So fuckin’ what?!?!

6f2d

Pana acum, toate blog-urile mele au fost generalitatzi… De data asta m-am hotarat sa scriu shi eu ceva despre mine, ceva ce has been bugging me for a while… Nush catzi dintre voi m-atzi vazut tunsa(sunt tunsa scurt, shi cu parul roshcat), shi nu shtiu la catzi dintre voi v-a placut cum m-am tuns… Vroiam doar sa va spun ca I don’t give a fuck de nici una din parerile pe care le aud… Mai pe scurt, ma doare-n cot de totzi manelishtii care se uita la mine superior, cu ghiulurile sclipindu-le pe degetul mic shi cu lantzul de aur atarnat trendy de gat…

Ma doare in cot de fetele care imi explica mie cat sunt de putzin feminina, shi incearca sa-mi demonstreze cat de ushor poate cuceri parul lor un barbat… De asemenea, pentru ele, doresc sa precizez, contrar mitului, ca parul nu-tzi acopera prostia.

De asemenea, nu ash putea sa uit aici (shi ash vrea sa le multzumesc pt toata consideratzia de care dau dovada) de cei care ma arata cu degetul pe strada, sau ii aud soptind in urma mea”Ai vazut-o pe aia?”… Asta spunand-o de obicei copii de clasa a 7-a, a 8-a, imbracatzi modern, a la 50 cent(cu lantzul de pleu, de 3 kile, atarnat la gat shi cu caciuli gen sheici – minunata combinatzie, by the way) shi babe de 70-80 de ani, care n-au trecut inca peste ideea de emancipare a femeii shi inca mai cred ca parul femeii e facut sa fie lung, ca sa aiba barbatul de ce te trage cand vine acasa nervos.

Tuturor celor enumeratzi mai sus (shi vreau sa-mi cer scuze daca am uitat pe cineva), ash vrea sa le multzumesc pentru ca imi fac viatza mai frumoasa, demonstrandu-mi in fiecare zi ca exista „mai rau”, ca exista persoane mai penibile, mai prefacute shi mai arogante decat mine.

In incheiere, ash dori sa precizez ca, oricat de impartzite ar fi parerile, o fraza ramane mereu valabila pt mine:” Nu conteaza cat de lung am parul, important e cat shi cum gandesc!!”

9 răspunsuri so far »

  1. 1

    rucsi said,

    mai fato, da’ poate uneori n-ar trebui sa te ataci asa. sunt intr-adevar manelistii si 50 cent-pokemonii, dar mai iti sunt si prietenii sau amicii care poate nu la fel de destepti ca tine [si aici nu te atac nici pe tine, nici pe ei] incearca sa-ti explice acolo ce cred ei. personal, am vrut sa ma rad ;) nu m-am ras nu pentru ca mi s-a parut prea putin feminin, ci pentru ca inca nu ma pot desparti de par :P tu n-ai problema asta, chiar deeloc… dar oamenii aia cu parul mai lung si mintea mai scurta incercau sa-ti zica poate ca nu te avantajeaza… nu ca esti urata, nu ca esti proasta sau a freek… nu vrea nimeni sa te jigneasca [sau sunt, da’ aia nu conteaza] asa ca nu mai pune bot… vorbeste desteapta care a facut o criza astazi :)) pup u…. and chill ;) si poate, incearca sa-i intelegi si sa vezi daca nu au, macar in mica parte, dreptate… pup u again :)

  2. 2

    rucsi said,

    ps: scrii frumos :P

  3. 3

    rucsi said,

    PS2: cu poza aia am stat pe ganduri ceva timp :P imi dadusei emotii :P ;)) gata. no more ps-uri. one last pup… la blogu’ asta :)

  4. 4

    Utopian said,

    ideea principala a blog-ului era ca eu ma simt bine asha cum sunt…nush cat de interpretabil e ce am scris eu acolo, dar chiar nu m-am atacat deloc… era pur shi simplu o chestie pe care trebuia s-o zic pt totzi aia care cred ca parerea lor conteaza… pt toate fazele de genul:”daca ash fi in locul tau”… vroiam doar sa amintesc ca nu e nimeni in locul meu

  5. 5

    Bebe said,

    ai paru` scurt…hmmm, nici nu am observat? si roscat???

  6. 6

    Utopian said,

    da, da, Bebe… scoate-te acuma…:P

  7. 7

    Zâna Carabină said,

    mah colega de stiinte politice (si eu fac master la voi)
    si mie imi place femeia cu paru lung, dar nu sa te traga barbatul de el cand te bate, ci cand ti-o pune:PPPPP
    incolo, accept orice varianta. si eu mi-as face piercing daca as avea din nou 20 de ani.

  8. 8

    Utopian said,

    vorbeshti de parca azi-maine ai nevoie de cârjă pentru deplasare:))

  9. 9

    Zâna Carabină said,

    mah, cand ai deja 24, te trezesti neatza si parca ceva nu iti convine.


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

