Child in time

20f4

Blogul ãsta e cu dedicatie pentru Deea, my bestest friend, care azi, dupã 4 luni în care nu ne-am vãzut, m-a fãcut sã meditez profund.

De obicei rãmân profund surprinsã când aud chestii pe care le gândea/credea cineva în copilãrie… tot timpul sunt asa niste lucruri frumoase în mintea unui copil, încât mi-ar plãcea sã am o cutiutzã plinã cu toate lucrurile pe care le gândea în copilãrie fiecare om e care îl întâlnesc.

Oricum, sunt câteva lucruri care m-au impresionat foarte tare, si care si azi, când mi le amintesc, parcã îmi taie respiratia o secundã:

  • citire din nepotul lui Vero, de 4 ani(cred), fiind vorba de faptul cã îsi iubeste mama pentru cã: ,, numai eu stiu cum bate inima lui mami pe dinãuntru”
  • un alt prieten, Bogdan, spunea cã, atunci când era mic, si-a întrebat mama de unde provine el, si ea i-a spus: ,, Am mers într-un spital unde erau rafturi mari pe care erau multe pastilutze, si lângã fiecare pastilutzã era poza copilului cu care urma sã rãmâi gravidã, dacã luai pastiluta respectivã. Te-am ales pe tine, pentru cã tu erai cel mai frumos.”
  • azi, Deea: ,, Când eram mai micã, credeam cã noi în stomac avem o lume exact cum este a noastrã, cu oameni exact ca noi. Si cã oamenii ãia din burtã aveau, la rândul lor, oameni în burtã si tot asa. Mai mult, credeam cã si toatã lumea noastrã e în burta unui om mai mare. Credeam cã plouã când e omul ãla supãrat, cã e soare când e fericit, cã sunt nori când ceva nu-i merge bine. Si mai credeam cã atunci când suntem bolnavi, e pentru cã oamenii ãia mici din burtã poartã un rãzboi unii cu altii, iar când mã însãnãtoseam, era pentru cã oamenii fãcuserã pace.”

Cât despre mine, eu credeam cã ochiul unui om functioneazã ca un aparat de fotografiat, si cã atunci când faci cu ochiul la ceva, de fapt faci pozã si imaginea e stocatã în ochi, urmând ca, dupã moarte, pozele sã fie developate si astfel, toatã lumea sã vadã pe unde ai fost si prin ce ai trecut tu, pe parcursul vietii. De asta, când eram micã, de fiecare datã când eram într-un loc frumos, sau întâlneam un om deosebit, fãceam cu ochiul (this is for YOU:) .

Ah! Si mai credeam cã o femeie rãmâne însãrcinatã când iubeste foarte tare si din tot sufletul un alt bãrbat (nu conteazã cine), si de asta, pe clasa a 3-a, îmi fãceam mari probleme cã as fi însãrcinatã cu vãrul meu, cu 2 ani mai mare, pe care eu stiam cã-l iubesc sincer (yeah, I was a doll).

7 răspunsuri so far »

  1. 1

    Raluka said,

    am vazut chesti asta la mai multa lume, fete…indragostite de verii lor :-?? nu inteleg…serios… si eu am fost indragostita fff rau..dak se poate spune asa, de varul meu primar…dar aveam vreo 5 anisori ;;)

  2. 2

    Utopian said,

    nununu… eu nu eram îndrăgostită de el… eu îl iubeam sincer(conditia necesară si suficientă pentru mine atunci, pt a rămâne gravidă)… dar îl iubeam sincer ca pe un văr… la fel cum mi-as fi făcut probleme că o să am un copil cu tata sau cu bunicul or something… yeah, I know, it’s twisted:))

  3. 3

    Raluka said,

    :P io nu mi-am facut niciodata probleme din astea :)) eu eram doar indragostita…nu vroiam copii :)) nici nu cred k stiam d unde vin atunci :p
    nice to meet u 2 :*

  4. 4

    Macleod said,

    Am impresia ca iti va place site-ul asta:

    http://www.iusedtobelieve.com/

  5. 5

    Utopian said,

    awww… ce cute!:D
    mersi, hihi:))

  6. 6

    dulcedeea said,

    Eşti o comoară, Princess… eşti un poem… Îmi place tare, tare de tooooooooooot cum scrii, cum simţi, cum îţi trăieşti frumuseţea sufletului şi cum ne dăruieşti şi nouă din secretele tale, aşa, jucăuşă, zâmbăreaţă, irezistibilă.

  7. 7

    Utopian said,

    Multumesc, my little fairy princess:D


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

