Go to the place where all the junkies go…

230b

Mã întâlnisem acum vreo lunã cu un prieten vechi, pe care nu-l mai vãzusem demult, si cu care trãgeam betzii strashnice prin vechiul Pub si cântam cât ne tineau plãmânii prin Parcul Mare. Era genul de boem si de rebel neînteles si asta îmi plãcea la el. Râdeam cu el tot timpul când intra câte unul cu pãrul geluit pe spate si cu cãmesha desfãcutã pânã la buric, si primul lucru pe care îl fãcea era sã-si punã telefonul de tzâshpe milioane pe masã si sã comande „ce ai mai scump”(nu cã ar fin contat ce vroia el sã bea, conta doar sã fie scump). Blogul ãsta e pentru Bogdan, vechiul meu prieten.

Spun „vechiul” pentru cã „noul” nu mai este nimic din ceea ce era. M-am întâlnit cu el… Tocmai iesea din Diesel… Are bani, si sunt mândrã de el pentru asta; mereu am stiut cã va reusi sã facã ceva extraordinar. Când l-am vãzut, i-am zâmbit instant si l-am salutat prietenos. El s-a uitat la mine cu scârbã si a trântit un „bunã” cu juma de gurã(era singur, by the way, deci nu îi stricam reputatia în fata nimãnui). L-am întrebat ce mai face, dacã nu vrea sã mergem la o bere. Mi-a zis cã nu mai bea bere, cã aia e „bãutura sãracilor”(desi în trecut avuseserãm discutii lungi despre faptul cã berea e cel mai bun aliment… si cã ar trebui sã tinem curã de slãbire cu bere… si cã nu am renunta nici unul la bere pentru nimic în lume).

De atunci sunt atentã de fiecare datã când trec prin fata la Karma/Crema/Diesel… poate-poate îl vãd cu pãrul geluit pe spate si cu cãmesha desfãcutã pânã la buric, potrivindu-si telefonul de tzâshpe milioane pe masã, comandând „ce-i mai scump” si asezându-se înapoi în vitrinã, asteptând sã treacã vreun vechi cunoscut pe care apoi sã-l ignore.

Am respectat mereu oamenii care si-au pãstrat preferintele si principiile de-a lungul timpului. Unul dintre profii cei mai impozanti de la mine de la facultate îmi povestea cã, în studentie, umbla prin Pub, si cã acum merge în Autograf sã asculte rock si jazz… „Nu am timp sã-mi schimb hainele, cã merg direct de la lucru, si nici nu cred cã mi-ar plãcea sã mã vadã studentii în tricoul cu Maiden în locul clasicului costum… Dar îmi place muzica si mã duc”. Astia sunt oamenii pe care îi iubesc… Înteleg cã, odatã cu vârsta, începe sã-ti piarã cheful de aglomeratie, si ai tot felul de respunsabilitãti si întâlniri cu oameni importanti, pe care nu-i poti duce oriunde… dar totusi, respect oamenii care timpul liber si-l alocã lucrurilor care le plac si nu se schimbã radical doar pentru cã sunt „importanti”.

Nu o sã înteleg niciodatã cum te face sã te simti mai bine o bere de 100 000 decât aceeasi marca de bere, aceeasi calitate, dar de 30 000. Dacã aveti prea multi bani, donati-i… Sau faceti cinste… Sau mãcar luati-vã 3 beri cu 30 000 si vã mai rãmân 10 000 sã-i puneti la bisericã:))

Si dacã vreti sã mergeti undeva, nu vã puneti în vitrinã… Opulentza nu formeazã caracterul…

Dacã vreti sã mergeti într-un loc linistit cu muzicã bunã, mergeti în Insomnia, în Jaco’s (cum intri în Biblioteca Central Universitarã, o iei la dreapta pe coridoare pânã dai de cafenea), Aux Anges, Krajcar sau Justin’s…

Dacã vreti some party time, mergeti în Zvon (fostul Fire, unde se danseazã pe rock/punk), Umbra de noapte (este Absinth!), Hard Rock sau Autograf…

Toate astea sunt locuri gen Las Vegas: „What happens in Las Vegas, stays in Las Vegas”… deci dacã vreti sã se vorbeascã despre voi si grãmada de bani pe care-i întoarceti din când în când cu lopata ca sã nu se mucegãiascã, It’s not the place for you…

8 răspunsuri so far »

  1. 1

    sebi said,

    berea ii bautura carutasilor… mare diferenta!

