Men are twisted

9d2f

De ce naiba zic toti bãrbatii despre femei cã sunt fiintze greu de înteles, în sensul în care ei ar fi plain and simple?

Dupã mine, logica bãrbatzilor e foarte abstractã. Bãrbatzii sunt mult prea animalici si instinctivi for my sense of reasoning.

Deci, ce nu înteleg eu la bãrbatzi:

1) Obsesia pentru sâni…
Nu întzeleg de ce 2 excrescentze în mijlocul pieptului îi fac pe oricare dintre ei animale de companie. Unul dintre motivele pe care le-am primit a fost cã sânii sunt „out-standing and pointy’… Bun, acu întrebarea mea este: dacã atentzia de vânãtor a bãrbatului e atrasã de orice chestie out-standing and pointy, de ce nu vã plac femeile cu burdihane enorme, out-standing and pointy, care se revarsã peste blugi?

2) Numele dat ,,organului de reproducere bãrbãtesc” (to be politically correct at least this once) de cãtre posesor
De ce dacã pe tine te cheamã Adi, vorbeshti de organul tãu ca fiind Adishor, dacã te cheamã Vlad, e Vlãdutz, etc etc. De parcã nu e destul de penibil sã dai nume unei pãrtzi a corpului tãu (cum ar suna: „Am avut odatã o unghie pe care o chema Zamfira, pe care am tãiat-o! Atunci mi-am dat seama cã sunt criminalã„), mai punetzi shi numele voastre la diminutiv… Nu am întzeles niciodatã de ce ai vrea sã se creadã despre tine cã esti o mare pulã (din moment ce organul tãu e diminutivul tãu)

3) Obsesia pentru sexul anal…
De ce totzi avetzi fantezii pe tema asta? What’s so special about that?! Adicã… dacã tot e asha plãcut, become gay or something… Dar nici asha nu vã e bine, cã voi suntetzi fiintze complexe, shi deshi vã doritzi sex anal din totzi rãrunchii, tot vã supãratzi dacã cineva vã face gay.

4) De ce toatã viatza vã doritzi sã gãsitzi tipe 90-60-90, usor de cãrat în pat, dar când e sã vã alegetzi o tipã pentru o relatzie serioasã, tipa trebuie sã fie cât mai îmbrãcatã (sã n-o fluiere lumea pe stradã) si greu de convins, cã la voi vânãtoarea conteazã.

5) De ce vã plângetzi totzi de durerea loviturilor între picioare?
Am mai întrebat asta o datã si o sã mai întreb de fiecare datã când o sã mi se explice cã „femeile nu or sã întzeleagã niciodatã acea durere”, care e mai groaznicã decât orice durere resimtzitã de femei vreodatã: „Ai vomat vreodatã de la durerea unei lovituri între picioare?”.
Ei bine, eu am vomat de la durerea resimtzitã „in that PERIOD of the month”… plus cã durerea voastrã trece repede, a noastrã can last for fucking ever, man… Asa cã nu vã mai plângetzi si nu mai statzi sã-mi explicatzi drama vietzii voastre.

6) De ce automat vã consideratzi superiori oricãrei femei?
Mie de exemplu îmi vine sã mor când îmi explicã câte unul, cu intentzia de a impresiona, cã el face grafuri si backtracking si divide et impera la facultate… Plus cã mai bagã niste cuvinte gen „Vandermode” sau „Cauchy”, explicând ce teoreme grele învatzã (astea fiind chestii de genul: zic ce vrei, ca oricum nu întzelegi despre ce e vorba, si nici eu nu stiu prea bine, dar folosesc cuvinte complicate… and that’s got to be impressing, right?). De obicei las omul sã termine, dând din cap aprobator în semn de „yes, master!”, dupã care încep cu chestii de genul: „Divide et impera nu era ai cu împãrtzirile repetate?” sau „Aaaa… Vandermode? Ala cu determinantzi shi puteri?”… shi tipii încep sã se bâlbâie.
Repet, sunt de acord cu faptul cã majoritatea bãrbatzilor sunt mai deshteptzi decât majoritatea femeilor… dar totushi, nu vã supraestimatzi. Nu e vorba de mine, dar cunosc fete care ar lua lejer în orice domeniu orice tip… so don’t be so self-confident.

