Cum vã descurcatzi cu agãtzatul?

f9c9

Stãteam de vorbã acum ceva vreme cu o colegã de facultã(nush exact câtzi dintre voi shtitzi discutzia) despre agãtzat. Si am ajuns la concluzia cã nici una nu ne pricepem la agãtzat. In sensul cã eu am 2 stãri de fapt: stare de ignoring (care se traduce printr-un tricou pe care îl port eu foarte des, cu: GO FASCINATE SOMEONE ELSE!) shi stare de dat la cineva foarte „pe fatzã” (care se traduce de obicei când sunt beatã, în nishte chestii care mai târziu, când îmi revin, mi se par foarte cheap). Dupã discutzia asta am început sã fiu mai atentã la oamenii din jurul meu shi am realizat cã sunt multzi ca mine.

Bineîntzeles cã sunt oamenii „macho”, cum este de exemplu Dorin, un coleg de facultã, care este extraordinar de rapid(cine vrea numãrul lui de telefon, sã ma contacteze:))). Adicã mã uitam la un moment dat la el shi tocmai îshi luase mâna de dupã o tipã. M-am aplecat sã-mi iau bricheta de pe masã, dupã care m-am uitat din nou la el shi era iarãshi all over her.

Mai sunt „pipitzele”… Aici nu am foarte multe exemple, cã nu prea interactzionez cu ele, dar am un exemplu foarte bun povestit de o prietenã:

Tipul: Vai, da’ ce decolteu ai, cã îmi vine sã te violez!!

Tipa: Da’ dacã imi dau acordul nu mai e viol, nu?

Noah… ãshtia sunt genul de oameni care tot timpul agatzã pe cineva… Vorba fostului nostru prof de istorie:”Te dai la 5, te dai la 10… pânã la urmã una tot vrea!”

Shi mai sunt restul… din care categorie fac shi eu parte. Mie personal mi se pare foarte cheap sã zic faze de genul:”Vai, da’ ce boxeri drãgutzi ai! Nu ma lashi sã-i vãd mai îndeaproape?”… sau mã rog… you know the kind. De obicei chestiile astea le zic la mishto, cã e foarte tare sã vezi cã lumea shtie la ce shi mai ales la cine faci referire cu gluma respectivã. In concluzie, eu de obicei sunt în faza de ignoring.

A doua fazã a mea, faza de „pe fatzã”, e generally când nu sunt tocmai treazã, shi când zic, de exemplu: „mamã ce tare-i tipul ãla”… shi arãt f piercing cu degetul… shi tipul e la 1 metru de mine… Ceea ce, tre sã recunoashtetzi, isn’t quite nice. Dealtfel, colega asta a mea zicea cã shi ea, în aceeashi stare, are obiceiul sã „sarã pe oameni”… adicã vorbeshte o vreme cu ei, dupã care îi ia în bratze brusc…. ceea ce again e freakish.

Stãteam shi mã gândeam la oamenii care sunt ignoring… Ce replicã de agãtzat s-ar putea inventa ca sã nu fie nici prea penibila, dar totushi sa mearga… Ca shi chestiile de genul „tatãl tãu era un terorist? pentru cã vãd cã tu eshti o bombã!!!” sau „If I could rearrange the alphabet, I would put U and I together”, dar care, deshi sunt funny, sunt kinda cheap. (Cea mai tare chestie de genul auzitã de mine pânã acum a fost:”I’m not Wilma Flinstone, you know, but I can make your BED ROCK!”- cu copyright la Rada:))

Noah… shi acum, unde vroiam eu sã ajung: vã invit sã inventatzi replici de agãtzat… nu conteazã cheap or not, cã poate ajungem la ceva productiv din toatã faza asta. Avetzi voie sã vã datzi unii la altzii, bãrbat-bãrbat, femeie-femeie, doesn’t really matter… tre sa fie funny:D

21 răspunsuri so far »

  1. 1

    Zâna Carabină said,

    Eu in viatza mea NU am agatzat nici un baiat. Niciodata. Nicicum. Daca mi se intampla sa imi placa un baiat, nu fac artificii deloc, pur si simplu vbesc cu el in starea mea naturala si faza merge in 100% din cazuri. Asha am facut si la 18 ani, asa fac si acuma. Dar gata, daca se anuntza un baiat dragutz pe blogul tau, ma las agatzata la mijto just for fun on 360. Poate apare Hertza…:))

  2. 2

    pol said,

    normal ca apare :D

    me sucks la chestii dinastia, oricum cel mai tare refuz:
    Eu: bla bla bla
    Ea: aaaw, am uitat sa-ti spun… m-am maritat (si aratand mana cu verigheta)

  3. 3

    Utopian said,

    =))… asta e chiar tare. Pe mine m-a intrebat unul daca imi poate face curte… who the fuck asks that?!?!

