Fashion victims everywhere

80b7

Tzin sã precizez cã acest blog e tribute to Vero, si discutiei noastre din „Milennium cafe”

M-am sãturat de toti oamenii care se poartã cu tine dupã cum te îmbraci si fac clasificãri si te indexeazã la un anumit raft din care nu te mai scot nici cu slujbe.

Îmi amintesc de un tip din Vamã care umbla pe plajã la ora 13, în mijlocul verii, în ghete, blugi negri, tricou negru, cu palton din piele neagrã peste. L-am întrebat, cum ar fi fãcut orice om fãrã probleme de digestie cerebralã, de ce e îmbrãcat asa, si rãspunsul a fost: „Pentru cã cu ghetele nu-mi intrã nisipul în papuci, si dacã am paltonul de piele, mã pot pune oriunde vreau, cã nu se leagã mizeria”… Într-un cuvânt, era genul de om care se autorecomandã: „Andrei, rocker”, si care vrea sã fie identificat prin aspect, si nu prin ce face.

Recunosc, si eu fac misto: fac misto de chestiile roz, de exemplu… dar faptul cã blackerul de ieri mi-a venit azi cu un tricou roz o sã mã facã doar sã râd… Pãrerea îmi rãmâne aceeasi, despre acelasi om, pâna la proba contrarie.

Zicea Vero cã la un moment dat se luau ceva interviuri la niste oameni din Matei, si s-a ajuns la niste punkeritze anarhiste, cu creastã si pierce-uri and stuff… si au fost întrebate de niste formatii punk… si habar n-au avut de nici una… De asta mã streseazã chestiile de genul: „Asculti rock? Atunci de ce nu te îmbraci în negru?” venind din partea unor oameni care stau 3 ore în oglindã înainte sã iasã 5 minute din casã… Rãspunsul ar fi: pentru cã am trecut de vârsta aia.

De asemenea, mã terminã nervos când îmi dau seama cã existã oameni care mã salutã doar când sunt îmbrãcatã într-un anumit fel: 2 tipi mã salutã (de fapt corect ar fi cã: mã observã) doar când port fustã (chiar dacã eu port doar fuste lungi), si încã o ceatã de alti oameni mã recunosc doar când am ghiozdan si tenisi.

De unde pânã unde asocierea stilului muzical cu stilul de îmbrãcãminte? Dacã as lua un motociclist de 3/4 m, cu barbã si plete, si l-as îmbrãca în balerinã, s-ar schimba cu ceva atitudinile sau valorile lu?

Nu am nimic cu cei care se îmbracã în negru… Dar existã totusi o limitã… La fel cum existã o limitã între ‘nu-mi pasã de perceptia lumii asupra mea, fuck the world!’ si sã îti torni 3 spray-uri de fixativ zilnic pe creastã.

Oamenii care fac ceva pentru cã asa face toatã lumea, dar se poartã fãrã sã aibã habar, de fapt, ce ar trebui sã facã (gen sunt anarhist=> vreau haos, fuck the world…. când de fapt anarhia nu înseamnã haos de nici o culoare si are niste valori mult mai utopice) îi consider inferiori rasei umane cu vreo 2 trepte pe scala maturitãtii intelectuale.

Gen ceva om de prin Hard Rock care îmi zicea cã System of a Down (formatia mea preferatã) e formatie de pokemoni. Când am început eu sã ascult System; Linkin Park si Limp Bizkit erau formatii de pokemoni, si dupã juma de an nu îi mai asculta nimeni. Dacã s-ar zvoni cã Rammstein e formatie de pokemoni, nu i-ar mai asculta nimeni?!

Întrebarea ar fi: ar trebui sã nu mai ascult formatia mea preferatã si sã trec pe chestii mai hard pe care nu le întelege nimeni doar pentru cã au început s-o asculte niste copchii de 14 ani? Pe aceeasi logicã: ar trebui sã încep sã mã îmbrac altfel doar pentru cã „societatea mi-o cere”?!?!