Si nu-mi zicetzi cã cele 6 puncte de mai sus nu vã reprezintã ca specie… Sau mã rog, ashtept pãreri si de la alte fete. De la voi, în schimb, astept rãspunsuri coerente

63 răspunsuri so far »

  1. 1

    splendorA said,

    „Nu am întzeles niciodată de ce ai vrea să se creadă despre tine că esti o mare pulă (din moment ce organul tău e diminutivul tău)” – absolut genial! desi nu toti isi boteaza „aia” dupa numele lor…dar oricum, intrebarea ta e retorica. Ei se striga intre ei „buh pula!” , „buh coaie!”…asa ca nah si raspunsu. esti ceea ce ai!

    Cat despre faza cu sexu anal, am primit o data o explicatie dar mi-e scarba sa o zic mai departe. Faza e ca sunt si suficiente zdrente(sau tembele aiurite) care le indeplinesc dorintele asa ca nu mai am pretentii…Barbatii au dreptul la orice ;)

  2. 2

    pol said,

    Bwhaha
    1) te uiti la discovery si vezi: tzatze mari => material de hranit progenituri + obsesia pentru simetric, bla bla la solduri la fel => nastere mai usoara, sarcina mai safe… u know it’s an animal thing
    2) Julius, Sugus, Breton, Pastravu’, Taz… suna astea a diminutive pentru tine ? :P
    3) e doar o alta gaura… nu noi ii dam importanta ci VOI, daca ati mai avea una in talpa si pe aia am vrea-o.
    4) cele doua categorii mentionate se pot contopi usor… tu poate te refereai la accesibilitate
    5) don’t mention the subject
    6) „tooo zeee aaairport” ?

  3. 3

    Utopian said,

    Problema mea e: ce te face să crezi că daca ai convins 7 one-night-stand-uri de-alea tale să facă sex anal cu tine, înseamnă că potzi convinge orice fată?
    I don’t know about guys, dar eu chiar prefer să am anumite zone ale corpului doar pentru output.

  4. 4

    Utopian said,

    =)) Pol, lasă-mă să întzeleg: bărbatzii sunt nishte vânători ancestrali de fuste, care prin traditzie îshi pun nume organelor sexuale(nu contează ce nume, doar să sune tâmpit:P), care, ca nishte animale ce sunt, ar viola orice gaură, până shi gaura rămasă de la cuiul ruginit ce tzi-a intrat în talpă anul trecut. Cu toate, acestea, femeile sunt nishte maimutze care nu shtiu conduce.
    Nice vision on life, man!:))

  5. 5

    pol said,

    and it’s all your fault !!!

  6. 6

    Utopian said,

    :))
    a… da… scuze… deci bărbatzii sunt toate cele de mai sus, iar femeile sunt nishte maimutze care nu shtiu conduce shi care poartă toată vina pentru orice se întâmplă: foametea din Somalia, războiul din Kosovo, Cernobâl, and all other disasters you can think of… better now?:))

  7. 7

    dreamhopping said,

    nu cere explicatii barbatilor… to them, this is a simple fact of life

  8. 8

    pol said,

    Troia ? Imperiul otoman… nu va ajung ? le vreti chiar pe toate ?

    btw… it’s not our fault that we were born gifted… (noah ca am aprins fitilul… )

  9. 9

    Utopian said,

    @dream hopping: :))) life through the eyes of men:”Man…Food…Woman… Sex…Food…Sex…Food”
    @pol: Bãi copchile, nu mã fã sã viu sã te ieu de urechi!:)) Nu shtii expresia aia cu „We’re not stupid, we’re just special”…acuma cã tu îi spui gifted… tot acolo e:P
    Mergând pe conceptul „Me man. Me invent fire. Me have women all for myself”…Cu ce era de vinã Elena din Troia cã a furat-o Paris?!
    Plus cã, come one, how stupid can you be to start a war only to prove a person is yours and yours alone?!

