Blog Thief Barbie

5228

Bãi! Voi chiar m-ati luat în serios când v-am zis sã cumpãrati pistoalele alea? Eh… acu sunteti fericiti? Suicide Bomber Barbie si Taliban Barbie au luat-o ostaticã pe Stupid American Barbie si o pun sã zicã tot felul de cãcaturi la TV!!!

De fapt…. dacã stau sã mã gândesc mai bine… cred cã o sã-mi iau si eu o armã de-aia…

Stãteam ieri si mã plimbam pe 360 si ajung la un moment dat la o paginã unde era un blog cu un titlu folosit si de mine la un blog de-al meu… Wow! Hai sã vedem omul ãsta la ce a dat titlul asa?… Citesc mai departe… Wow! A început ca si mine!… mai citesc putin… Wow! De fapt e blogul meu!…

E cel putin a 3-a oarã când gãsesc blogurile mele pe pagina altora, fãrã nici un fel de referinte, fãrã nici un indiciu cã n-ar fi al lor. Nu stiu dacã sunt singura care pãteste asta, dar mã enerveazã la culme. E ca si cum mi-ai lua creierul si ai zice cã-i al tãu.

Cât timp eu îmi scriu SINGURA blogurile si acolo sunt idei si gânduri de-ale MELE, presupun cã nimeni nu vrea sã mi le ia, pentru cã fiecare are gândurile, ideile si pãrerile lui despre lucruri. Dar se pare cã mã însel, pentru cã e mult mai usor sã iei idei de-a gata decât sã ti le formezi tu.

Nu mã deranjeazã sã pui blog-ul meu pe pagina ta, atâta timp cât spui cã nu e al tãu, si atâta timp cât nu te porti de parcã ar fi al tãu; dar fã mãcar efortul ãsta dacã ti-e lene sã scrii singur/singurã.

Sau, dacã vrei, am auzit cã se poate face transplant de creier… ti-l dau pe al meu dacã-mi oferi un pret rezonabil, cã vãd cã se poate trãi linistit si fãrã.

Si ca sã-mi subliniez ideea, o sã schimb si sloganul campaniei azi:

KEEP BARBIES AWAY FROM REALITY!(they ruin it)

20 răspunsuri so far »

  1. 1

    anca h said,

    important e ca Stupid American Barbie isi pastreaza zambetul si in aceste conditii aprige!
    In alta ordine de idei, plagiatul e o infractiune, deci ai legea de partea ta. :)

  2. 2

    Utopian said,

    da, dar e o chestie minora, nu bag politia… bag picioarele!… si mafiotii:))

  3. 3

    anca h said,

    ii drept ca plagiatul e o chestiune morala, inainte de a fi una legala!

  4. 4

    Utopian said,

    aaa… încă o completare: dacă adaugi 3 cuvinte de la tine la un text de juma de pagină scris de mine tot plagiat e!! si da, ar trebui să nu plagiezi pentru că nu te lasă constiinta, nu pentru că nu te lasă legea

  5. 5

    Zâna Carabină said,

    vrei sa o pizdui pe tipa aia?

  6. 6

    Utopian said,

    nu, nu, lasă, că cred că oricum s-ar simti jignită de acuzatie… mai bine lasă să se simtă ea

  7. 7

    Oanamaria said,

    da ma!! si eu am patit! am crezut ca nu vad bine! tot asa, o tipa scrisese…blogul meu! Da’ am fost asa de socata, ca nu i-am putut zice nimic. Ce poti zice in situatii d-astea? Dar chiar nu inteleg de ce se intampla. Credeam ca blogul exista ca sa te exprimi. Pe tine.

