I’m selling my soul… any buyers?

fe7b

Andre mi-a amintit cã am o promisiune nerespectatã fatã de mine.
Stiu sigur cã dupã blogul ãsta o sã mã simt de parcã am vândut o parte din mine, dar îl scriu pentru cã mi s-a reprosat cã sunt prea sarcasticã si nu zic niciodata de bine: zic tot timpul ce nu îmi convine, pentru ca lucrul ãla sã se poatã îmbunãtãti; în schimb, am impresia cã dacã zic ce-mi place, odatã ce zic, sentimentul o sã disparã(pentru detalii, vezi ,,Te iubesc”)… I know, I’m a freak.

Oricum, pentru a repara greselile din trecut, o sã scriu blog-ul ãsta (care e so not me… da’ mi-am facut o promisiune si acu tre sã o respect), în care o sã zic toate lucrurile care îmi plac. So, here we go

  • Îmi plac oamenii care zâmbesc pe stradã, sau chiar care râd… mi se par atât de umani.
  • Îmi place mirosul de afarã vara, dupã ploaie.
  • Îmi place apusul… pentru ca stiu cã ziua mea abia atunci începe.
  • Îmi plac oamenii care mã contrazic si îsi sustin punctul de vedere.
  • Îmi place cafeaua ieftina, pe care o beau în fata Casei de Cultura.
  • Îmi place sã mã întind în iarbã în timp ce plouã… o simt ca pe o purificare.
  • Îmi place sã merg vara în parcul mare, singurã, si sã stau cu orele întinsã pe o bancã.
  • Îmi place sã fumez… mã simt boemã.
  • Îmi place sã lenevesc o zi întreagã în pat, când rãmân singurã acasã.
  • Îmi place sã fac bãi lungi, cu spumant de ciocolatã.
  • Îmi place sã pierd vremea în Vamã, la terase (La piratzi).
  • Îmi place pâinea prãjitã cu usturoi.
  • Îmi place sã primesc cadouri ieftine, dar din suflet.
  • Îmi plac filmele subtile, la care trebuie sã stau sã mã gândesc.
  • Îmi place sã intru în vorbã cu necunoscuti (cu ei pot vorbi toate nimicurile pe care nu-mi mai permit sã le vorbesc cu cunoscutii)
  • Îmi place berea caldã si rãsuflatã.
  • Îmi place portocaliul (dinainte sã fie ,,the new pink”)
  • Îmi place sã stau în parc si sã mã uit cum se joacã copiii… sunt atât de naturali
  • Îmi place sã-mi numãr pashii pânã acasã.
  • Îmi place sã cunosc o persoanã atât de bine încât sã-mi permit sã mã întâlnesc cu ea doar ca s-o vãd(sã stãm 1 orã si sã ne uitãm pur si simplu una la alta si la oamenii din jur, fãrã sã vorbim nimic)
  • Îmi place înghesuiala (de asta merg în Zvon/Fire/Pub/Grotã, depinde dupã ce nume îl stie fiecare)
  • Îmi place sã inventez porecle, pe care apoi sã le propag în multime (gen ,,Cooler”, ,,Castratul”, ,,Aristotel”, etc)
  • Îmi place sã ascult discutiile din troleu sau de la masa de lângã.
  • Îmi place sã mã uit la Lola Rennt, tot timpul gãsesc ceva care mi-a scãpat.
  • Pe ideea filmului de sus, îmi place sã merg pe stradã si sã le construiesc o viatã oamenilor pe lângã care trec (gen ,,Sigur i-a nãscut nevasta, cã are zâmbet de om care nu stie ce-l asteaptã” sau ,,Aratã asa îngrijoratã pentru cã si-a înselat sotul si nu stie cum sã-i spunã”). Mã simt oarecum mai apropiatã de ei dupã ce fac asta.

Ar mai fi, dar mã opresc aici cã altfel intru prea deep în amãnunte, si o sã mã simt prea frustratã dupã aia.

Oricum, cu blogul ãsta vroiam sã demonstrez cã: I have a soul… and I just gave it to you.

11 răspunsuri so far »

  1. 1

    sebi said,

    vezi ca ai uitat de gogosi (donut-uri) :). in rest.. smecher

  2. 2

    Utopian said,

    tzin prea mult la donut-uri ca să împărtăsesc asta:))

  3. 3

    splendorA said,

    pai imi plac cam juma din ce spui…cel putin la aia cu lenevitu in pat cand sunt singura si baile cu spumant :D

  4. 4

    Utopian said,

    mâine o să am o zi de-aia… can hardly wait:D

  5. 5

    Zâna Carabină said,

    Lola, nota 10!
    e cel mai frumos blog pe care l-am citit in ultima luna, atata de sincer si de esential.
    M-am regasit cam in toate, mai ales in primele 4-5, geeee, i relate to you so well, nush,
    asa eram si eu in studentie. Blogul tau mi-a produs un debusheu, ma duc in pat si incep
    sa visez acuma.

  6. 6

    Utopian said,

    awww;;)… glad I can make you dream:D

  7. 7

    rucsi said,

    no, mirata cat de multe sunt in comun desi atat de „diferite”…. nu te stiam atat de bine si acu ii placi din ce in ce mai mult. imi plac blogurile tale si foarte mult imi plac discutiile ce se isca in urma lor… ce mai, esti „unica” ;))

    si sarind peste impulsivul „what were we talkin’ again” [pt ca asta cred ca te-ar deranja cel mai tare], in afara de baia spumanta pe care nu apucam sa o fac, toate-mi plac la nebunie. vrei sa fim impreuna?

  8. 8

    rucsi said,

    * daaaaar, spre deosebire de tine, io urlu sa spun tot ce am pe suflet, bun si rau, pentru ca simt ca explodez altfel :-$ :-ss

  9. 9

    Utopian said,

    Rucsi, imi pare rau, dar deja sunt logodita cu splendora, si am cam pus lucrurile la cale:)) If it doesn’t work out, I’ll call you:))
    Eu am mai spus ca nu urlu tot ce am pe suflet, pentru ca nu vreau sa jignesc pe nimeni… eu pur si simplu evit:)

  10. 10

    Bursucu said,

    phiii, pe ce comoara de blog entry picai! :D

    lola rennt… desigur, ooo, ce film! dupa al doilea prenume, ar trebui sa-l asculti in original – ma insel?

    [ am amintit vreodata „funny games” al lui haneke? ]

    e octombrie… tot cu splendora? :D (aici e un rinjet premeditat)

  11. 11

    Utopian said,

    multzu, multzu… nu-l urmăresc în original, că Hanna e de fapt un nume din Biblie, dat de nashul meu, care e evreu:)

    cu splendora am pus la cale nunta, trebuie doar să ne mai cunoastem părintii si gata!:)


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