  10. 10

    pol said,

    don’t underestimate a male’s ego…

  11. 11

    Macleod said,

    Eu n-am vazut nici o femeie cazand pe jos si zvarcolindu-se in momentul in care e la menstruatie.

  12. 12

    Utopian said,

    Macleod, been there also… Nu am căzut pe jos si nu m-am zvârcolit, că, după cum ziceam, la noi durerea e mai lungă, si începe cu intensitate mică(ai vreme să te pui în pat)… Dar am zăcut zile întregi în pat, fără să mă pot ridica si întorcându-mă de pe o parte pe alta de durere

  13. 13

    pol said,

    de la durerea aia nu mori… de la oo sparte mori, ramai fara mostenitori… te poti nenoroci pa viata, nu comparati asta cu ceva migrene, dureri de burta, care se pot „preveni” cu un dulapior cu „d-alea gurii”… stii ca esti d-aia cu dureri, noah algocalmine, supozitoare etc etc… got it ?

  14. 14

    Utopian said,

    pol, de câtzi oameni ai auzit tu să moară pentru că au primit un shut între picioare?:))

  15. 16

    Utopian said,

    =)) come on… first of all, asta nu are nici o legatura cu durerea resimtzita de „ovarele voastre”… Durerea descrisa acolo tind să o intzeleg:))
    second of all: ciclu, nashtere, avort, menopauză, lovituri în sâni, răcitul la ovare-> can you imagine THAT happening to you?:P

  16. 17

    pol said,

    la nastere… multam la natura ca m-am nascut flacau, ca zoiu nush cum as fi putut face chestia aia… brrr, adica respect ;)

    la restul… pffff

  17. 18

    Utopian said,

    Omg… this is one of the moments when I would like a magic wond or something, sa putem face schimb de sexe… In afarã de nashtere, le-ash experimenta pe toate pe tine… and you could kick me in the balls all you would like…

    Oh… wait… tocmai am avut un flash cu tine fatã… pol, I gotta tell you, It doesn’t look good:))

  18. 19

    sebi said,

    1.Opesia cu sanii…
    Simplu!
    Noi nu avem… picioare, maini avem… Sani nu.. asa ca.. You do the math. Iar pe langa asta… cand vezi sani poti sa strigi „BOOBIES!!!”… si ii comic..
    2. Sa fim seriosi.. stim cu totii ca deep inside, si voi va da-ti nume la ale voastre, asa ca…
    4. De ce va doriti barbati cu facutzi si mai stiu eu ce?? HMMMMM??????? HMMM?? :))
    5. De ce va plangeti de durerea voastra??? HMMNMM? :))

    SI in final, vezi ca ai uitat obsesia cu masinile/motocicletele. :)

  19. 20

    Utopian said,

    1) I asked around… shi mi s-a răspuns că, chiar dacă atzi avea shi voi, tot atzi fi obsedatzi de sâni… La fel ca de fund: you have them , but you still like ours more(another hard to explain fact to me)
    2) Sebi, how deep inside should I look? Am ajuns deja la amintirile din copilărie shi la alea cu „I saw the light at the end of the tunnel, and a man in white was pulling my legs”… shi tot nu dau de nici o poreclă pe care să mi-o fi pus vreodată, si nici nu-mi amintesc să fi auzit vreo fată că si-a pus nume…
    4) Noi suntem o rasă superioară bărbatzilor, la noi trebuie să fie inteligent, funny, sincer, prietenos, etc… shi undeva pe la capăt e shi făcut.
    Nu stiu dacă stii poza aia cu ce gândeste o femeie si ce cugetă un bărbat când se întâlnesc pe stradă. Femeia:”hmmm… 6 feet tall, 26 years old, 4 years of college, 2 years of graduate school, 45-50 000$ a year”; Bărbatul:”Hmmm… 2 tits, 1 pussy”
    Deci don’t try to understand ce-shi doresc femeile:)
    5) Ne plângem pentru că pe noi chiar ne doare, nu ca pe voi:P

