Bohemian like you

ea4a

Când aveam 3 ani am fugit de acasã pentru cã nu vroiam sã mãnânc supã… Am fost rebelã de micã!!! Yeah!!!… Asta doar ca sã stiti cu cine aveti de-a face…

Vara trecutã, dintr-o lunã jumate, am stat doar vreo 2 nopti la Cluj. În rest, am fost plecatã prin tarã. Am fost la Peninsula, 2 sãptãmâni cu masina prin tarã, Sovata si apoi Rosia Montanã. Cele 2 sãptãmâni prin tarã au fost, cred, cele mai revelatoare din viata mea.

Nu îti dai seama de cât de putine lucruri ai nevoie neaparatã decât când trebuie sã te descurci cu foarte putin.

Sandra, o prietenã, a fost anul trecut la mare cu Darius, prietenul ei, cu 2 milioane pe 2 sãptãmâni, si au ajuns la un moment dat sã mãnânce doar pâine cu apã. Ea îmi povestea cã cea mai fericitã zi din viata ei a fost când, dupã zile întregi de pâine cu apã, a venit o prietenã de-a ei si le-a fãcut o bere (la amândoi, împreunã).

It’s all about the small things in life… eram 8 oameni în 2 masini prãfuite… Am mâncat 4 zile pâine cu pateu, 4 zile pepene shi alte 4 zile pâine cu unsoare… Desi eu refuzam sã mãnânc pâine cu unsoare, zilele alea mi-am dat seama cã nu existã ceva mai bun decât „pita cu unsoare si cu ceapã”… Parcã mâncam fripturã.

De asemenea, nu ne-am spãlat vreo sãptãmânã, si dupã aceea am ajuns la o benzinãrie unde aveau apã caldã si am fãcut baie de juma de orã la chiuveta de acolo… Acela a fost unul dintre cele mai fericite momente din viata mea.

Aveam corturi, dar dupã drum lung nu mai aveam chef sã ni le întindem. În 2 sãpãmâni am pus cortul cam de 3 ori, în rest am dormit sub cerul liber, inclusiv în Vamã. La un moment dat au venit 2 rockeri sã ne cearã bani de o bere si s-au uitat la noi si au zis: „Lasã-i, mã… nu vezi cã ãstia îs mai amãrâti ca noi?!”.. Arãtam a junkies si era asa de misto senzatia…
Aveam impresia despre mine cã nu pot dormi decât într-un loc moale, cald, si unde e liniste, cã la cel mai mic zgomot mã trezesc… Ei bine, m-am înselat… am dormit lângã B52 în Vamã, cu muzica bubuind lângã mine; am dormit în mijlocul câmpului de cucuruz, cu tzântzarii si viezurii mishunând pe lângã mine; am dormit cu izolirul în baltã(plouase cât am dormit)… Si eram asa de fericitã si multumitã cu ceea ce am încât as fi fãcut asta forever and ever…

Cunosteam mereu oameni noi, din Moldova, Oltenia, Bucuresti, Dobrogea, Banat, Ardeal… all around… si fãceam chefuri cu ei si era misto si se schimbau mereu. La un moment dat, m-a întrebat un tip „Dacã ai avea de ales între a-tzi da ultimii bani pe mâncare si a-tzi da ultimii bani pe tzigãri, ce ai face?”… si în spiritul boem al atmosferei respective, am rãspuns cu toatã sinceritatea din mine:”Tigãri, cã mâncare mai aruncã lumea la gunoi…” Si chiar vorbeam serios, dacã as fi ajuns la ultimii bani, asta as fi fãcut.

Mi-am dat seama cã îmi ajunge sã nu mãnânc, sã nu mã spãl si sã nu dorm o sãptãmânã, iar dupã aceea sã mi se dea de mâncare, un loc unde sã fac dush si unul ca sã dorm si pot atinge fericirea supremã… Don’t need more.. Oamenii se schimbã si dai tot timpul de altzi oameni noi si interesanti… nu ai nevoie de un om anume de care sã te aghetzi…

Povestea la un moment dat ceva tipa care fusese în tot felul de misiuni cu Crucea Rosie, prin Africa, cã dupã ce a ajuns înapoi în America si a vãzut cã oamenii se plângeau cã nu le erau asfaltate strãzile îi venea sã râdã. La fel si eu, dupã vara asta, când mã plimb pe stradã si aud faze de genul: „Nu mergem acolo, cã n-au centralã, numai foc cu lemne” sau „Nu mi-a mers netul azi-noapte si asa m-am enervat cã nu am prea avut ce sã fac prin casã fãrã net” îmi vine sã-mi iau târnacopul la uzat.

