I have feelings for you…

895d

Oamenii nu înceteazã sã mã uimeascã… Îmi dau seama pe zi ce trece de cât de egoist si complex e omul. Oricât de mult ne-ar plãcea sã credem despre noi cã suntem buni si altruisti, ajungem, la un moment dat, sã recunoastem cã suntem egocentrici.

Stim cu totii celebrul mit cu ,,iubirea nu poate fi exprimatã în cuvinte”. Ei, stãteam ieri si încercam sã explic un sentiment pe care îl aveam… si chiar mã strãduiam din rãsputeri… dar era asa un amalgam de de toate si o varzã totalã încât nu puteam gãsi nici un cuvânt care sã facã rezumatul.
Am ajuns la concluzia cã nici un sentiment nu poate fi exprimat în cuvinte… Explicati-mi, de exemplu, furia purã, sau teama purã… N-o sã reusiti sã le explicati în cuvinte, pentru cã nici un sentiment nu se gãseste în stare purã, si chiar dacã s-ar gãsi, vocabularul nu cred cã l-ar putea cuprinde.

Mã minunez zilnic când aud fraze de genul ,,cred cã-mi place”; ,,cred cã ura nu-i cel mai potrivit cuvânt pentru ceea ce simt eu”; ,,I’m kinda happy”, etc. Sunt prea putine cuvinte ca sã exprime toate sentimentele de care e capabil omul (de exemplu, explicã cuiva într-un singur cuvânt cã ceea ce simti pentru el este urã+întelegere+prietenie+dispret+afectiune… si cã nici unul dintre sentimente nu e predominant, si nici unul în stare purã… you just can’t)

So, de ce se vorbeste doar despre iubire ca fiind un sentiment inexprimabil?
Ati pãtit vreodatã sã fiti nervosi/supãrati si sã vi se cearã sã exprimati în cuvinte EXACT cât de puternic e setimentul? Sunt convinsã cã nu… Pentru cã ego-ul vrea sã stie doar cât de mult îl iubesti, cât de mult îl adori, cât de multã plãcere îti cauzeazã, niciodatã cât de mult te-a rãnit, cât de tare te-a supãrat, etc.

Singurul sentiment exprimabil în cuvinte e indiferenta. În rest, pentru orice altceva, cred cã cel mai potrivit e sã spui cã ,,I have feelings for you”… Si atât. (,,feelings” reprezentând orice combinatzie de alte sentimente)

P.S. Cu blogul ãsta am terminat trilogia prin care vroiam sã demonstrez cã I can be nice… De la urmãtorul blog, I’ll be back to my old bitchy self

13 răspunsuri so far »

  1. 1

    Zâna Carabină said,

    10.

  2. 2

    Zâna Carabină said,

    Exact la asta ma gandeam si eu zilele astea, de exemplu, daca am o persoana, sa zicem, pentru care simt un amalgam de chestii pacatoase plus prieteshug, ce ploaia mea sa ii spun? Te iubesc? Adica wtf? Te iubesc? Asta, sa zicem, ca imi sta pe limba, da mah, te iubesc de mor, dar nici asha nici asa, mai degraba asha, pe o scara de la 6-9. Ce puii mei? Intr-un cuvant, I have feelings for you…I love you…mah Andrea, m-am surecitat cu blogul tau, ma duc sa bag o tzigara.

    A, si felicita-ma!

    Azi mam scris un comentariu pe „My Unclean”, blogul meu cel mai de la coada. Pe vremea aia nimeni nu comenta si azi am vazt ca aveam 0 comments. Shi mi-am comentat eu. Shi am fost sincera. Am scris sub text foarte la obiect „I loved you for ages”.

    Facciammo progressi, e’?

  3. 3

    Utopian said,

    awww… nu m-am gandit niciodata sa-mi comentez blogurile:))… Felicitari!>:D<

  4. 4

    sebi said,

    no normal ca tre sa ma bag si io in seama…
    in primu rand, ai dreptate, nu prea poti sa explici unele sentimente in cuvinte..
    saaaaau poate nu…
    voi fetele nu stiu daca stiti, da noi baieti avem o expresie care descrie orice… si ea ii: „puuuula mea”
    (referinta, daca nu stiti despre ce vorbesc trebe sa va uitati la: http://www.youtube.com/watch?v=bNoOusfqwMM

    si puteti sa vedeti si mai multe clipuri geniale prin a cauta „cafe deko” pe youtube.)

  5. 5

    pol said,

    corect, se pot zice asa de multe doar printr-o simpla intonatie :D

    ps: vb aia, „bitch pleeeease” :D

  6. 6

    Zâna Carabină said,

    Teo@Cafe Deko e cel mai tare, Sebi are dreptate.

  7. 7

    Utopian said,

    =))… asta e discriminare!!! De ce numai bărbatii pot descrie orice prin ,,pula mea”? Andre, hai să inventăm si noi o expresie de-asta omnifolosibilă!!!

  8. 8

    Utopian said,

    Am învătat, de fapt 2 expresii de-astea de la un tip din Bucuresti:,,nu contează, nu despre asta era vorba”(chiar dacă despre aia era vorba:))) shi, când chiar nu prea mai ai ce spune:,,bine, bine, fac(i) ce vreau(ei)”… Cu astea te scotzi din orice conversatzie:))

  9. 9

    sebi said,

    nu se compara cu „pula mea”… sry. :)

  10. 10

    Zâna Carabină said,

    Expresia mea preferata: „…nici macar” sau „ploaia mea” sau „pedala mea”

    A, Andrea, again am cugetat la blogul asta si mi-am dat seama ca I have feelings este de fapt expresia cea mai buna sa te scotzi. I have feelings for so many people now…

    @Sebi: imi place foarte tare cum scrii, am intrat si pe site-ul tau dar cand te vad in avatar ma gandesc „Tipu asta asa arata de parca face pipi”. Sper ca nu te-ai suparat.Like you, dude!

  11. 11

    Utopian said,

    Andre… now, that you mention it:))… Sebi, ce făceai tu în poza asta?:))

  12. 12

    Ank said,

    da, am citit-o si pe asta cu „i have feelings for you”
    „what feelings? pentru cine?” – astea-s detalii..
    când dă omu detalii? pe tren când se plictiseste intr-o calatorie dintre un punct si altu. face conversatie sa mai treaca vremea, deci i trebe detalii. (parca vremea n-ar trece si fara conversatia aia)
    in rest detaliile astea .. ocupa guritze care altfel ar avea vacant pentru tzucături :P (care si-astea-s detalii, da altă marcă)

  13. 13

    Utopian said,

    Hihi… m-ai făcut să-mi amintesc de ceva pildă pe care ne-o citise un profesor 8n liceu: cum că viata ar fi ca un borcan 8n care pui multi bolovani… dar nu e plin… apoi pui pietricele… si tot nu e plin… apoi pui nisip si abia atunci se umple…

    În schimb, dacă pui prima dată nisipul, după aia pietricelele si după aia bolovanii, borcanul tău va fi tot gol… ba chiar unii bolovani nici nu-si vor mai avea locul…

    Prin urmare ceea ce contează cu adevărat sunt lucrurile importante, pe care nu trebuie să le elimini în nici un fel… după aceea lucrurile mai mărunte, dar importante si ele… detaliile le lasi mai pe urmă, doar cât să umple golul:D


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