  8. 8

    Utopian said,

    pentru că există oameni care se exprimă mai greu cu cuvintele lor… si atunci folosesc cuvintele tale… simple, yet stupid

  9. 9

    Zâna Carabină said,

    fetele, eu am lasat jena deoparte si fara sa mentionez numele tau, andreea, i-am scris fufei de pebbles/Krazykid si pe wordpress si pe blog comentariile mele de dulce, de simplu observator care vede o hotzie. i-am spus sa ii fie rusine pt actiunea ei si am facut-o emokid si copil prost. a fost prima data cand am vorbit asa urat cu cineva. nu imi sta in fire sa vorbesc urat dar de data asta m-am enervat. evident, principessa mi-a sters comentariile.

    asta coloana vertebrala!

  10. 10

    Utopian said,

    da… după cum spuneam, oamenii se simt jigniti când îi acuzi de o chestie pe care au făcut-o… nu stiu de ce, dar îmi aminteste de tricoul chitaristului de la Grimus, cu „Celebrity is not sexually transmitted” :)

  11. 11

    Bursucu said,

    bun, si ce scrupule frumos parfumate te-au impiedicat sa-i faci publica adresa?

    de fapt altceva voiam: sa-mi exprim frustrarea care m-a inundat vazind sloganul pe care eram gata sa-l lansez (KEEP BARBIES AWAY FROM REAL WORLD!) vazindu-l, zic, la tine-n finalul entry-ului. grrrrr…

    esti prea desteapta pentru faculta aia!

    :))

  12. 12

    Utopian said,

    Awww… multu, multu, spoken like a true poli person :P

    Barbies are everywhere, though… am încercat să scap de ele, dar n-a prea mers.

    Nu i-am făcut publică adresa pentru că, după cum se poate vedea mai sus, nu ar fi ajutat. Commenturile pot fi sterse si blog-ul meu(al ei acum) va rămâne acolo no matter what, pentru că presupun că deja s-a atasat de el si noah… nu-i poti lua omului o chestie la care tine asa de tare. Plus că încep să mă obisnuiesc, mi-a mai zis o colegă că mi-a văzut blogurile si pe hi5(unde stim bine că există tare multă creativitate).

  13. 13

    Bursucu said,

    n-ai prea citit paul goma, eh?

    am fi stiut-o. am fi ne-uitat-o. am fi pus-o pe ignore. am fi dat sfoara-n tara. am fi inundat-o cu propria ei rusine.

    citesc mai sus „pebbles” – nu-i cumva la tine-n lista de friends? …lucrezi dupa proverbul cu prietenii aproape si dusmanii si mai aproape? *cheshire_grin*

  14. 14

    Utopian said,

    pai ba da… da’ ai gresit ordinea… prima data a fost in lista de friends… după aia a urmat faza cu blog-ul… oi fi eu prietenoasă da’ nici chiar asa… să-mi adaug lume care-mi ia blogul la lista de friends.:)

  15. 15

    Bursucu said,

    :))

    foarte ciudat. la tine-n pagina, „Pebbles” e chiar prima in lista ta de friends.

  16. 16

    Zâna Carabină said,

    Deci eu am pizduit-o pe Pebbles. Restul sunt detalii.

  17. 17

    Utopian said,

    @Bursucu: Eu nu stiam că-ti poti aranja prietenii în lista de 360… dacă se poate, zice-ti-mi si mie cum, să fac un pic de curat

    @Andre: Tare as vrea sa fi vazut si eu commentul ala, ca de la cel cu ,,am o lopata si 2 m de pamant in spatele casei si nu mi-e frica sa le folosesc” tot vreau sa te mai prind nervoasa, ca pari foarte fun :)

  18. 18

    Bursucu said,

    nu-i poti aranaja. se aranjeaza singuri, in ordinea vechimii ultimului lor blog-entry.

    …dar ii poti sterge. :D

  19. 19

    Utopian said,

    neah… what’s the fun in that?:P

  20. 20

    Bursucu said,

    the fun?!?

    oh!

    oh, I guess I didn’t look at it that way. yes… well, I fail to detect the value of naming „friends” those who spit in your face, but hey! who am I to judge?


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