21 răspunsuri so far »

  1. 1

    splendorA said,

    haina il face pe om! p bune!
    cat despre SOAD, se ofensasera ei ca Oasis i-a facut de cacat la un interviu pt nush ce concert. si spunea front manu SOAD : „that fuck from Oasis said we are just some bandboys” …lame :-j

  2. 2

    Utopian said,

    Haina il face pe om… klar…. la prima impresie… a doua… a treia… da’ da-o dracu’ ca dupa ce cunosti bine un om poate sa se imbrace si in tutu ca tot ala tzi-e…
    S.O.A.D. oricum nu prea mai există acum… ca iau „o pauză prelungită”… vroiam doar să subliniez că I don’t give a fuck cine mai asculta formatia aia sau cat de tare au decazut in ochii cui… daca mie imi place, o sa ascult no matter what, si o sa zic la toata lumea ce ascult, pentru ca daca ascult ceva nu ma schimba pe mine cu nimic…
    Si doar n-oi incepe sa ascult Opeth doar pentru ca aia n-o sa-i asculte niciodata copiii de 14 ani(ca nu le inteleg versurile, nu de alta)

  3. 3

    splendorA said,

    si mie imi place Soad. Imi placea mai mult cand eram a9a. Am trecut si de faza cu punkereala rockereala. Ascult orice, nu apartin niciunui gen. Mi se pare stupid sa te crezi „roacker” sau alte specimene.Impresii :-j

  4. 4

    Horea G said,

    Musai am vazut Rammstein si m-am simtit dator sa-mi bag si io intelectu’ bine odihnit in discutie.Eu sincer cand vad copii la 13-20 ani cu insemnele „R” ma bucur si as face cadouri si la batrani cu aceste insemne,la nepoata-mea de 2 ani jumate i-am comandat unu cu nea’ Till dand cu microfonu’ de pamant.Nu-i nici un trend,nu-i „dupa cum bate vantu'”,e simplu si neconditionat.Si eu cand simt nevoia ma imbrac numa-n negru ca asa-mi zice heartz-u’. La fel de bine iau costumu’ gri cu camesha maronie si cravata verde pe mine cand simt nevoia.Oamenii care conteaza ma stiu si nu-si pun probleme existentiale in legatura cu scufa mea.Io tot ala-s si tot alea le am in cap. Desi ma paste sa-mi trag neste ciucate,o camesha „dolce&jilava”+blugi pe bihaindu’ carora sa am mare scris „RICH” si sa merg la o seara cu tematica „Dimmu,Flames,Soilwork+all the north fuckers” si sa stiu mai mult de formatiile astea decat unii prezenti,pletosi,pielisti si tzintari.Parerea mea e ca hainele ce-ti autodefinesc starea si conceptul despre viata-ti sunt de folos in perioada crizei adolescentine si au in mare parte rolul lor in formarea caracterului tau.Dupa care you choose. Poti fi grown enough sa alegi tinuta din liceu toata viata sau sa move on la mixed stuff.Fiecare dupa bunul plac,nu hainele raman ci zambetul acid al omului in cosciug :). „Soldier side” ruleaza

  5. 5

    pol said,

    imi zice si mie careva de ce poarta roackerii bratarile alea pe mana ?

  6. 6

    Utopian said,

    @Horea: am văzut cămeshă de armată pe care scrie U.S. ARMY shi pe spate RICH… sau nush dacă ai văzut tricourile albe,mulate, cu ANARCHY scris cu auriu:))… Tare mi-ar placea sa te vad all dressed up cu de-alea… daca se intampla, te rog bate la mine la usa inainte sa iesi in oras, sa fac si eu vreo 2-3 poze:))

    @pol Pentru ca au tzepi… si nu e vorba numai de bratari… sunt pierce-uri, cercei, and all the other stuff cu tzepi… cred ca e ca sa pari tare periculos si rau… un fel de motociclist wannabe

