cea dintre Bobby si Pamela, din Dallas). Mi-a explicat cã nu am cum rãmâne gravidã pentru cã sunt virginã. Prin urmare, eu, neîncrezãtoare, m-am dus si am întrebat-o pe mama dacã e virginã… si dupã ce i-a picat fatza (nu o sã uit niciodatã reactia ei), mi-a zis cã nu, nu e… În acel moment am început sã mi-o imaginez pe mama cu Bobby din Dallas, fapt ce mi-a schimbat total pãrerea despre mama mea…

Ei, dacã Barbie gravidã ar fi arãtat ca cea din poza din blog-ul ãsta, ar fi fost putin mai socant pentru mine la început, dar mãcar întelegeam cam ce si cum se întâmplã în realitate si nu trãiam pânã pe clasa a 3-a cu frica de a nu-mi iubi prea mult la verisorii, ca nu care cumva sã rãmân însãrcinatã.

Copii, nu rãmâi gravidã prin faptul cã cineva îti monteazã o burticã falsã cu un bebe peste burtica ta normalã! Bebele nu iese prin simpla demontare a burtii de gravidã! Bebele e fãcut de oameni care se pupã ca-n filme si face ce fac si câinii pe stradã, si bebele iese din burta TA (fãrã alte adãugiri de burtzi), dupã 9 luni, prin metoda arãtatã în poza de mai sus, „pe acolo pe unde faci pipi”(exprimarea noastrã din clasa a 5-a).

KEEP REALITY AWAY FROM THE BARBIE WORLD!

13 răspunsuri so far »

  1. 1

    jock said,

    deci si in asta a lasat iubitul ei???? fuaiaiaiaiai!

    bai deci blogul asta e asa de misto! nici nu am cuvinte! deci e beton! de zece ori!

  2. 2

    Utopian said,

    nuuu… la asta a fost „immaculate conception”:)) si stai linistit jock, ca inca n-am ajuns la alea secsuale :P

  3. 3

    anca h said,

    io nu as fi vrut sa am o Barbie din asta in copilarie, ca acum as fi fost o femeie frigida

  4. 4

    Utopian said,

    acum ai fi fost moashă la spital:))

  5. 5

    anca h said,

    pentru mine o papusa ii ceva asociat cu copilaria: papusa=fetita, sa o vad nascand imi creeaza un sentiment de profanare, da mno subsriu la ideea de KEEP REALITY AWAY FROM THE BARBIE WORLD

  6. 6

    Zâna Carabină said,

    mom mi-a zis cand aveam 12 ani „nu pot sa iti iau barbie gravida ca dup’aia se crizeaza tac-tu”

  7. 7

    Utopian said,

    @anca: da, ce-i drept… nush cum as reactiona sa aiba copilul meu o papusa de-asta, da’ eu simt ca daca eu as fi avut-o mi-ar fi fost mai usor si nu as fi consderat-o pe mama curva pentru ca nu-i virgina :”>

    @Andre: se criza pt ca costa f mult sau pt ca e era gravida?

  8. 8

    anca h said,

    foarte amuzant

  9. 9

    anca h said,

    si inca ceva, Barbie naste prin chiloti!!!!!

  10. 10

    Utopian said,

    ar fi fost prea traumatizant pentru copii să le arate „the whole picture”:P

  11. 11

    Andrei van Mészáros said,

    ioi, Andrea, esti Bestiala ! Aim gană lăv lav iu, if iu chip dă tempo, Pamela !
    anca h: naste prin chiloti pt ca o luat din greseala chilotii lu barba`so, chiloti care au crapatura in fatza, pt aia putuoshi care au lene sa dea jos obobiectu de lenjerie.

  12. 12

    alinutza said,

    naste prin apropiere pe unde face pipi,nu chiar pe acolo:-P
    ….dc mama ta iti raspundea ca’i virgina iti pica tie fatza pt ca’ti dadeai seama ca ai fost adoptata:-)))))))))

  13. 13

    Utopian said,

    @Mezaros: http://www.youtube.com/watch?v=_3RaztOGJj8 am prins o betie la care 20 de oameni cantau in cor asta, imitandu-l pe Bobby pe cal

    @alinutza: dacă mama îmi spunea că-i virgină mi se confirmau bănuielile că prietena mea cea mai bună mă minte în fatză!


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

