România?!… tzara aia cu multzi chinezi?!

e080

Mã uitam zilele astea la un film, „Children of Men”, a cãrui idee era bunã, dar cam ambiguã (ceva de genul tzi-ash spune toatã povestea, dar tre sa cumperi DVD-ul, asha ca las o parte shi pentru atunci). Anyways, în film, li se spune unor oameni ca atunci când intrã în închisoare, sã caute o tzigancã lângã nush ce statuie, shi aia urmeazã sã-i ajute. Tziganca era tare interesantã: brunetã, pãr lung, legata cu o nãframã viu coloratã shi o fustã lungã shi largã, cum poartã femeile pe la tzarã ca sa nu se murdãreascã atunci când îshi fac treburile din picioare. Oricum… pirandã. Partea interesantã? Tziganca vorbea româneshte… pentru cã, probabil, regizorul s-a dus la o tzigancã de prin America shi a întrebat-o ce natzionalitate are, shi piranda, obishnuitã de când cu recensãmântul, a zis cã e româncã. Oricum, m-a shocat rãu de tot faza cã româneshte e tzigãneshte la americani. Bine, shtim cu totzii cã America e cea mai bunã tzarã dintre toate, unde trãiesc cei mai inteligentzi, frumoshi shi puternici oameni de pe planetã, shi cã nici o altã natzuine nu s-ar putea pune vreodatã cu ei… dar totushi!!?! (apropo, citeam undeva cã în America, o mare parte din copiii de clasa a 8-a nu shtiu sã arate unde e capitala tzãrii pe hartã).

Oricum, în momentul în care am vazut faza asta a filmului, mi-am amintit cã, acum vreo 3 ani, îmi trebuia mie nush ce melodie shi nu o gãseam nicãieri… deci, cea mai simpla solutzie… am întrebat pe net. Mi-a rãspuns un american, cu care pânã la urmã am intrat în vorbã shi m-a întrebat de unde sunt… In momentul în care i-am spus, reactzia a fost ceva de genul:”You have internet in Romania?!”. Am vrut sã-i spun cã nu, shi cã de fapt vorbeshte cu Bill Gates, dar mi-am amintit cã americanii ashtia sunt nishte fiintze foarte deshtepte shi evoluate shi nu pot fi prostitzi prea ushor, asha cã m-am hotãrât sã-i spun adevãrul: cã avem internet doar din când în când, când avem curent… shi shi atunci doar dacã reushim sã pedalãm destul de repede ca sã meargã calculatorul. M-am scuzat la un moment dat, pentru cã trebuia sa plec ceva vreme de la calculator… Shi de data aceasta i-am spus adevãrul: cã tata tocmai vânase un mamut shi îl adusese la noi în peshterã, iar eu trebuia sã merg repede sã împart prada cu familia, cã altfel trebuia sã rabd foame încã o sãptãmânã.

Asta a fost printre putzinii americani cu simtzul umorului pe care i-am cunoscut. Shi-a cerut scuze shi am rãmas prieteni (kinda)… dar ideea rãmâne, oricum… Cum poate sã ne clasifice un popor care nu shtie nici mãcar pe unde suntem noi pe hartã shi care atunci când ne viziteazã se ashteaptã sã vadã triburi mici de negri, cu burta umflatã, plimbându-se prin deshertul carpatic?

P.S.Am auzit un banc mishto acu ceva vreme: Cum se numeshte un om care vb 2 limbi? Bilingv. Unul care vb 3? Trilingv. Unul care vb mai multe limbi? Poliglot. Unul care vb o singurã limbã? American.

6 răspunsuri so far »

  1. 1

    Zâna Carabină said,

    Andrea, bestial blogul, imi vine sa le spun la toti bloggarii mei sa te citeasca. am murit de ras.
    si eu stiu ceva caz in care o prietena la zicea la niste americani ca in romania copii merg la scoala calare
    pe elefantzi si ca traim in copaci si aia au crezut-o la fel cum cred toate porcariile cu vampirii.

    bestial blogul, felicitari, tiza mea, las’ ca gatzi tu sesiunea si te scot la o bere in ceva crashma underground ca nu te vad in crema si nici in diesel!

    andre

  2. 2

    Utopian said,

    shtiu toate bombele din orash… just name one:P (shi ca sa ne distram, ne imbracam de gală)

  3. 3

    Zâna Carabină said,

    ahahahahahahaha, vezi faza: cand eram de varsta ta, eu si doo gagici vroiam sa merem in crema si sa comandam un pahar cu apa de la chiuveta si 3 paie. stai sa gatzi sexiunea si ne imbracam frumos (cu trening si pantofi cu toc) si mergem la baute in cinstea blogurilor noastre geniale.

  4. 4

    Bebe said,

    v`as recomanda ceva fotzos, de kenveloisti…gen crema; intrati frumos, va puneti la o masa si comandati un lapte condensat la 2 pahare cu gheata. dupa care radeti bine de fatalaii de`acolo si mergeti la o bere! :D

  5. 5

    Bebe said,

    apropo…link cu bloguri pt toti „fanii” lu` dabaliujunior:

    http://360.yahoo.com/profile-Zv1wPqE8erLnDEIycwOXRIRr4A–?cq=1

  6. 6

    Utopian said,

    ohh… tu crezi ca eu am bani de lapte condensat in crema?! credeam ca ma cunoshti mai bine decat atat [-(


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