  20. 21

    Stefan Indie said,

    lipsa de imaginatie a femeilor se manifesta pana si in domeniul sexual…

  21. 22

    Utopian said,

    Oh come on!!! Lipsa de imaginatzie a femeilor?! Commentul asta deja intra la punctul 6 din blog… Si ca sa nu te cred misogin, vreau sa-mi explici ratzionamentul prin care ai ajuns la ideea ca femeile manifestă o lipsă de imaginatzie în general…
    Cât despre sex, nush cât de tare duc lipsă femeile de imaginatzie… probabil că depinde mult shi de fanteziile fiecăruia/fiecăreia…

  22. 23

    sebi said,

    no andrea… acuma faci caze speciale… daca tu nu ti-ai dat nume nu inseama ca altele nu au… si lasa-ma cu voi vreti numa inteligent funny sincer si prietenos ca nu mere la mine… poate nu tu, da is sigur ca sunt care vor bani, masini, muschi si etc… vorbim stereotipuri aici… :P

  23. 24

    pol said,

    @andrea
    1. true, nici o caruta nu ne-ar ajunge
    2. get real, si „unele” din voi aveti nume
    4. cum ai spus „2 tits, 1 pussy”

    faza cu schimbatul, hehe, face to face… remember i know the tool, so nothing could happen :))
    Dar as dormi linistit(a)!? la un schimb dinasta, una doua lovituri pana va convingeti ce si cum, si dupa aia la pariu ca you’d be fukin all your girl friends with your new THING… numa asa sa vezi cum ii on ze other side. =))

    @stefan
    touche

  24. 25

    Stefan Indie said,

    sunt convins ca atunci cand erai mai mica, sexul oral facut unui barbat ti se parea a fi ceva cat se poate de scarbos si ca nu intelegeai cum alte femei pot sa faca asa ceva…ulterior, cand ai dat de gustul de pula, cand ai descoperit placerea de a face un barbat sa tresara in gura ta, ai ajuns sa nu te mai saturi sa o sugi…peste cativa ani, sunt sigur ca o sa ajungi sa iti spui retoric…ce proasta eram cand nu faceam sex anal…cand o sa devii baba, cu libidoul crescut la maximum o sa intelegi cat de vasta este imaginatia noastra sexuala…dar vei fi la fel de neimplinita ca noi, pentru ca atunci nu vei mai avea cum sa ti-o satisfaci…

  25. 26

    Utopian said,

    Bine măh, aliatzi-vă!:(
    @sebi
    Măcar noi dacă vrem cu bani, mashini, etc, ne shi căsătorim cu el, not just fucking… Voi vretzi tipe mishto shi ushor de convins… dar dacă vă căsătoritzi, vă trebuie o pocăită

    @pol
    Păi clar că I’d be fucking all my girlfriends, la fel cum ai fi shi tu curva satului dacă am face schimb de sexe.
    As fi curioasă în primul rând să văd orgasmul la bărbatzi: altă chestie pe care nu o întzeleg… Adică în timp ce femeile descriu în fel shi chip orgasmele lor, nu am auzit nici un bărbat care să încerce măcar ceva descriere… So, îmi dă impresia că it’s not too much…
    Si atunci mă întreb de ce suntetzi în stare să facetzi asha de multe pentru not too much?
    P.S. Uite la el cum se aliază!!! Si când mă gândesc că te-am crescut la sânul meu de când erai uite-atâta!!!

  26. 27

    Utopian said,

    Stefan, I sincerely doubt that, pentru că, după cum spuneam, prefer să-mi păstrez unele părtzi ale corpului doar pentru output:))
    Dar noah, să nu fiu rea, pot să zic doar „never say never”.
    Si tot nu mi-ai motivat „lipsa de imaginatzie a femeilor” pe caz general, cum rezulta din ce ai spus tu…

