The same thing we do every night, Pinky: try to take over the World!!

b862

Mai stitzi reclama la Vodafone, apãrutã chiar dupã lansarea în România… Cea cu: Ce s-ar întâmpla dacã toti am sãri deodatã? Ce s-ar întâmpla dacã toti am aplauda deodatã?… Stãteam si mã întrebam acum într-o zi ce s-ar întâmpla dacã toate fetele ar plânge deodatã?… Concluzia, dupã o îndelungã cugetare: am ajunge din nou la matriarhat.

Ideea asta mi-a venit dupã ce am vãzut ceva emisiune tâmpitã pe MTV, despre oameni care sunt filmati timp de ceva vreme, pânã îshi pierd virginitatea (da, emisiunea asta chiar existã!!!). La un moment dat, „virginul” zicea cã s-a certat cu prietena lui, si cã tipa a început sã plângã din senin, dupã care el s-a simtit foarte vinovat si a luat toatã vina asupra lui. Mai zicea cã aceeasi problemã o au si prietenii lui cu „girlfriendz”.

Dupã faza asta, mi-am amintit cã undeva prin clasa a 7-a mã certam cu o colegã, pentru cã amândouã vroiam sã stãm în a doua bancã (da, ãsta chiar a fost motiv de ceartã!:))). La un moment dat ajunseserãm sã urlãm una la alta ca disperatele, si mie mi-a venit sã plâng… dar am zis cã mã abtin, cã dupã aia râd colegii de mine cu lunile. Ne-am mai certat putin, si, la vreo 5 minute dupã asta… a început ea sã plângã. În momentul ãla, toti colegii, care nu se implicaserã pânã atunci, si probabil nici nu s-ar fi implicat, au sãrit cu gura pe mine cã am facut-o sã plângã pe sãraca fatã (mai târziu, au consolat-o o lunã, contrar la ceea ce credeam eu)… si a ajuns bineînteles sã stea în a doua bancã, si eu am rãmas pentru multã vreme ca fiind „aia rea si încãpãtanatã, care face lumea sã plângã”.

Concluzia: dacã o fatã se ceartã cu o fatã, câstigã cea care plânge prima, si cealaltã e de vinã pentru tot. Deci, ai grijã sã fii tot timpul prima care plânge!

Da, o sã te simti ca dracu atunci când stii cã te-a vãzut atâta lume plângând, si cã ti-a curs rimelul si cã ai fãcut iar moaca aia de câine plouat pe care doar când plângi o poti face, si cã iar ti-a tremurat buza de jos ca la cutremur… Dar dacã ti-ai îndeplinit scopul, ce mai conteazã? La fel ca atunci când fetele pinkish îsi strigã matahalele de 3/4: „puiu, mi-ar trebui un inel cu cristale svarovski”. Ce conteazã cã sunã penibil? Dacã functioneazã, o faci în continuare…

În schimb, la cearta bãieti-fete e mai complicat… Acolo, dacã fata începe sã plângã, nu mai existã nici un colac de salvare pentru bãiat… Ca sã exemplific: dacã vezi pe stradã un bãiat si o fatã care se ceartã, si fata plânge, te gândesti: „tipul e un porc misogin”; dacã plânge el, te gândesti cã e ceva emo kid sau cã e gay…. sau both. Deci oricare ar plânge, tipul nu are cum sã iasã basma curatã fãrã sã cedeze (o ia în brate, îsi cere scuze, chiar dacã nu a fost vina lui, si ii promite cã nu o sã se mai repete niciodatã).

Concluzia finalã ar fi: fetelor, uniti-vã!!! Acum e momentul sã cucerim lumea!!! Luati-vã o oglindã si un spray lacrimogen si antrenati-vã acasã!!! Nu ratati nici o ocazie!!! Plângeti cât mai des în public!!! Faceti scene si crize, cã doar ne permitem, suntem femei, ce dracu!!! Si nu uitati, existã o singurã regulã: ca sã câstigi, trebuie tot timpul sã fi prima care plânge!!!

11 răspunsuri so far »

  1. 1

    Zâna Carabină said,

    O-io-io!
    Io is de aia care are perioade.
    -perioade lungi de hard bitch in care fac lumea sa planga;
    -perioade scurte in care plang eu, si de fatza cu baietzi am bocit si nu mi-o fost rushine;

    io plang ca sa iasa nervii din mine. atat.

  2. 2

    Utopian said,

    shi eu plang de nervi… da’ de obicei ma abtzin pana acasa:))

  3. 3

    splendorA said,

    io plang peste tot cand sunt singura. ma abtin sa plang in fata cuiva si daca se intampla asta, inseamna ca e cu adevarat supergav. cat despre emisiunea aia, nu pra am inteles care e faza, dar nu ma mai mira nimic :-j

  4. 4

    Utopian said,

    Nu am avut răbdare să mă uit niciodată la toată… e ceva de genul că un virgin(ă) e filmată în ,,drumul spre cunoashtere”, shi îshi spune gândurile shi trăirile sufleteshti and stuff… bleah!

  5. 5

    pol said,

    „those who make you cry don’t deserve your tears”
    (ya i know… definetly gay)

  6. 6

    Utopian said,

    awww… pol… cât de romantic… când vii să-mi cunoshti părintzii?:))

  7. 7

    splendorA said,

    asta era cu emisiunea? am vazut io una aici (canada),cum avem si noi, se intalneste tipu cu 3 mame si in functie de alea, alege fata. era o mama care ii explica tipului cum i-a cumparat lu fi-sa vibrator si ca e lapdancer :)). si totusi, credeam ca tradati in dragoste, sau „free sex tapes” e cea mai ordinara. eh, asta cu viriginitatea e si ordinara si cretina si Neintima :p . sa-i vad si io fata aluia care a venit cu ideea …

  8. 8

    sebi said,

    no si io care la jumate ma gandeam.. gata … ce invatatura am cules.. daca plange fata las-o sa planga.. ca macar am mai multe sanse sa castig… dar din pacate visele sau destrama vreo 2 paragrafe mai tarziu!.. mersi mult andrea! :))
    a si apropo.. io zic ca atunci in clasa a 2-a trebuia sa rezolvi mai usor… your fist.. her face…

  9. 9

    Utopian said,

    =)) sebi, întotdeauna ai fost creativ în rezolvarea problemelor

  10. 10

    pol said,

    we want details :D

  11. 11

    Utopian said,

    you won’t get any:))


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

