Complete idiot’s guide to happiness – part II

c278

First of all, La Multzi ani for all the men out there!:))

So… de ziua voastrã, continui cu partea a doua a ,,Complete idiot’s guide to happiness”… de data asta tratând problemele bãrbatilor.

În concluzie, iatã cei 11 pasi simpli ce trebuie urmati de un bãrbat ca sã fie fericit:

1) Nu râgâi de fatzã cu tipa care îti place, chiar dacã toatã lumea zice cã dacã te porti natural fetele vor fi moarte dupã tine. În plus, nu povesti cât de bine ai râs când i-ai râgâit unei tipe în gurã în timp ce vã sãrutati! (yep, that really happened)

2) Retine cã ,,beshinile” nu sunt ,,cool”. De asemenea, ,, pula mea” nu e verb/substantiv/adjectiv sau orice alta parte de vorbire in locul cãreia e folositã.

3) În cazul în care nu se respectã punctul 2, retzine mãcar cã, desi femeile sunt niste fiinte complexe, NU înseamnã NU, contrar asteptãrilor. Nu te apuca sã tragi de tipe si sã le spui cã sunt iubirea vietii tale.

4) Dacã nu stii face complimente, mai bine nu le face. Într-adevãr, femeilor le place sã fie ridicate în slãvi, dar mai bine vorbesti despre fotbal si McLaren decât sã zici chestii de genul: ,,Semeni cu o tipã foarte drãgutzã din Bistritza. Moamã ce curvã era aia!!” sau ,,Semeni cu bunicã-mea… O chema Jeni”(asta e cu dedicatzie pentru Andre:))).

5) Sunt drãgutze replicile de agãtzat originale, sau alea zise foarte timid, pe care nu shtii exact cum sã le iei. Cu toate astea, nu folosi niciodatã fraze de genul:,,Sunt curios cum mozolesti”; ,,Hai sã ne lingem”; ,,Auzi… da’ tu de ce nu portzi sutien?” sau ,,Nu te supãra, tu te futzi?”

6) Nu te cupla cu tipe care au prieten(în special nu te cupla cu tipe care au prieten care merge zilnic la salã). În plus, încearcã sã nu-tzi gãsesti nici tipe care au fosti prieteni malaci, care încã mai tzin la ele.

7) Dacã tocmai te-ai certat cu prietena, iesi la o bere cu bãietzii… hai 2. Nu te îmbãta ca porcu’ si începe sã dai telefoane la foste prietene. Si nu prinde de fund toate tipele din bar. În cel mai bun caz o sã ai o durere de cap a doua zi. În cel mai rãu caz o sã ai o durere de cap a doua zi, si nu o sã stii unde te doare, pentru cã o sã ai tot capul în ghips.

8) Dacã te plângi de faptul cã tu nu îtzi gãsesti nicãieri gajicã, ar trebui sã te gândesti la cât de des interactionezi cu fete.

9) Dupã respectarea punctului 8, gândeste-te ce fel de discutii ai cu ele (în cazul în care interactzionezi cu ele).
Apropo, newsflash: fotbal, circuite, telefoane mobile, K1, tortura de mâtze, Windows/Linux, World of Warcraft/Counter Strike/Need for Speed/Heroes, etc nu sunt discutii pe care sã le porti cu o tipã pe care vrei sã o agãtzi.
Hint: vorbitzi despre orash, parcuri, muzicã, oameni, etc. O sã pari o persoanã mondenã si nu un obsedat care n-are timp de viata realã pentru cã are deja una virtualã.

10)Orice s-ar întâmpla, nu-i povesti unei fete despre deceptziile tale în dragoste. De obicei fetele ,,stiu când esti disperat”, si în momentele alea chiar pari disperat. În plus, nu povesti niciodatã chestii de genul:,,Mi-am bãtut toate fostele prietene”; ,,Am fost dependent de heroinã, dar m-am lãsat”(yeah, that happened) sau ,,Fosta mea prietenã si-a luat ordin de restrictie dupã ce ne-am despãrtit.”(yeah, that also happened). Bãrbatzilor le place sã parã ,,masculii alpha”, le place sã parã ceva animale neîntzelese…. dar totusi, sã nu treci niciodatã de la ,,animal” la ,,bestie”

11) Dacã te îmbetzi, nu începe sã te dai cu capul de peretzi de supãrare, nu începe sã-ti dai pumni (sau mai rãu, sã da pumni altora, chiar dacã pari atotputernic în momentul ãla). În 90% din aceste cazuri, a doua zi te trezesti PANDA(inside joke), adicã cu un ochi normal si cu unul negru spre vinetziu.

Hope that helped. Urmate îndeaproape, aceste sfaturi vã pot scuti deseori de neplãceri gen coaste rupte, cucuie, si câte si mai câte:)

P.S. De Ziua Bãrbatului: ,,Care e diferentza dintre un porc si un bãrbat? Porcul când se îmbatã nu devine bãrbat.”:D

17 răspunsuri so far »

  1. 1

    sebi said,

    Ba…. n-ai zis lucuri prea rele aici..
    Dar nu te lega de „pula mea” ! (aici un om din ala cu o mana sus.. care-i suparat)

    Si sa-mi trag ceasu daca nu credeam ca la fete le plac WOW, Counter si Heroes… :)) ah… si Need For Speed…

  2. 2

    Utopian said,

    :))… Bah Sebi… cineva trebuia sa te trezeasca la realitate:))

  3. 3

    pol said,

    la punctul 6 amin si as mai adauga: „nu te lega de tipe care au umblat cu un prietenar d-al tau”

  4. 4

    Utopian said,

    Hmmm… ma gandeam ca aia e lojic:))
    Apropo, vã recomand cãlduros tuturor site-ul bash.org, care e cu tot felul de perle reale de pe mIRC… shi apropo de pct 6:

    my friend walked in on me having sex on his bed last night
    was he pissed?
    well yea, it was with his girlfriend

  5. 5

    Zâna Carabină said,

    Cred ca cea mai ciudata chestie pe care am auzit-o de la un tip a fost „am incercat sa ma sinucid”…hai ca stii despre cine e vorba.