  27. 28

    Stefan Indie said,

    eu ti-am motivat, dar lipsa ta de imaginatie, te face sa nu vezi raspunsul…

  28. 29

    Utopian said,

    :)) Ok, maybe it’s just me, sau poate e vorba de femei în general, dar chiar nu reusesc să-mi dau seama cum rezultă din ceea ce ai spus tu faptul că femeile nu au imaginatzie în general, si nu doar pe plan sexual…
    Dacă e într-adevăr asha, si restul bărbatzilor o să întzeleagă, o să recunosc deschis că fac parte din categoria femeilor fără imaginatzie…

  29. 30

    pol said,

    @andrea
    never… daca ramane gandirea de hommie dupa schimb… NEVER, in schimb as incerca sa conving cea mai „buna” prietena sa try some girl 2 „girl” action ;)

  30. 31

    Stefan Indie said,

    exista si exceptii

  31. 32

    Bebe said,

    I: de ce iese femeia din bucatarie ?
    R: fiindca`i lung lantzu` !!!

  32. 33

    Bebe said,

    6) fiindca SINTEM superiori !!! ;)

  33. 34

    pol said,

    stroooong =))

  34. 35

    Utopian said,

    =)) =)) =)) Bebe, e una dintre putzinele dătzi când sunt speachless=))… Porcu’ dracu’:))
    P.S. Te-a afectat mult prea tare Ziua Bărbatului?:)) Stii ca aia a fost doar o strategie de marketing, pentru că cei de la Bergenbier stiu cât de mult le place bărbatzilor să le fie gâdilat orgoliul, nu?:P Si mai shtii ca reclamele nu se prea bazează pe fapte reale, nu?:P

  35. 36

    Bebe said,

    ha ha ha

  36. 37

    Bebe said,

    bergenbier SUCKS!!! ma pish pe ei…aia nu e bere…e bere fara alcool !!!

  37. 38

    Bebe said,

    nu ma intereseaza pe ce se bazeaza bergenbier…e bere de rahat (si ma doare in bascula de fanii bergenbier, care zic ca e bere vero de vero)…e caca maca…iar de strategia de marketing, sa stii ca o prins in randul populatiei! toata lumea zicea „ziua barbatului” in sus, in jos…deci o mers treaba!___parerea mea (cum zice nea nicu` – mr. president)

  38. 39

    Utopian said,

    pai trebuia să dreagă cumva reclama cu „Bărbatul:o specie pe cale de disparitie… Ah, uhm… Cumpăratzi Bergenbier, prietenii stiu de ce!:D”:))

  39. 40

    pol said,

    hai ca dau si eu cu batzul in balta, cu una grosolana

    I: de ce organul feminin e in interior ?
    R: de la vidul din creier.

  40. 41

    Utopian said,

    =)) da, da…
    uite, promit ca o sa scriu un blog numai si numai despre misoginism, si va las sa va desfăsurati talentele acolo (nu de alta, dar pasiunea vietii mele a fost să citesc bancuri misogine…deci bancuri de rău despre bărbatzi nu prea stiu:-s)

  41. 42

    Utopian said,

    Ba da, ba da, stiu:
    Care e diferenta dintre un bărbat si o închisoare?
    În închisoare sunt celule cenusii.

  42. 43

    pol said,

    hai sa o ajutam putin:

    I: ce a zis D-zeu, dupa ce l-a facut pe Adam ?
    R: cred ca pot si mai bine.

    dar sa revenim:

    I: daca deschidem cutia craniana la o femeie, ce gasim ?
    R: o ata !
    I: ce se intampla daca taiem ata aceea ?
    R: ii cad urechile.

  43. 44

    Utopian said,

    =)) ok, noah, mi-am mai amintit unul:

    Femeia: A intrat?!
    Bărbatul: Păi… da, a intrat…
    Femeia: Atunci ahhhhhhhh

  44. 45

    pol said,

    O fetita o intreaba pe mama sa:
    – Mama, de ce tata e asa de chel?
    – Deoarece are multa minte.
    – Dar de ce tu ai asa de mult par pe cap?
    – Mananca si taci!

  45. 46

    Utopian said,

    =)) =)) =)) this one rulz!:))
    Bine, hai că m-ai corupt si pe mine:
    De câtzi bărbatzi e nevoie să schimbe un bec?
    De nici unul, proasta dracu’ poa’ să măture si pe întuneric.