Acu, cu vacantza de 1 Mai, a dat iar boala în mine: am fost în Bistritza, am venit la Cluj o noapte, dupã care am mers cu cortul pe malul Someshului, lângã Floresti… Nu vreau viatzã normalã… vreau viatzã de junkie… simt ca sunt bolnavã cã am stat deja 2 noptzi în Cluj si nu am mers nicãieri sã mor de foame si de frig si sã fiu fericitã….

12 răspunsuri so far »

  1. 1

    Zâna Carabină said,

    Mah, cand eram de 20 de ani, le-am spus fetelor din camin (si vbeam serios) sa dormim in matei corvin langa catedrala, vara, macar o data in viata. evident, au ras de mine. eu chiar vroiam sa fac asta si eram pur convinsa ca ele sunt niste snoabe.

  2. 2

    Utopian said,

    Daaa… shi eu ash dormi in Matei… mai ales daca ar fi oameni cu chitara acolo la coltz, să cânte până adorm… Bineintzeles că m-ar trezi jandarmii, da’ le-ash da de băut si ne-am împrieteni:))

  3. 3

    Zâna Carabină said,

    Ce dulce esti, Andreea. Bucura-te de varsta asta cat mai potzi!
    No, mai merem in Insomnia sa se ia de noi toti betzivanii?
    mai stii de ala care mi-a zis ca seaman cu bunica-sa in tinerete?
    Si ca pe buna-sa o kema Jeni?

    Ce oameni, tu, ce oameni.

  4. 4

    Utopian said,

    Ce vremuri:))… Putem merge maine sau in weekend:D… depinde… tre sa facem o cercetare cand sunt mai multzi betzivani:)) jeni=))

  5. 5

    sebi said,

    No stii ce…
    Io m-am suparat pe Sandra… ca de mine nu ti-o zis nimic, atunci cand i-am dat si eu de baut si i-am ajutat cu mai multe… dar ce conteaza, eu is varus-o… she don’t care :))
    Dar faine vremuri pe la peninsula… :)

    Si intr-un final, andrea nu se scrie cu 1 e (@ andre)

  6. 6

    Utopian said,

    poate ai vrut sa zici ca nu se scrie cu 2 e :D… A zis shi de tine… da’ n-am vrut sa te laud sa nu tzi se urce la cap:P

  7. 7

    jock said,

    Da din alea sa ajungi beat in gara si sa urci in primul tren care apare ai facut? indiferent ca merge la satu mare sau craiova!

  8. 8

    Utopian said,

    Nu… am facut doar sa adorm in Oradea beata, pe bordura si sa ma trezeasca 2 negri… Prefer sa nu vorbim despre toate scenariile twisted care mi-au trecut atunci prin cap…
    Pentru linistea mea sufleteasca, ma stradui sa ma conving de atunci ca nothing ever happened that night

  9. 9

    Horea G said,

    Da’ sa ajungi sa faci autostopul si de nervi ca nu opreste nimeni sa te pui la un moment dat in fata masinii iar dupa aceea(era noapte) sa observi ca are girofar si ca nenea de la volan are cashceta ? Si sa zambesti dulce pe bancheta din spate ca in sfarsit mergi undeva unde o sa ti se faca poza de calitate ? Imi venea sa-i zic militianului sa opreasca pe langa Gicu sa-l iau si pe el sa avem o poza de calitate impreuna,barem un midget,un chinez si un negru sa nu supoaram minoritatile. Haahahahahaa,dupa care evident sa strapon-am bihaindurile politailor :))

  10. 10

    Utopian said,

    =)) ok, you’ve beat me on that…

  11. 11

    pol said,

    da sa mergi la munte, sa pui cortul pe un imas, undeva aproape de o casa, aia sa aiba caine legat cu lantu si sa te duci sa-i furi mancarea lu’ ala, sa o mananci cu inca un pretenar si la un moment dat sa gasesti o buca’ de turta dulce in mormanul ala de paine cu lapte si sa ajungi sa te bati ca un leu pentru delicatesea aia ?

    ps: it was a big dog, and i was small n stupid :)… 16 ani

  12. 12

    Utopian said,

    =)))))… ok… il declar pe pol cashtigator… Mai rau de atat n-am auzit decat de povestea cu ala pe care l-au scos afara din cort ca sa nu regurgiteze inauntru, si ala s-a trezit noaptea, a crezut ca e in cort, a deschis fermoarul shi a vomat peste cei din cort…
    P.S. Nu prea am bani… da’ pol, tell me next time ca itzi iau eu turta dulce:))


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