  4. 5

    sebi said,

    deci sa fim seriosu.. mai si intrebati cum sa agatati (asta-i pt baieti)… intri intr-un club/local ce o fi, si incepi sa arunci cu bani. apoi, te duci la dj, ceri o manea.. si tragi un dans de pui fetele pe spate (aia cu taiatu mainii sau ceva de genu, care nu stiu exact ce inseamna), apoi de duci si te pui jos la masa si astepti sa vina fetele la tine..

    sau o alta optiune ar fi.. te duci la o tipa, o iei de mana, si incepi sa-i spui: ochii tai ma inebunesc.. (si aici mai trebuia sa vina ceva da am cam uitat… era maneaua care am compus-o azi vara, deci jos palaria!!!)

    cam atat pt. moment da promit ca ma mai gandesc!

  5. 6

    Utopian said,

    :))… sa nu uitam ca tre sa-tzi lashi camasha desfacuta la primii 5 nasturi ca sa tzi se vada parul de pe piept, ca altfel nu te baga nici o fata in seama:))

  6. 7

    Bebe said,

    el: „nu te supara, n`ai cumva o harta?”
    ea: „de ce?”
    el: „m`am pierdut in ochii tai!!!”

    asa, ca sa dau si io un exemplu de cheap.

    auzi, cand ati discutat tu si colega ta despre agatat, erati cumva intr`o crasma dupa cateva beri si aveati chef de „filosofii de bar”?!? :D in loc sa va lasati si voi agatate…ei-ei-ei…naughty girls!

  7. 8

    Utopian said,

    oh… Bebe, totdeauna ai fost un romantic!:))

  8. 9

    Bebe said,

    recunosc…stiu, sint modest!

  9. 10

    Utopian said,

    ah… acum ma gandeam… am o mica intrebare: ce te faci daca tu intrebi „n-ai cumva o harta?” shi tipa zice „ba da”?! :))

  10. 11

    Bebe said,

    i`as zice ca e nebuna. de ce naiba umbla cu o harta la ea !!!

  11. 12

    Gely said,

    De ce sa fie nebuna daca umbla cu o harta la ea ! Inseamna ca si ea cauta ceva sau pe cineva … Salutari dulci si spor la agatat..

  12. 13

    Bebe said,

    evident ca nu e nebuna!
    inseamna ca a luat harta ca cadou pt prietenul ei dástept…ca sa mai citeasca si ala ceva in afara de ziare sportive :))

  13. 14

    Utopian said,

    ziare sportive shi piatza de la a la z=))

  14. 15

    sebi said,

    ma bebe.. tu vorbesti ma… tu cu steauta ta… hoaaa.. jos uc jiji hehe

  15. 16

    Bebe said,

    mah poohlica…io tin cu sportu` studentesc!!!

  16. 17

    Utopian said,

    da… tu tzii cu cine pierde tot timpul:))… Cu cine mai tzineai? cu Belarus?=))

  17. 18

    vero said,

    azi am fost agatata in cel mai cumplit mod(zik eu): „cand imi faci o vizita?”eu:-dc? cu ce ocazie?(proasta de mine nici macar nu eram pregatita sufleteste si psihic pe ceea ce a urmat-si cred k daca mi se mai intampla,no sa fiu niciodata)el:”vreau sa-ti verific veverita”..moment in care am intrat in pamant de rusine..vb aia „imi era jena de jena lui”dar lam inteles..e genul mai prostanac saracul..de unde nui,nici dumnezeu nu cere

  18. 19

    Utopian said,

    =)) da, da… chestia cu veveritza in scorbura… classic:))

  19. 20

    pea said,

    Haha, eu am o harta ce-o tin mereu in portofel =))

  20. 21

    Utopian said,

    ha! you’re off then!
    eu mi-am facut tricou cu „GO FASCINATE SOMEONE ELSE!”, pt cazurile in care n-am harta la mine :P


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