  46. 47

    pol said,

    I: tati, tati de ce fuge mama in zic-zac ?
    R: taci si mai da niste cartuse

  47. 48

    Utopian said,

    Femeile cred că dacă o pisică fuge de acasă este din cauza lipsei de afectiune.
    Femeile cred că dacă un câine fuge de acasă este din cauza lipsei de afectiune.
    Femeile cred că dacă o femeie fuge de acasă este din cauza lipsei de afectiune.
    Femeile cred că dacă un bărbat fuge de acasă este din cauză că bărbatii-s porci.

    azi am reauzit bancul ăsta, one of my favourites:))

  48. 49

    pol said,

    blah tipic feminin… bancuri de pe „google” :P

  49. 50

    Utopian said,

    E unul din bancurile mele preferate, pe care l-am auzit cand faceam concurs la un moment dat cu cei mai buni prieteni ai mei, care zice bancuri mai misogine… tot atunci am auzit si aia cu „Dacă femeile ar fi într-adevăr bune, si Dumnezeu ar avea una” si „De ce nu există feminin la cuvântul „misogin”? Pentru că femeile nu merită”… care probabil le găsesti si pe google, dar care mi-au fost zise de bărbati:P Unde-i tipicul feminin?:))

  50. 51

    pol said,

    Doua femei cautau prin padure un brad de Craciun.
    Dupa o zi intreaga de stat in frig, una dintre ele spune celeilalte:
    -Auzi, n-ar fi mai bine sa luam unul asa, fara globuri?

    (copy paste adaptat de pe „google” :D )

  51. 52

    Utopian said,

    Hai că am trecut pe a doua pagină de comentarii… las’ că continuăm când scriu blogul despre misoginism, si atunci poate se implică mai multă lume, facem clacă de bancuri misogine:)

  52. 53

    pol said,

    Craciun, doua femei in padure dupa brazi. Dupa vreo 5 ore de cautari una zice:
    – Tu, hai sa luam unu fara globuri ca deja am inghetat.

  53. 54

    pol said,

    la naiba ca nu am vazut, numa pagina, si crezui ca am uitat sa postez :)))

  54. 55

    Utopian said,

    :)) Ce te-ai gândit:”What the hell, hai cã pun totushi varianta google”?:))

  55. 56

    rucsi said,

    no ma uimesti, sochezi cumva. te lauzi atat de misogina si nu doar te lauzi, in schimb aperi ideea ca barbatii nu sunt superiori, deci femeile nu sunt inferioare [si stiu ca nu toate] dar oricum asta se cam bate-n cap cu misoginismul… si mai sunt o groaza de variante.
    cred ca mai corect ar fi sa zici ca urasti si te dezgusta „proastele si curvele” care-s multe, ce-i drept dar is si mai la vedere… oricum, cel putin asa mi se pare mie, dar poate zic asta pentru ca asta am ajuns io sa cred, simt…

  56. 57

    Utopian said,

    Nu, chiar sunt misogina, in ideea de ,,majoritatea femeilor”, si nu toate. In schimb, urasc barbatii care spun ca ei sunt superiori tuturor femeilor, si daca stai putin de vorba cu ei, ajungi sa stai cu gura cascata de ce tampenii scoate Preasuperioritatea Sa pe gura. Deci eu cand iau apararea ,,femeilor” iau de fapt apararea mea somehow, si a tuturor femeilor destepte pe care le cunosc:P

  57. 58

    Bursucu said,

    ia te uita! inca o comoara! si ce de corolare, nene!

    ei, ai aflat raspunsuri intre timp?

