ROCK ON!!!!… please?

ba42

Merg in campingul de la Sovata de cand eram micutza de tot shi e f linishtitor… departe de civilizatzie, pe malul unui rau. Am zis ca nu-mi duc nici macar muzica cu mine… BIG MISTAKE!!! Ajunsa acolo, am gasit un camping plin de mertzane cu boxe ce consuma intr-o ora cat bunica-mea intr-o luna. Ce ieshea prin boxele alea? Va las sa ghicitzi sau e prea ushoara asocierea? Music to my ears(NOT!)… manele. Am hotarat sa colind campingul in lung shi-n lat, sa gasesc shi eu un grup mai normal. Am dat de moldoveni, olteni, rushi, nemtzi, unguri… All kind of people. Fiecare grup sau nu aveau muzica, sau asculta manele. In vastele mele incursiuni prin diversitatea culturala a tzarishoarei noastre am dat pana shi de manele ungureshti… Yep, YOU HAVEN’T HEARD THEM ALL!!!

Oricum, pana la urma am dat de un grup de nou-venitzi care atunci descarcau bagaje… Printre ele, am zarit shi o chitara shi m-am gandit ca mi-am gasit oamenii. Am intrat in vorba, shi seara am mers la ei la foc. Cum am ajuns, l-am rugat pe tipul cu chitara sa cante ceva(ma saturasem pana peste cap de dushmani, avere, valoare, nevasta shi toate alea atat de dragi compatriotzilor nostri). Chitaristul, cu nishte ochi galeshi, imi zice ceva de genul „orice pentru tine, papusha”, baga un ritm latino, o voce gingasha de gutza injunghiat, shi canta ceva de lacrimi durere shi suspine. M-am scuzat politicos (ceva de genul”Trebuie sa plec, ma striga mama… sau tata… sau whatever”) shi am gandit, cartmaneshte „Screw you guys, I’m going home!!!”, cu gandul la pub, hard rock, and so on.

Ajunsa in Cluj,cobor din mashina, shi,in fatza blocului… de ce dau? Un mertzan cu boxe ce consuma intr-o ora cat bunica-mea intr-o luna. So… SCREW YOU GUYS …shi cam atat!!!

Lasă un răspuns