  6. 6

    Zâna Carabină said,

    cea mai nasoala faza pe care am zis-o unui tip „ce sa fac, sunt virgina…”

  7. 7

    Utopian said,

    La mine cea mai idioata spre gay chestie pe care am auzit-o de la un tip a fost ,,ma simt folosit cand fac sex cu ea”=))

  8. 8

    pol said,

    buey, cea mai dureroasa faza de auzit e ceva de genul: „atunci ti-o trebuit sa fii gentleman, si eu vroiam o tavaleala”… yup am mai vazut-o pe un blog pe undeva, tot ce lipseste cand auzi asa ceva sunt urechile si ragetul

  9. 9

    Utopian said,

    =)) asta e de-aia la care cautzi primul „Loc de dat cu capul”=))

  10. 10

    Macleod said,

    Si eu care credeam ca e Complete idiot’s guide to picking up a guy/chick and getting over your ex.

    Shit, I must be really stupid, huh?

  11. 11

    Utopian said,

    Shi eu am vazut chestia asta cand am terminat de scris partea I…
    Si chiar am stat si m-am gandit ca tre sa gasesc si ceva care e motiv de depresie shi n-are legatura cu gals/guys… Da’ in afara de parintzi shi bani(chestii la care chiar nu sunt in masura sa dau sfaturi), facand o suma a motivelor de depresie in randul cunoscutzilor, chiar n-am gasit nimic altceva…
    In special la tipi… ca voi suntetzi mai putzin depresivi/aratatzi mai putzin decat fetele…
    So, yeah, you’re smart, stop braging about it:))

  12. 12

    pol said,

    true about the smart thingy :D, dar smart => more thinking => more questions => (eventual) mai multe bube’n cap

  13. 13

    Utopian said,

    Apropo de oamenii smart shi de depresii, pe mine ma distreaza ca sunt catziva oameni smart care sunt nedeprimabili de cauze exterioare shi care sunt tot timpul suparatzi de chestii gen ,,sensul vietzii”, ,,sunt eu prea bun pentru lume sau lumea prea buna pentru mine?”… Dar oricum, nici la depresii de-astea nu sunt in stare sa dau sfaturi…
    P.S. wow, pol, you’re smart:))))

  14. 14

    Bebe said,

    mah…am si io o intrebare: cum naiba o invatat negri sa danseze fara bere?

  15. 15

    Utopian said,

    =)) *Albul cu pushca indreptată spre picioarele negrului, împushcând de zor*:”Dance or ‘ya dead!” =))

  16. 16

    Ank said,

    am citit complete idiot´s guides azi
    (citesc pe rand postarile ca sa pot reflecta)
    (ca daca numa le consum ma tâmpesc de cap si nu mai stiu ce cred)

    stii ce mi-am dt sama ca aici unde stau nu mai am amici baieti
    (inafara de iubitu meu dar el e la lucru si din astea)
    de fapt mi-a mai ramas unu care si el lucreaza prea mult
    si mai am unu care insa se vrea profund si atunci ma dispera cu povesti de femei (oricum el umbla numa cu femei, mai putin cu alti baietz, now i normal sa am suspiciuni ca ceva nu-i in ordine)
    si mai am unu care s-a mutat in alt oras dupa ce s-a insurat
    ala chiar avea o gramada de prostii in cap si mi se pare o pierdere insuratoarea asta, nu pt ca a plecat cu fata, ci pt ca a plecat. amu o sa fie si el la lucru, iar in timpu liber o sa fie prea departe pt ca eu s-ajung cu bicicleta in timp util.
    dup-aia mai is mârlanii de la baru ala de roacheri, care si aia or fost aci temporar si care cum o gatat facultatea or plecat la parintii lor (doar nu or sta sa-si gasasca neveste si job, daca mai au mama si tata care sa le plateasca sezutu cu burtan-n sus pe terasa la bere)
    apoi cei doi best friends ai mei unu s-o dus la bucuresti, altu o ramas la alba, amu dracu stie c-asa suntem de imprastiatzi, iar eu ca o pizda proasta ce sunt aci nu mi-am mai cautat pe altii, ca n-am mai simtit lipsuri de cand s-a mutat traian cu mine (prea multe detalii dau?)

    eniuei the point izzz, poate scrii vreun posting fain despre cum sa regasesc latura masculina a vietii, ca sa incetez a mai masura trecerea timpului cu puncte de referintza „plecarea si sosirea lui traian”.
    (mai de mult trecerea timpului se masura in zilele de vineri, cand era x-files, amu se masoara din doo in doo saptamani, că bolovanu asta de traian tre sa tot mearga in delegatii)
    (mi-i ciuda pe el, ca si mie mi-ar placea sa pot umbla asa de mult, dar am alt gen de servici :) – n-ar fi rau sa mai fac o facultate, studentia = sursa inepuizabila de tot ce vrei. bag de un master la toamna, deloc nu mai am chef de scoala, dar nij de viatza asta la curte, cu catzelu si cu gettogether-urile astea prea rare)

  17. 17

    Utopian said,

    Hmmm… iesi în oras:D

    Viata se va masura in: ultima data cand m-am imbatat, venirea lui traian, plecarea lui traian, discutia aia interesanta despre picasso cu tipul beat de la masa de lângă, venirea lui traian, etc:D


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

