Pentru un public deosebit de restrans…

f6dc

Mi-am facut un test cu ‘What kind of Donut are you?’. Foarte putzini o sa intzeleaga profunzimea acestei idei, dar oricum, blog-ul acesta e pentru ei:)


You Are a Caramel Crunch Donut

You’re a complex creature, and you’re guilty of complicating things for fun.
You’ve been known to sit around pondering the meaning of life…

Or at times, pondering the meaning of your doughnut.

To frost or not to frost? To fill or not to fill? These are your eternal questions.

What Donut Are You?

P.S. Am uitat sa zic ca prima imagine e cu copyright(Mersi, Sebi!:D)

4 răspunsuri so far »

  1. 1

    sebi said,

    welcome pt poza :)

  2. 2

    Zâna Carabină said,

    hello devil’s little sister.
    it’s me the twisted transistor
    faina gogoasa.

  3. 3

    Zâna Carabină said,

    Hmmmm, uite ce ti se potriveste tzie, domnishuara:

    „Just nineteen dream obscene with 6 months off for bad behaviour”
    Placebo

  4. 4

    Utopian said,

    te rog promite-mi ca daca ajung la 20 de ani nu-mi cantzi Voltaj:))


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