  7. 7

    Horea G said,

    Asteptam cu infrigurare sutanele popilor pe bej si pe rozosin inscriptionate cu „pocaiti-va ca va ia mama dracu’ !!!”- colectia iarna primavara,iar alea de vara toamna cu chiloti matlasati peste sutana si cu o cruce in dreptul preascarbavnicului madulariu . La alegere pt cei mai rasariti inscriptinat mare in fata „gimme money for hookers” :)

  8. 8

    Utopian said,

    =)) omg, Horea, I love you:))… Să nu uităm, bineîntzeles, de halatele albe ale medicilor, pe care scrie mare cu negru: „Pink coat” sau uniformele fosforescente de ROSAL inscriptionate cu „Harrison” pe brandul drept:))

  9. 9

    pol said,

    radeti voi radeti, dar eu m-am uitat vreo 5 minute la un cur pe care scria auriu „bad girl”

  10. 10

    Utopian said,

    pol… tocmai ai scazut cu trei grade pe scara respectului meu pentru tine:))… uai… tre sa ne intalnim o data, sa itzi cumpar bluza de-aia cu anarchy scris cu auriu:)))… ca sa te remarce femeile mai usor

  11. 11

    Macleod said,

    Noted.Dar tot ma imbrac in negru.Pentru ca-mi place.

  12. 12

    Utopian said,

    :)) si pentru ca te face sa arătzi mai slab?:))

  13. 13

    Macleod said,

    Am o dunga rosie pe buletin si nu m-am prins.Imi faci un desen?

  14. 14

    Utopian said,

    don’t be so melodramatic… te-ash categorisi mai mult la „usual freaks”:))

  15. 15

    Oanamaria said,

    daa,mai, acum 2 zile vorbeam cu sora-mea despre SOAD. m-a facut snoaba, ca nu-mi mai plac din cauza k ii asculta pustanii acum..si m-am simtit ca dracu! ca avea oarecum dreptate..adica eu ii ascultam de la inceputurile lor, si m-am enervat knd au aparut toti copiii aia descreierati cu bratari cu tepi si tricouri SOAD.. dar nu am mai ascultat asa mult si pt k ma si saturasem un pic, da si din cauza pustanilor, i admit..da’ nu mai fac! will you forgive meee? *deeply repenting* :)

  16. 16

    Oanamaria said,

    a! in legatura cu hainele! si pe mine ma enerveaza faza raaau! adica eu ma imbrac foarte variat, cum imi vine in ziua aia. si sunt multi oameni care ma intreaba : „da’ tu ce esti pana la urma? punkista? rockerita? hippioata?
    ” da’ de ce dracu tre’ sa ma bage intr-o categorie, de fapt,for fuck’s sake?? si in functie de haine! chiar nu se pot abtine?

  17. 17

    Utopian said,

    Chiar radeam ca inainte sa fiu tunsa scurt mi se zicea „rebela fara cauza”, dupa ce m-am prietenii faceau misto si-mi ziceau „punker anarhist”… Bineinteles ca oricat de scurt/lung as fi tunsa, tot eu is… La fel cu hainele… Doesn’t really matter ca port tutu roz sau cizme de guma… Cel putin pentru prieteni nu ar trebui sa conteze
    P.S. Te iert da’ sa nu se mai intample:)

  18. 18

    jock said,

    ba io ascult soad de ani de zile, si sepultura si pantera, si soulfly, si cand eram student la cluj nu dadeam doi bani pe cei din matei si pe cei din pub! pana mea! chiar ma disperau! pe vreo doi din aia interesanti din pub i-am si caftit! clar! ma cam disperau aia de emanau personalitate la zece metri!

  19. 19

    Utopian said,

    Daaa… pub… the good old days… aia din pub mie mi se pareau funny… bine, poate si din cauza unor doze considerabile de bere:)

  20. 20

    rucsi said,

    aici 2 cestiuni am si io de zis:

    fashion victims sa vezi de ti se face rau in don’soare care nu poarta decat buline si pantaloni skinny sau dungi emo pana peste cap

    si le altceva: utopic, mai utopic, cel mai utopic :P

  21. 21

    fireflight said,

    Ai perfecta dreptate cu ceea ce ai scris.


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

