Play the real thing!!!

1c92

Vroiam sã participãm la un concurs de advertising, si trebuia sã facem o reclamã pentru a convinge oamenii sã se înscrie în armatã. Asa cã ne-am luat frumos si ne-am dus în Insomnia la brainstorming. Eram 3 fete… si stãteam la un moment dat si ne întrebam ce convinge bãrbatii sã se înscrie în armatã… M-am ridicat si am început sã întreb pe la mese…

Mi-am dat seama cã bãrbatii sunt niste materialisti imaturi, pentru cã am primit 2 tipuri de rãspunsuri(de la categorii diferite de vârstã): banii si faptul cã se pot juca cu armele. Râdeam la un moment dat cã, în virtutea acestor noi informatii, sã facem un print cu o poza din Counter Strike si sã scriem dedesubt: Play the real thing!!!… si atunci ar pogorî toatã hoarda de gameri la ghiseele de înscrieri.

Ajunsesem la un moment dat sã mã întreb unde naiba e patriotismul si lupta pentru tarã?!?!… Pânã acum luptau pentru binele poporului si pentru pace în lume… si acum luptã pentru bani si pentru cã mãcar asa mai apucã si ei sã joace un paint-ball cu real guns?!

Nu stiu de ce am impresia cã acum armata e vãzutã ca ceva activitate de team-building. Mã gândeam cã azi-mâine nu mai vezi soldatii cu valizele de lemn si cu tabla de slãninã de acasã, ci îi vezi cãrându-si sistemele surround si cd-urile cu manele, pentru chefuri.
Povesteam asearã cu Sebi si îi ziceam cã parcã si vãd cum e armata acum: ,,Sergent, du-te adu armamentul!!!” shi sergentul: ,,Cât îmi dai ca sã mã duc?!” sau ,,Si mie ce-mi iese?!”.
Ba, mai mult, or sã înceapã sã aparã de-ãia care îsi duc ciocatele de acasã si refuzã sã poarte uniformã pe care nu scrie Kenvelo sau mãcar Harrison.
Pentru sãnãtatea psihicã, o sã ai voie sã mergi acasã de câte ori vrei, o sã fie armatã cu program flexibil, ideal pentru studenti…
Si dacã te supãrã vreun „superior”, o sã-l poti da în judecatã pentru „harrassement” si pentru injurii.

Si nush de ce am impresia cã dacã va fi rãzboi, Doamne fereste, o sã se întâmple ca-n banc: o sã fie câmpul plin de rãnitzi si morti si soldatii or sã fugã disperati pe câmp urlând: „Unde-i iesirea spre nivelul 2?!”

P.S. Vero, la asta chiar poti lãsa un comment:)

21 răspunsuri so far »

  1. 1

    pol said,

    Prima greseala, razboaiele nu se vor mai duce pe campuri; a doua, ce are a face patriotismul cu razboiul ? :). Pe bune, in ziua de astazi trebuie sa fii prost sadea, sa te duci sa mori pentru tarisoara ta, mori pentru bani sau pentru ca nu ai de ales => faceti spot pentru cei care nu au alta sansa in viata sau pentru cei dumb enough.

    Suna rautacios si oarecum hitlerist, dar demult nu se mai aplica zicala „daca nu faci armata, esti cu ceva bai”, so start searching for loosers and fuckups.

  2. 2

    Utopian said,

    Chiar ne gândeam la publicul tintă la un moment dat si glumeam că ar trebui să punem slogan gen:,,Dorele, hai în armată” sau ,,Join the army! We have R26!!!”… Believe me, ne-am gândit la toate… si pe când am ajuns la niste idei geniale am zis c7 nu mai participăm, că ne trebuia echipă de 5

  3. 3

    Utopian said,

    Ah… si apropo de ce ziceai tu, vroiam să subliniez că în caz de război nu ar trebui să se pună problema de câtzi bani primesti… Si prefer să cred că războiaiele se vor duce pe câmpuri decât din camere unde există un singur buton rosu, pe care dacă-l apesi se duce dracu’ tot Pământul

  4. 4

    splendorA said,

    inca nu gasesc o explicatie pt facutu armatei…(in cazu inc are nu e obligat sa o faca), dar poate ca e si aia cu „jucatu cu pustile”. cert e ca, se intorc d-acolo mai badarani decat s-au dus

  5. 5

    Utopian said,

    =)) Da… aramata scoate bărbatul din ei:))

  6. 6

    Zâna Carabină said,

    Eu de aia am scris blogu „Racane nu ti-e bine” pt ca vreau sa fac armata. Asa, ca in videoclipul ala „Captain Jack” din ’96, adica in tricouri ude si cu pushti cu apa….