  58. 59

    Utopian said,

    cel putin la faza cu obsesia pentru sâni am primit un răspuns multumitor:”pentru că noi n-avem”:)

  59. 60

    Bursucu said,

    hahaha! sper ca nu vorbesti serios (in sensul ca te multumesti cu asa putin)!

    am citit o teorie interesanta a unor… ma rog, cred ca antropologi erau, conform careia ne plac sinii pentru ca… seamana cu sezutul! :D da, da, protuberantele acelea placute privirii (si altor simturi) seamana cu fesele, valea dintre sini seamana cu santul interfesier, pe scurt, vederea lor genereaza o reactie psihosomatica similara cu vederea unui fund feminin implinit plenar. intra-n functiune mecanismele atractiei sexuale (la masculii umani, vazul a luat locul mirosului – aminteam undeva ca nervul optic la barbati e conectat la centri nervosi responsabili de instinctul sexual), asa ca… ţac! or, la barbati cam tot ce are legatura (imaginara, evident) cu sexul produce placere.

    la 2) raspunsul e imediat: „numele” e folosit doar in conversatia cu partenera. pentru ca barbatii intre ei, asa cum acurat, hahaha, observa consoarta ta, folosesc un singur nume.

    la 3) pornesti de la o premisa falsa. sa nu mi-o iei in nume de rau daca-ti recomand sa cunosti si oameni :) sa renunti, adica, la copii. barbatii n-au nici o obsesie pentru sexul anal cu o femeie.

    la 4) stii de mult raspunsul, nu?

    5) e o chestie de fiziologie. evident, femeile n-au de unde sa stie cum se pling testiculele lovite, dupa cum un barbat nu-si poate imagina dismenoreea.

    pentru 6), vezi raspunsul la 3). m-ai impresionat cu „backtracking”… desi probabil ai memorat termenul din perversitate (cu trimitere la intrebarea 3).

  60. 61

    Utopian said,

    :))
    ok, deci:
    2) am auzit deseori frânturi de discutii în care era foarte evident că era vba de „organ”, dar cu toate astea, pentru „a nu se prinde lumea din jur”, bărbatii foloseau diminutive de genul ăla

    3) 80% din bărbatii pe care-i cunosc s-au gândit la a face sex anal… bărbatii se gândesc la sex anal, pe când băietii la plain and simple sex… asta ca să lămurim si treaba cu „copiii”:P

    4) pentru că nu vrei să pătzesti faze de genul:”Băh Blitzi, pe aia si eu am futut-o?”:))

    5) cu toate astea, durerea noastră cel putin durează mai mult… asta ca să nu ne băgăm în „the exact amount of pain you get”

    6) am fost la mate-info:)… am memorat că a trebuit:P si acum mă distrează că înteleg cam toate discutiile de genul dintre băieti, ba mai fac si pe nestiutoarea uneori, de curioasă să văd ce explicatii mi se aduc :D

  61. 62

    Bursucu said,

    huoooo! ce cauti la „stiinte” politice? aveai o frumoasa cariera stiintifica in fata…

    desi, hmm… mai stii? poti sa-mi spui, de exemplu, de ce pentru SUA nu-i rentabil sa atace Iranul? :D e mai bine, banuiesc, decit la „stiinte” economice, unde continutul stiintific e foarte greu depistabil…

    [ o placere, blogul tau, o placere… way to go! ]

    [ mi se pare mie sau „20” a inlocuit recent „19”? ]

  62. 63

    Utopian said,

    Aveam, dar am vrut să fac ceva ce-mi place… Sunt la sectia Comunicare si Relatii Publice de la facultate, nu chiar la Stiinte Politice… dar, cu toate astea:

    Nu-i rentabil să atace Iranul pentru că deocamdată are Irak-ul… După care vede ea ce mai atacă:)… De fapt, pentru a recupera fondurile investite în acest război, SUA ar avea nevoie de vreo 50 de ani de exploatare de petrol în Irak… Prin urmare, interesul nu este petrolul… Interesul e faptul că nimeni nu verifică investirea de fonduri făcută de guvernul meu în tara respectivă… S-au trimis avioane(da, la plural) pline cu dolari americani(cash) pentru organizarea alegerilor în Irak… avioane care nu se stie exact unde au ajuns… si nimeni nu verifică asta… Si nu, asta nu e chestie inventată de mine…

    Multzu, multzu, mă bucur că-ti place si da, în 10 octombrie a fost înlocuit 19 cu 20:)


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

