The shiny new toy

8358

Am gãsit din gresealã prin folderele mele multe shi îngrãmãdite un text scris de mine în clasa a 12-a, în putinele mele momente când reuseam sã scap de stres-ul BAC-ului. Mi-a plãcut asa de tare, si se potrivea asa de bine cu varza de la mine din cap acu, cã nu m-am putut abtzine:

Eşti jucãria aia nouã şi coloratã pe care din întâmplare am gãsit-o. Probabil cã s-au mai jucat şi alţi copii cu tine, dar cu toate astea eu te gãsesc interesantã. Eşti jucãria aia nouã şi coloratã pe care încã nu am demontat-o, care încã nu ştiu cum funcţioneazã şi care încã îmi pare un mister. Nu ştiu toate mecanismele care te fac sã funcţionezi şi nu cunosc lucrurile care te fac sã pari atât de realã. Eşti pãpuşa pe care încã nu am tuns-o şi cãreia încã nu i-am fãcut hãinuţe din cârpe şi cãsuţã din pachete goale de ţigãri. Eşti maşinuţa teleghidatã cãreia încã nu i-am stricat telecomanda. Eşti ursuleţul de pluş pe care încã nu l-am murdãrit cu te miri ce. Nu ştiu nimic despre tine şi cu toate astea mã joc cu tine pentru cã îmi placi, pentru cã sunt copil şi pentru cã tot ce e nou mã atrage. Probabil în timp o sã încep sã te demontez bucãţicã cu bucãţicã, sã aflu ce te face sã faci ceea ce faci pentru mine. O sã îţi construiesc o casã din pachete goale de ţigãri, o sã te tund şi o sã-ţi fac hãinuţe. O sã mã joc cu tine pânã ţi se terminã bateriile de la telecomandã, dupã care o voi demonta şi pe aceasta, crezând cã e stricatã. O sã beau cafea cu tine în braţe pânã vei fi plin de pete dulci, cafenii pe jumãtate din corpul tãu de pluş… O sã te stric dupã care te voi arunca alãturi de celelalte jucãrii stricate de-a lungul anilor şi nu mã voi mai juca cu tine niciodatã.

[Completare acum, dupã 2 ani:] Cu toate astea, vei rãmâne jucãria mea preferatã…

P.S. Yeah, don’t mess with me:))

6 răspunsuri so far »

  1. 1

    Buburuza melancolica said,

    hehe.. cat de adevarat. curat Dexter-itza

  2. 2

    Utopian said,

    I wish I could be Deedee :))

  3. 3

    Andrei van Mészáros said,

    io cred ca „papusa” ii o alegorie, ascunde intelesul de BARBAT !!! Sunt incruntat….

  4. 4

    Utopian said,

    Pe principiul de: dacă o fată zice „nu”, inseamnă „poate”; dacă o fată zice „poate”, înseamnă „da” si dacă zice „da”, înseamnă că-i curvă a rezultat si că dacă o fată zice „păpusă”, de fapt vrea să zică „bărbat”?:))

    Si eu care ziceam că bărbatii nu prind niciodată subtilitătile…:P

  5. 5

    Andrei van Mészáros said,

    am demonstrat ca nu exista „niciodata” pentru ca ..eu sunt…eternul. Faceti loc, va rog !

  6. 6

    Utopian said,

    mai aveam eu ceva teorie care zicea că „nimic nu e NIMIC”… tot asa, „niciodată nu e NICIODATA”.
    *privire cu ochi mari, de puppy, în asteptarea aprobării teoremei de către ETERN*


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