  7. 7

    pol said,

    ba ii fain sa stai sa povestesti din fotoliu, dar cand esti la fata locului…

    @andrea „scoate barbatul din ei” my ass, tot ce rezulta din facutul armatei este… ca e bun de dus la sapa

    @all (wemen)
    daca vreti, va fac un instructaj de 24 de ore, cu fuga pe aici pe dealuri, navigare pe sub paturi folosind bricheta la semnalizare, sapat santuri, cules cartofi… adica pe scurt instructie militara sa va vad dupa aia ce mai ziceti :)))))

  8. 8

    Utopian said,

    pol, nu ash putea executa ordinele că m-ar umfla râsul… mi te shi imaginez cu musteatză de-aia de Hitler dând ordine:))

  9. 9

    sebi said,

    ce rezulta din armata este poate povesti faine :-??

  10. 10

    Utopian said,

    Sebi, încep să-mi pun întrebări asupra sexualitătii tale… Nu esti nici imatur nici materialist… ce bărbat esti tu, măh?!:)) Sunt foarte de acord cu argumentul tău… ăla e unul dintre putinele motive pentru care până si eu m-as înscrie în armată

  11. 11

    vero said,

    in fine…stateam acum cu verisoru-meo si lam intrebat dc a facut armata…ca restu fuckarilor dak au un motiv chiar si neinsemnat nu o fac…atunci se facea obligatoriu,asa k tipu imi spunea ca primele 4 luni nu sunt o risipa de timp,tot asa cu motto-ul „hai sa invatzam sa tragem cu arma!”,dar de fapt,lucrurile sunt mai serioase,iar dak faci pe nebunu’ in loc de arma iti da o coada de matura si nai decat sa faci curatenie in unitate…dar orikum,te caleste,te formeaza ca si caracter…”chiar te caleste”-spuse el..folosesti tehnici speciale ca sa il ajuti pe aproapele tau,nusa te duci la razboi…noi inka nu suntem pregatiti orikum pe asta….dar in concluzie iti aperi tara…armata nu formeaza criminali…orikat de mult mias dori sa avem si noi ceva de genu „hannibal”-eh..asta este…dar in alta ordine de idei,cred k am facut pt inceput un proiect destul de bun luand in considerare faptul ca nu neam documentat…si k lam facut in 3-4 ore

  12. 12

    Utopian said,

    yeah, we’re soooo good… and guys suck!!!:))

  13. 13

    pol said,

    Noah asta ii al doilea motiv „beton”… pentru povestile din armata… pentru aia sa imi pierd 4 luni sau chiar 1 an din viata.
    Cand am fost la incorporare, stii… in putza goala pe betonul rece, si m-au trecut in evidenta militara ca si „muncitor necalificat” mi-am dat seama de o chestie… NU vreau sa ma duc sa execut ordine date de un cretin, cu vreo 50 de puncte la iq, bellow average, si la o adica sa ma incred in „experienta” lui militara in caz de razboi. Am mai vazut testele alea psihologice ce se dadeau acolo, si doar un oligofren ar fi putut sa le pice

    @vero „te caleste”, „formeaza ca si caracter”, „tehnici speciale” noah aci am ramas masca

  14. 14

    Utopian said,

    :))… pol, „doar un oligofren ar fi putut sa le pice”… asta era shi ideea!:)))

  15. 15

    pol said,

    o jizas… logica asta feminina ma omoara
    /me ducks :)

  16. 16

    Utopian said,

    Oh… man… I’m so proud I could cry:D

  17. 17

    Bebe said,

    f*ck zá army! got beer?!?

  18. 18

    Utopian said,

    dezertorule!!! men… they’re such cowards:P (de fapt vreau toata berea pentru mine:)))

  19. 19

    Bebe said,

    egoisto!!! huooooooooo…rusinica, rusinica

  20. 20

    Macleod said,

    Daca iti place asa de mult armata nu trebuia sa te duci la PR, ci la academia militara(subdivizia infanterie pentru femei, trebuie sa fie).Ai acolo parte de patriotism, arme, ciorbita de bocanc de sergent si toate cele.Enjoy.

    Armata nu te caleste, nu te face mai barbat.Barbat esti in momentul in care poti sa-i aduci familiei tale tot ce are nevoie, in momentul in care iti poti educa odraslele etc..Crezi ca un antrenament de tara pe sub sarma e ceva dur?Cauta si tu sa vezi cum se antreneaza un calugar budist.

    Nu m-as duce in armata nici sa ma platesti.Si in legatura cu primul post al lui pol… are dreptate in sensul ca cei care se duc in armata nu au de ales.Majoritatea trupelor din Irak vin din clasa de jos americana.Cam asa e peste tot in lume.

    The beer is mine!

  21. 21

    Utopian said,

    Ok… se pare ca ce am zis eu was missinterpreted… Eu vroiam doar sa subliniez faptul ca nu mergi in armata ca sa „te joci” cu pushtile… shi, contrar parerii generale, nu te joci paintball cu arme reale in armata

    P.S. Bine, bine… bere la toata lumea, nah! Sa nu zicetzi ca-s rea:))


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