  2. 2

    sebi said,

    berea de 10 lei (noi) e mai buna decat aia de 3 lei!… de obicei, daca este Grosh, Leffe, Warfsteiner sau din astea… :)

    Diselu ii loc fain, pacat ca prea multa lume cu bani care vrea sa fie in contact cu lumea artistia merge acolo… defapt, din punctul meu de vedere de aceea s-a si schimbat…

    Iar apropo, vorba este ca Buteanu si-o pus usi glisante, si unu o venit si o tras pana o rupt maneru (ca nu stia cum se deschide usa)… Si Buteanu s-o cam suparat pe el.
    Pentru cine nu stie cine-i Buteanu, ii ala care are Diselu..

  3. 3

    sebi said,

    Vroiam doar sa extind ideea cu schimbarea Dieselui..
    Sunt oameni (de obicei cu bani) care habar nu au de arta, dar totusi vreau sa umble prin locuri mai high class, cu nivel cultural ridicat considerabil, adica sa mearga sa asculte jazz, unde se tin discutii avantgarde si asa mai departe.
    Oricum, este sub inteles ca acesti oameni nu pot face fata (de obicei) a oamenilor care sunt continuu prezente in aceste grupuri, si fac parte cu adevarat, si asa, cei cu bani se dau de gol la un moment dat si dispar. (Sau se intorc mai rar)

    Cunosc mai multi oameni, care umblau sa umble cu artisti (muzicanti de obicei, dar nu numai) si incercau sa concureze cu ei prin a zice pe cine cunosc ei si asa mai departe, dar defapt nu se dau de gol, cand spre exemplu artistul zice, cine ma? ala… pai io cu ala am baut beri anu trecut la mare.. (persoana despre care se vorbeste fiind ceva actor de teatru, alt artist sau etc.) (si totusi, acest om nu ii zice sa ii dea peste nas, sau poate ii zice, depinde cum omul care cauta acest highclass isi prezinta noua „prietenie”.)

    Sper ca am zis ceva interesant si nu v-am plictisit.
    Seb

  4. 4

    Utopian said,

    Am corectat, ca vad ca s-a inteles gresit… ma refeream la, de exemplu, un Ursus de 100 000 din Crema fatza de un Ursus de 30 000 in Pub:D… Better now?:))

    Shi apropo, tot timpul o sa fie plin de wannabes… ma plimbam acu cateva zile prin skate park shi mi-am dat seama ca fara wannabes lumea asta s-ar duce de râpa, ca n-am mai avea despre ce discuta:))

  5. 5

    Horea G said,

    Pe cand am zis si io ca in sfarsit nu ma mai atrage asa tare patria ceha din cauza absinth-ului, m-am amagit ca l-am prins pe Mniezo’ de-un picior. Absinth,in Romania,Cluj,fratilor,barulet darken red,goth style…Am intrat cu lacrimi in ochi de fericire,am iesit cu lacrimile curse deja de dezamagire.Am iesit high,da’ nu din cauza cocktailului cu „absinth”,pt ca daca asea gust are absinthu’ la noi,romu’ de prajituri ii mai de folos.Asa ca de nervi si de inima neagra am baut dupa vreo 4 beri,care ce-i drept mi-or mers la suflet,creier,intestine and shit…Si-or fost si 3 lei/bucata :).Traiasca berea ieftina,facatoare de prietenii,despartiri,dezlegat de cununii si scotatoare de mercur din termometre. C’apai noi sa fim sanatosi !

  6. 6

    Utopian said,

    Hey, Horea, missed you! Pe unde ai fost de n-ai mai dat pe bloguri?:)) Vezi ca in Umbra au Absinth de mai multe feluri… Eu inca nu am baut… da’ am inteles ca ala cel mai scump e za real thing… In fact, si eu am fost dezamagita de Absinth-ul din Zvon… da’ era 40 000… shi noah… I understood ză ieftineala:))

  7. 7

    Zâna Carabină said,

    @Horea: Horreaaaaaa! Mai stii cand mergeam prin Pub? Gee miss you…sunt eu, picatura.

  8. 8

    Horea G said,

    Amu cu atata dor parca si mie mi-i dor de mine. Astept sa vin intr-o seara acasa ghine afumat si sa le zic acolo d’un blog sarcastic de inima neagra. Asa ca daca vezi un blog sa stii ca am baut :)
    @Andre: Inca n-am redescoperit barul unde pot sari peste mese fara sa mi se atraga atentia. Still searching for ei better Pub…Inc-o picathuuuuraaa


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

